Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vartalo on melkein yhtä hyvä kuin 20 vuotta sitten

Vierailija
26.04.2010 |

Tsekkasin itseäni just kokovartalopeilistä ilman vaatteita, eikä näyttänyt pahalta. Vähän on painovoima vetässyt rintoja alemmas mutta vatsan seutu on tosi litteä. Ei uskoisi, että 2 isoa vauvaa olen vartalostani saanut ulos ponnattua.

Hämmästyttävää. Mutta ei paha. : )

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremmassa kunnossa fyysisesti, vahvempi ja energisempi. Ryhti on parempi ja itseuottamus samoin, hymy useammin huulilla. Enkä piittaa puoliakaan niin paljon siitä, mitä mieltä joku muu on kropastani. Se on minun, ja kaikkine puutteineenkin fantastinen peli.

Ennen lapsia olin sellainen "läskiluikku", eli hyvin, hyvin laiha mutta huonokuntoinen, niin että siitä vähästä painosta oli varmaan isompi osa rasvaa kuin lihasta. Iho oli huonompi. Haisin tupakalta ja murjotin.

Oma tyylikin on iän mukana löytynyt, tiedän mitkä vaatteet ja värit sopivat parhaiten, enkä enää peitä naamaani siihen kompleksimeikkiin, jota nuoruuden epävarmuudessa vetelin kehiin joka kioskireissua varten. :D

Viimeksi lauantaina jotkut parikymppiset pojat vihelsivät perään kun juoksin heidän ohitseen lenkillä. Ja ihan luonnontilassa ja tukka pelkällä ponnarilla. Kyllähän se vähän nauratti. :)

Vierailija
2/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on ikääntyvässä kropassa? Eikö ihminen ole mielestäsi kaunis sellaisena kuin hän ikänsä puolesta luonnollisesti on?

Minäkin olen aika hyvin "säilynyt", tosin tällä hetkellä kropassa näkyy vielä akuutisti kolmannen raskauden ja synnytyksen jäljet. Mutta kyllä minä ihan toisen näköinen olen kuin 20 vuotta sitten eli 15-vuotiaana. Ja näin sen kuuluu ollakin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se johtuu enemmän siiotä, että painoin 18-vuotiaana 15 kg enemmän, enkä juuri urheillut. Säännillinen salitreeni pitää kropan suhteellisen kivana, vaikka löysääkin on.

Vierailija
4/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on ikääntyvässä kropassa? Eikö ihminen ole mielestäsi kaunis sellaisena kuin hän ikänsä puolesta luonnollisesti on?

Minäkin olen aika hyvin "säilynyt", tosin tällä hetkellä kropassa näkyy vielä akuutisti kolmannen raskauden ja synnytyksen jäljet. Mutta kyllä minä ihan toisen näköinen olen kuin 20 vuotta sitten eli 15-vuotiaana. Ja näin sen kuuluu ollakin. :)

että jotkut 25 vuotta vanhat autot, ovat kuolaamisen arvoisia ja hienompia kuin uudet. Tämä koskee kuitenkin vain promillen promillea autoista.

Kyllä se vain nin on, että uusi ja nuorempi on ihan aina parempi kuin vanha.

Tässä on siis täydellisen tarkka analogia naisiin ja myös miehiin, mitä vartaloon tulee.

Pieni osa on vanhempina parempikroppaisi kuin nurina. Esimerkiksi huippu-urheilijat voivat 32 vuotiaina olla paremma kropan omaavia kuin 18 vuotiaina. Lienee kuitenkin niin, että ihan jokaisen kotona ei huippu-urheilija lymyile.

Eli jos ikääntymisen jäljet näkyvät, niin ei hyvä asia. On tekopyhää väittää jotain muuta. On turhaa etsiä "kauneusarvoja" joita ei ole olemassakaan. Selittelyllä ei pitäisi koskaan päästä pitkälle, turhaa se on tässäkin lajissa.

Vierailija
5/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kertynyt lihasmassaa ja läskiä. En diggaa terveyslookista..

Vierailija
6/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan mielelläni siltä kuin miltä olen näyttänyt aina ennenkin ikääntymisestä huolimatta.

Vierailija
7/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kolmen lapsen jälkeen, mutta nassu alkaa vähän ruttistumaan parissakymmenessä vuodessa :D

Vierailija
8/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla. Vartalo on lähes aina vaatteiden peitossa, joten iho säilyy aika pitkään kauniina, toisin kuin kasvojen ja käsien iho, joka rypistyy ja läikkiintyy nopeammin. Ja kun aloin harrastaa liikuntaa vasta nelikymppisenä niin olen myös timmimpi kuin nuorena, vaikka kokonumero onkin yhtä isompi.

Vierailija
9/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sen voi ajatella, että jokainen juonne ja ryppy on ansaittu ja elettyä elämää.

Vierailija
10/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut 4v olla kovin naisellinen kroppa.. :D

Vierailija
11/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itkettää miten ruma minusta on tullut.Hyvä että joku on edes tyytyväinen itseensä.

Vierailija
12/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itkettää miten ruma minusta on tullut.Hyvä että joku on edes tyytyväinen itseensä.

niin todnäk et näytä muiden mielestä rumalta. Se saattaa olla vaan sun oman pään sisällä. Jos kantaa itsensä kauniisti, näyttääkin kauniilta.

Vierailija
13/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu siitä, että olen löytänyt ihanan harrastuksen, joka samalla pitää minut hyvässä kunnossa, lapset alkaa olla isompia, joten saan nukkua, en juhli niin kuin nuorempana ja olen kaikin puolin paljon onnellisempi ja tyytyväisempi itseeni. Tunnen siis itseni vihdoin kauniiksi, eikä tämä johdu vain ulkoisista seikoista, vaan sisäisestä varmuudesta ja rauhasta.

Vierailija
14/14 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, et sul on hyvä vartalo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi