Lue keskustelun säännöt.
Rv 40+5,kaikki ärsyttää!
25.04.2010 |
Suututtaa,ärsyttää,raivostuttaa..muilla tälläistä?
Kommentit (2)
Aika tuttua tuo, jotkut päivät ovat yhtä tuskaa ja ärtymystä. Mutta kyllä se tilanne pian muuttuu, ota iisisti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
noille viikoille (nyt rv 27+3), mutta kovasti tsemppiä toivotan! Toivottavasti odotus loppuu kohta :)