Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kehitysvammaistenhoitaja.

Vierailija
25.04.2010 |

Haluatko tietää jotain työstäni tai vammaisista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nyt 10 vuotta eikä ainakaan vielä osaa lukea. Onkohan vielä toivoa lukutaidon oppimisesta ?

Vierailija
2/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikasi on tarpeeksi kiinnostunut ja innokas oppimaan, on hyvät mahdollisuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa häntä oppimisessa mutta kun erityislapsen opettaminen on kyllä tasi haastava homma. Ja tuntuu ettei oikein edes osaa opettaa oikealla tavalla. Koulussa tietty ovat ammattilaisia mutta kotiväki tuntee kyllä välillä itsensä täysin riittämättömäksi tämän haasteen edessä !

Vierailija
4/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lukemaan oppiminen ole ainoa tavoittelemisen arvoinen asia. Pojallasi voi olla ilman lukutaitoakin paljon hyvää elämässään.

Vierailija
5/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sellainen mahdollisuus on olemassa hätätilanteita varten. Äidin henki on etusijalla ja raiskaustapauksissa äidillä on mielestäni oikeus aborttiin. Ymmärrän abortin myös silloin, jos sikiö todetaan elinkelvottomaksi. Eli kuolema heti syntymän jälkeen olisi varma.

Vierailija
6/10 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.Olen myös ammatiltani kehityisvammaisten hoitaja.Jaatko työssäsi lääkkeitä? Olen tähän asti saanut niin tehdä,mutta nykyisin en ole enää ihan varma kuinka kauan niin voin tehdä.Kliininen lääke oppihan kuului koulutukseemme.

Vierailija
7/10 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nyt 10 vuotta eikä ainakaan vielä osaa lukea. Onkohan vielä toivoa lukutaidon oppimisesta ?

Mun kaverillani on poika, jolla on Down-syndrooma ja poika oppi 13 vuotiaana lukemaan:)

Vierailija
8/10 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta talokohtainen lupa täytyy olla ihan samoin kuin esim lähihoitajillakin.

Vierailija
9/10 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntola, koulu, tms?

Vierailija
10/10 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkana tehostettu asumispalvelu yksikkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi