Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairauksilla pelottelu ja huomauttelu

Vierailija
23.05.2025 |

Jos olette seuranneet kirjoittelua lehdissä, niin kaikessa ihmiseen liittyvässä voi olla merkki vakavasta sairaudesta, syövästä. Jos olet tällainen, voi se olla merkki syövästä, jos näet tällaisen, on se merkki syövästä. Mikäli näet tai löydät itsestäsi tätä, voi se olla merkki syövästä. Kun syöt tätä, voi tulla syöpä. Jos olet laiminlyönyt tämän, voit saada syövän. Mikäli katsot pönttöön, voit nähdä merkkejä syövästä. Elämä on siis tarkkailua, 24/7.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pelko sairastuttaa.

Vierailija
2/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottelu on vallankäyttöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös pelko sairastuttaa.

Täysin totta. Olen viimeisten kuukausien ja vuosienkin ajan seuraillut kirjoittelua, niin merkkejä syövästä voi olla kaikessa ja sitten taas kirjoitetaan, että syöpä voi pysyä piilossa, mutta tarkkaile 150 eri merkkiä itsessäsi. Jos oikein tarkasti miettii ja tutkii, 150 merkistä voi jopa 35 totetua, eli pitääkö olla huolissaan ja juosta jokaisesta oireesta välittömästi lääkäriin, joka kuitenkin sanoo, että OLET LUULOSAIRAST.

Vierailija
4/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottelu on vallankäyttöä. 

Ehkä vajaaälyisille. Se että sä et välitä mitä toiselle ihmiselle tehdään on rikollista 

Vierailija
5/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut lööppejen lukemisen, siis kaupan kassajonossakaan en enää edes vilkaise niitä otsikoita. 

Välillä teinien kanssa kaupassa käydessä jompikumpi vilkaisee otsikot ja huokaisee dramaattisesti nyt me kuollaan kaikki.

Elämästä ei vaan kukaan selviä hengissä, ei vaikka eläisi kuin askeettinen pyhimys. 

En toki tarkoita, että en huolehtisi terveydestäni tai perheeni terveydestä. Syödään terveellisesti, liikutaan jne. Mutta jatkuva kauhuskenaarioiden tuputtaminen ei auta mitään. 

Lisäksi olen tavallaan hankkinut immuniteetin kaikelle kauhistelulle kasvettuani hermoheikon ja kaikkea pelkäävön äidin lapsena. Äidillä oli ja on yhä kaikenlaisia ällityksiä ja äimistelyjä etenkin terveyteen ja sairauteen liittyvissä asioissa.

Vierailija
6/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja ihan asiallisissa lehdissäkin on paljon sairausjuttuja. Ei ihmisen aivot ole kehittyneet niin että pystyisi jatkuvasti käsittelemään tietoa siitä mitä kaikkea hirveää sairautta voi tulla. Kannattaa siis suojella itseään ja rajoittaa kaikista kauheuksista lukemista ylipäätään ihan minimiin. Ja pyrkiä hyväksymään se että kaikki me tullaan kuolemaan johonkin. Jotkut jo nuorena, jotkut vanhana, nyt on nyt joten koitetaan tehdä tästä päivästä mahdollisimman hyvä

Vierailija
7/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lakkasin lukemasta iltapäivälehtiä jo vuosia sitten, koska jossain vaiheessa tuntui joka viikko olevan jokin uusi pelotteluteema. Milloin kerrottiin jostain henkilöstä, jonka pieni ja mitötön oire olikin äärimmäisen vakava sairaus. Jossain vaiheessa taas oli todellinen punkkikampanja, miten punkit tyyliin juoksee sinut kiinni ja puraisevat niin, että saat maailman kaikki sairaudet. Ja vain koska erehdyit käymään kotioven ulkopuolella raittiissa ilmassa. 

Vierailija
8/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan lehdet muuten joskus kokeilla vaikka viikon verran julkaista ajankohtaisten uutisten lisäksi vain positiivisia uutisia? :D 

Kertoa satumaisista onnenpotkuista, joita ihmisille käynyt jne?

Itse voisin silloin palatakin selaamaan iltapäivälehden sivuja. 

Vierailija
9/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja ihan asiallisissa lehdissäkin on paljon sairausjuttuja. Ei ihmisen aivot ole kehittyneet niin että pystyisi jatkuvasti käsittelemään tietoa siitä mitä kaikkea hirveää sairautta voi tulla. Kannattaa siis suojella itseään ja rajoittaa kaikista kauheuksista lukemista ylipäätään ihan minimiin. Ja pyrkiä hyväksymään se että kaikki me tullaan kuolemaan johonkin. Jotkut jo nuorena, jotkut vanhana, nyt on nyt joten koitetaan tehdä tästä päivästä mahdollisimman hyvä

Kirjoituksissa on myös paljon totuutta kun katsoo miten sukulaisten merkit syövästä ovat toteutuneet, joten kokonaan silmiään ei voi ummistaa, se on tyhmyyttä.

Vierailija
10/10 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lakkasin lukemasta iltapäivälehtiä jo vuosia sitten, koska jossain vaiheessa tuntui joka viikko olevan jokin uusi pelotteluteema. Milloin kerrottiin jostain henkilöstä, jonka pieni ja mitötön oire olikin äärimmäisen vakava sairaus. Jossain vaiheessa taas oli todellinen punkkikampanja, miten punkit tyyliin juoksee sinut kiinni ja puraisevat niin, että saat maailman kaikki sairaudet. Ja vain koska erehdyit käymään kotioven ulkopuolella raittiissa ilmassa. 

Punkit OVAT VAARALLISIA, et voi tietää mikä punkki kantaa vaarallista virusta. Jälkeenpäin tiedät sitten !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän