Miksi hitossa poikien päät pitää klanita ihan
muliksi kesän koittaesssa? Näyttävät ihan linnakundeilta! En ole nähnyt yhtäkään pikku jaskajoonatania, jolle kyseinen "hius"tyyli sopisi. Ei ole kiva kun vaalea suomalaiskloppi sitten painelee auringossa päänahka punaisena! Selittäkää, te jotka leikitte parturia poikienne pään kustannuksella!
Kommentit (76)
ja parturi teki työtä käskettyä. Mulle ihan sama, parasta on, että poika tykkää ja on siistin näköinen
Vedetäänkö noissa perheissä tyttöjen päät myös samanlaisiksi "kivoiksi ja näppäriksi" sängiksi.
Haluaa olla kuin isi. :) Mikäs siinä, kun hienosti sopii!
Ei ole meidän 8½v ja 7v poikien päät kynitty tahi nyrhitty, eivät myöskään ylipitkät tai epäsiistit.
Muitakin hiusmalleja on kuin epäsiisti ylipitkä tai syöpäsairas kalju tai siilisänki.
joka tekisi noin. Tai ylipäänsä leikkaisi itse lapsiensa tukat..
ja pojilla kuuluu olla lyhyet hiukset. Ihmettele rauhassa poikieni lyhyitä sänkitukkia, kyllä mäkin ihmettelen sun nicopetterin kiharaista polkkatukkaa.
ihanaa, kun joku ihmisryhmä saa vielä viilettää ja touhuta ilman et tarvitsee miettiä ulkonäköä! Ruskettuu se päänahkakin - tosin jokaisen lapsen pitäis kuitenkin pitää lippistä päässä paahteessa, oli tukka lyhyt tai pitkä.
Omalle kaksivuotiaalleni leikkaan kesätukan kunhan ilmat on kunnolla lämmennyt. Ei haittaa tukka kesän riemuja.
Mikä laki / asetus määrää, että pojilla kuuluu olla lyhyet hiukset ja tytöillä pitkät ??
Eivät viitsi pestä hiekkaa hiuksista, käyttävät senkin ajan mieluummiin vaikka terassilla kaljalla.
Kaljupääpojilla onkin tavallsita useammin ylipainoinen äiti.
minä leikkaan lapsen hiukset koneella. Nytkin ovat pari senttiä pitkät joka puolelta. Olisi kiva jos hiuksissa olisi jokin muu malli, mutta lapsi ei anna kampaajalla niitä leikkuuttaa. Itse niitä sitten leikkailen kun alkaa silmille menemään. Kesällä ei lapsen pää toivottavasti pala, koska hänellä on hattu aina ulkona päässä.
Sitten kun pää pysyy paikallaan parturissa, tukkaan leikataan kiva malli :)
Meillä vedetään kohta joka pojan pää kaljuks. Eipä tartte hikoilla ja hiukset on tosi kivat ja näppärät. Ennemmin kysyisin miksi ihmiset antaa poikiensa pitää pitkät hiukset kun miehellä kuuluu olla lyhyet hiukset.
ajetaan kesäksi hiukset pois. Yhdellekään heistä tuo malli ei sovi, mutta mitä väliä, kun se on niin halpaa, helppoa ja huoletonta...
Eli ei meillä ainakaan. Omilla pojillani on paksut ja taipuisat kauniit hiukset, jotka ovat kyllä ympäri vuoden vähän pidempää mallia. Päältä ulottuu otsalle ja korville, takaa siihen, mistä niska alkaa. Kovasti kehuja vain on satanut meidän söpöyksille. Eikä mitään suurempaa hikiongelmaa ole ollut (klanitteko tytötkin, ettei hikoa?).
Toiseksi, leikkaan mun poikien ja tyttären hiukset itse, kustannussyistä. Mutta kummallakaan pojalla ei ole eikä tule siilitukkaa eikä kaljua minun käsieni kautta. Isommalla pojalla on niskasta tosin ihan lyhyt, mutta päältä ja edestä pidempää. Pikkuisella, 1½-vuotiaalla taas siisti otsatukka ja korvalliset, mutta pitkä, kihara takatukka, jota en vieläkään hennonut napsaista..
Ei, en ole parturi-kampaaja, mutta se oli nuoruuden haaveeni.. Toteutan sitä nyt näihin puolustuskyvyttömiin ihmistaimiin... mies ei anna mun leikata omia hiuksiaan, mutta ei ole tosin moittinut lastenkaan hiuksia. =0)
vai se, että et osaa leikata hiuksia niin?! Meillä ainakin yhdelle sopii todella hyvin ja mikä parhainta se on helppohoitoinen kuin mikä. Meillä pidetään lisäksi lakkia päässä toisin kuin teillä niin eipä pala päänahka ei.
toteuttaa eikä tarvitse tuhlata rahoja kampaajaan. Minä olen nähnyt montakin poikaa joille tukka sopii, mutta ei sillä ole väliä sopiiko vai ei, sillä eihän nyt pienten ihmisten hiuksia leikata sen mukaan sopiiko kampaus. Minusta ainakin kuulostaa todella pinnalliselta miettiä onko pikkujätkän tukka pukeva! Auringossa kannattaa kyllä käyttää hattua oli millainen tukka hyvänsä.
Mutta myös minä hatutan lapseni; oli pitkät tai lyhyet hiukset!
Ps. meillä pojat on halunnu lyhyet hiukset, viimeaikoina mallina ollut yhdellä pojista toivomuksestaan tosin päälaelle pidempänä hiukset niin ne nostetaan geelillä (ja pestään hiuksia kyllä)! :D
leikatessa mietitään, että mikä sopii. Mutta ilm. tytöt eivät olekaan ihmisiä.
Mutta samaa mieltä monen kanssa, ne kynityt ovat karmeita. Tulee mieleen törkeän huonosti käyttäytyvät brittipojat.
Eli ei meillä ainakaan. Omilla pojillani on paksut ja taipuisat kauniit hiukset, jotka ovat kyllä ympäri vuoden vähän pidempää mallia. Päältä ulottuu otsalle ja korville, takaa siihen, mistä niska alkaa. Kovasti kehuja vain on satanut meidän söpöyksille. Eikä mitään suurempaa hikiongelmaa ole ollut (klanitteko tytötkin, ettei hikoa?).
vieraiden kehuja poikiensa söpöydestä, ei etenkään ulkonäön perusteella. Tytöillä taas on pitempi tukka, koska he eivät useinkaan halua lyhyttä. Minusta sinun kannattaa miettiä arvomaailmaasi jos oikeasti olet sitä mieltä, että maailmassa ei voi olla rumempaa kuin pienen pojan lyhyt tukka! Ovatko syöpäsairaat lapset siis jokin rumuuden huipentuma?
Meillä vedetään kohta joka pojan pää kaljuks. Eipä tartte hikoilla ja hiukset on tosi kivat ja näppärät. Ennemmin kysyisin miksi ihmiset antaa poikiensa pitää pitkät hiukset kun miehellä kuuluu olla lyhyet hiukset.