Miksi hitossa poikien päät pitää klanita ihan
muliksi kesän koittaesssa? Näyttävät ihan linnakundeilta! En ole nähnyt yhtäkään pikku jaskajoonatania, jolle kyseinen "hius"tyyli sopisi. Ei ole kiva kun vaalea suomalaiskloppi sitten painelee auringossa päänahka punaisena! Selittäkää, te jotka leikitte parturia poikienne pään kustannuksella!
Kommentit (76)
Mä taidan olla todella mielikuvitukseton tapaus, mutta en tosissaan keksi millainen tukka haittaa kesän riemuja..
Koneella keritty tukka on järkyttävän ruma oli se sitten minkä ikäisellä tai kummalla sukupuolella tahansa - lampaat keritään, ei ihmisiä. Meillä pojilla on lyhyet tukat, mutta ne leikkaa parturi saksilla (mitä nyt niskat ottaa koneella) ja tytöillä polkkatukat. Ehkä ne kaikki raukat on nyt sitten jäänyt kesän riemuja vaille?
leikatessa mietitään, että mikä sopii. Mutta ilm. tytöt eivät olekaan ihmisiä. Mutta samaa mieltä monen kanssa, ne kynityt ovat karmeita. Tulee mieleen törkeän huonosti käyttäytyvät brittipojat.
Lapset taas ovat aina kauniita, kampauksesta ja vaatteista viis. Uskon että aika moni ei todellakaan mieti lasten hiuksia leikattaessa, että käyköhän meidän tytön leukalinjaan pitkä malli vai lyhyt polkkis tai korostaako otsis kasvojen muotoa vai kasvatetaanko otsis pois kun mittasuhteet ovat sellaiset. Valtaosalle lienee tärkeää, että lapsi on siisti.
jos tämä on sun käsitys miesten hiuksista. Joko kävelet silmät kiinni tai sitten asut jossain, missä miesten hiuksia ei hankkijan-lippiksen alta näy..
"miesten leikkaus" on ihan kaamea, päältä pidempi ja sivuilta lyhempi, rajattu..huh.
klanitut näyttävät lähinnä nuorisorikollisilta.
Siinä syy siilitukkamalliin.
Ihan muliksi en päätä ajele mutta lyhyt sänki on pakko olla, törrötti jo vauvana pystyssä vaikka oli melko pitkä :D Paksukin kun on niin näyttäis villamyssyltä jos kasvattaisi ihan tyttömallin pitkäksi :X Isällään on samanlainen, siilinä sekin.
En itse tykkää siilitukasta yhtään enkä leikkaisi jos ei olisi pakko.
miten perus telet sen että miehellä oltava lyhyet hiukset
muliksi kesän koittaesssa? Näyttävät ihan linnakundeilta! En ole nähnyt yhtäkään pikku jaskajoonatania, jolle kyseinen "hius"tyyli sopisi. Ei ole kiva kun vaalea suomalaiskloppi sitten painelee auringossa päänahka punaisena! Selittäkää, te jotka leikitte parturia poikienne pään kustannuksella!
Toki nyt ei kaljuiksi ajella, lyhennetään vain reippaammin.
Tytönkin hiukset tekisi mieli kyniä tosi lyhyiksi, varsinkin kun saatiin viime kesänä leikata niitä miltei joka toinen päivä kun tyttö rakensi majaa pojan kanssa ja hiukset olivat sitten pihkassa, yms tavarassa, eikä saatu sitä millään pois..
Lisäksi mun mielestä pitkähiuksiset pojat näyttää ihan metsäläisiltä. Tulee joku Jörö-Jukka mieleen.
Pitkät hiukset voi olla naisilla, mutta pojille/miehille ne eivät käy. Poikkeuksia ei ole.
No en enää muuten pidä tytölläkään pitkiä hiuksia, leikkasin ne lyhyeksi polkaksi kun meni hermot niiden selvittämiseen.
eli siis talven kasvatan hiuksia, ja sit toukokuussa otan niihin jonkun hauskan, lyhyen mallin. Ihana tunne kun pyöräilen kampaajalta kotiin ja lyhyt tukka hulmuaa tuulessa. Se on mun perinne ja tänä keväänä lapseltakin lähtee kiharat!
Millin sänki on tulossa molemmille taas, kunhan saadaan aikaiseksi, muta kun eivät ole vaaleita suomalaiskloppeja, niin ei haitanne? Helppohan tuo on kuin mikä (kaamea on hiekkaa pois kaivaa hiuspehkosta!) ja kauniita nuo on kuin mitkä. Tyttöjen hiuksia ei meillä leikata, koska haluavat niitä kasvattaa - pojat taas ovat onnellisia, kun ei tarvitse shampoolla pestä.
eihän nyt pienten ihmisten hiuksia leikata sen mukaan sopiiko kampaus. Minusta ainakin kuulostaa todella pinnalliselta miettiä onko pikkujätkän tukka pukeva!
Ei tosin tytöillä. Enkä tässä kohtaa todellakaan usko että joku 1,5 v tyttö itse pyytää pitkää tukkaa, mutta 1,5 v poika haluaa lyhyen. Harvoin edes 2,5-vuotiaat sellaista pyytää. Suurin osa halunnee että hiuksiin ei ylipäätään koskettaisi ollenkaan.
Joten itse leikattava. Toistaiseksi ainoa siedettävä malli on ollut tuo kynitty, minkä itse onnistun leikkaamaan. En tykkää, mutta minkäs teet.
mun pojalla pitkä tukka, mutta siili olisi mielestäni parempi, mutta kun poika haluaa pitää lettinsä pitkänä.
eihän nyt pienten ihmisten hiuksia leikata sen mukaan sopiiko kampaus. Minusta ainakin kuulostaa todella pinnalliselta miettiä onko pikkujätkän tukka pukeva!
voin todeta, että monilla pojilla on kauniin mallinen pää johon sopii myös se muutaman millin siili.
tukka, että lyhyeksi leikkaaminen tekee paljon siistimmän vaikutelman kuin haituvat. Myös tytöillä. Harvoin isompia poikia näkee hame päällä tai tyttöjä cars-collegessa. Niin se vaan menee! Kyse on siitä miten tytöt ja pojat on tapana pukea tai kammata, ei siitä mikä sopii lapsen ulkonäköön. Tähän vaikuttaa sitten jo isompien kohdalla kaverien eimerkki tai se, että tytöt ottavat mallia äidistä ja pojat isästä. Minulle on ihan sama onko lapsella (sukupuolesta riippumatta) pitkä tukka tai sänki, mutta ihmettelen syvästi kuinka täällä on niin paljon niin pikkusieluisia ihmisiä, että haukkuvat pienten lasten ulkonäköä! Näiden siilipäiden "rumuus" on vain siitä puhuvien sisäisesti rumien "aikuisten" korvien välissä.
Tytöt suorastaan pakotetaan pitämään tukalaa "prinsessatukkaa" mutta pojat näyttävät todellakin mini-linnakundeilta :D. Meidän tuuheatukkaisen poitsun tukkaan on ollut yksi jos toinenkin kaveri iskemässä kyntensä..!
Niin saa klanipojat vastineen...
Eikö se nyt ole yks hailee, miten naapurin Virtaset mukuloidensa tukat leikkaa. Klani tai ei, hauskoja pojanviikareita kuitenkin vilisee kesällä pyöriensä kanssa ympäri naapurustoa kiviä ja keppejä keräten! Se niiden työ on, ei naapurin äidin miellyttäminen ulkonäöllään.
Mun pojalle kanssa sänki kesäksi. Ja ihan itse koneella ajan. En kanssa ymmärrä niitä, jotka pitävät pojillaan sellaista olkapäille ulottuvaa kiharapilveä :/
"miesten leikkaus" on ihan kaamea, päältä pidempi ja sivuilta lyhempi, rajattu..huh. Meidän pojilla on lyhyt sänki ympäri vuoden, itsekin tahtovat näin. Musta se näyttää paremmalta kun joku leikkaus.