Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia, kuinka tehokasta trampalla hyppiminen on?

Vierailija
26.04.2010 |

Olen lukenut väittämiä, että 10 min tramppahyppely vastaa 30 min hölkkää. Onko näin?? Eihän se hyppely edes ole oikeastaan raskastakaan...

Onko teillä kokemuksia tai esimerkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kaikki liikunta on hyödyksi, mutta minä en liiku terveyden takia, vaan ulkonäön takia. Haluan siis tietää, onko kellään kokemusta siitä, onko tramppa kiinteyttänyt/saanut pömppää pois/muokannut takapuolta/tms.

Juu, minä olen hyppinyt trampalla ja yritän motivoida itseäni hyppimään päivittäin. Vielä en ole huomannut tuloksia, mutta en missään rapakunnossa olekaan. Siksi etsin, voisiko joku motivoida minua jatkamaan hyppelyä.

ap

Vierailija
2/11 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kaikki liikunta on hyödyksi, mutta minä en liiku terveyden takia, vaan ulkonäön takia. Haluan siis tietää, onko kellään kokemusta siitä, onko tramppa kiinteyttänyt/saanut pömppää pois/muokannut takapuolta/tms.

Juu, minä olen hyppinyt trampalla ja yritän motivoida itseäni hyppimään päivittäin. Vielä en ole huomannut tuloksia, mutta en missään rapakunnossa olekaan. Siksi etsin, voisiko joku motivoida minua jatkamaan hyppelyä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä hullun maineen ainakin saa jos naapuri näkee joka päivä hyppimässä trampoliinilla. Jos haluat laihtua ja pysyä kauniina niin jaksatko hyppiä trampoliinilla loppuelämäsi, päivittäin ?

Vierailija
4/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas sentään, en halua olla niin ihmispelkoinen, etten uskalla tehdä jotain sen vuoksi, että mitä jos naapuri nauraa.... Oletko ihan tosissasi, että naapurisi määrittelevät sen,

mitä sinä voit elämässäsi tehdä???

Sitäpaitsi, en minä puhu mitään loppuelämästäni. Toisekseen, kohtahan tulee syksy ja talvi, jolloin en aio yppiä.

ap

Kyllä siitä hullun maineen ainakin saa jos naapuri näkee joka päivä hyppimässä trampoliinilla. Jos haluat laihtua ja pysyä kauniina niin jaksatko hyppiä trampoliinilla loppuelämäsi, päivittäin ?

Vierailija
5/11 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa on monenlaista, voi liikkua monella eri alueella... Voi hyvin olla että hyppely nostaa sykettä korkeammalle kuin hölkkä mutta siinä on varjopuolena kyllä se että sitä et jaksa tehdä läheskään niin pitkään tehokkaasti kuin hölkätä.

Vierailija
6/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä joka päivä hypi, mutta en ole ajatellut naapureiden mitään kummempaa trampalla hyppimisestä tuumivan. Sehnän hauskaa! Itse hypin mielelläni, ja vielä "hassuja hyppyjä", se on mielestäni superrentouttavaa.

Vierailija
7/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minulla vatsa- ja selkälihakset ovat vahvistuneet hyppelystä enemmän kuin hölkätessä. Ja onhan se hauskempaa. Ja jos naapureita naurattaa, niin sekin pitää laskea trampan eduksi.

Vierailija
8/11 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli paritalossa asuessa trampoliini ja hiki siin tulee:) ja mukavaa se on

Vierailija
9/11 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta siinä niiiiin hiki tullut kuin lenkillä. Pulssi nousi, mutta miten niin 10 min hyppely on kolme kertaa tehokkaampaa kuin hölkkä?

ap

Vierailija
10/11 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyykö trampalla hyppiminen jotenkin? Siis jos hypin joka päivä 20 minuuttia tai 30 minuuttia - kiinteydnkö selkeästi? Nouseeko kuntoni niin, että jaksan sen jälkeen mennä 40 min lenkille?

ap

Vierailija
11/11 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lenkkiä! :D

Tottakai kaikki liikunta on hyödyksesi.

Olen hyppinyt 10 minsaa ja käynyt 30 minsan lenkillä, lenkki on raskaampaa.

Kokeile itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi