Just tyydytin itseni shampoopullolla. Oonko säälittävä?
Kommentit (27)
Tai siis mä en näe sitä säälittävänä,koska itsekkin niin teen joskus.
Minkä merkin pullo? Ei mun toosaan ainakaan mahtuis noi sampoot mitä käytän.
koska se kertoo sinusta,että sinulla on lorttovittu,iso löysä messuhalli,johon voi upottaa vaikka shamppoopullon.
hui saakeli,minulla ei tulisi mieleenikään,koska ei se sinne menisi minulla...
Jos joku tyydyttää itseään, niin voisi olettaa, että siitä nauttii. Liian suuri esine toosassa aiheuttaa enemmänkin kipua (vai saitko montakin orgasmia synnyttäessäsi?). Harva pystyisi nauttimaan minkään koivuhalon työntelystä sinne.
Ettekö te naiset ihan oikeasti tiedän ihmisen antomiasta mitään,ihan oikeesti????
Pillu on venyvä käsite,on sitte synnyttäny tai ei.Ja venymisen jälkeen palaa takaisin omaan tiukkuuteensa.Käyttäkää liukkaria ja sanokaas miehelle et työntää kätensä pikkuhiljaa teidän toosaan.Tajuatte järkyttyneinä sen että teidänki lorttovitut venyy niin paljon et sinne menee käsi...ja hups,sitte ku käden ottaa pois,niin lorttopillu on taas niin tiukka kuin ennenkin ja miehen on hyvä naida pikkupilillä sinne :DD,JA jos ei palaudu kunnolla nyrkin jälkeen,niin se johtuu sit siitä että pimppalihakset on huonot ja palautuminen kestää :))
Mitä sinä täällä teet? Ei olisi tullut mieleenkään roikkua täällä ennen lasten saantia. Aiheet eivät olisi kiinnostaneet ja enkä kyllä olisi osannutkaan kommentoida vauva-aiheita lapsettomana.
Sanotaan nyt vaikka syyksi se, että saa tuntea itsensä edes hetkittäin täysjärkiseksi.
Ja jos täällä "ei kukaan" käy ennen lasten saantia, niin kuka ihme nuo lapsettomuusaiheiset aloitukset tehtailee?
Sanotaan nyt vaikka syyksi se, että saa tuntea itsensä edes hetkittäin täysjärkiseksi.
Ja jos täällä "ei kukaan" käy ennen lasten saantia, niin kuka ihme nuo lapsettomuusaiheiset aloitukset tehtailee?
vähä järkisiä äitejäkin tääl paikalla on ku eivät tajua sitä et kyl tääl voi muutki olla kuin vain lapsen saaneet.....tosiaanki ku täältä löytyy myös lapsettomien palsta :))
vielä lapsia, mutta täällä olen. Pääasiassa seuraan lapsettomuus-ketjua, mutta tänne av:lle on hauska tulla välillä hakemaan töihin kahvipöytäkeskusteluun aiheita. Ette tiedäkään kuinka usein ihmetellään porukalla tämän palstan järjen juoksua...
Raskausaikana hormonit vaikuttavat niin, että kudokset venyvät helpommin.
vielä lapsia, mutta täällä olen. Pääasiassa seuraan lapsettomuus-ketjua, mutta tänne av:lle on hauska tulla välillä hakemaan töihin kahvipöytäkeskusteluun aiheita. Ette tiedäkään kuinka usein ihmetellään porukalla tämän palstan järjen juoksua...
Ja mä olen se joka täällä kirjottaa siitä että sinne pilluun kyllä mahtuu vähä isompiki juttu ku muna:))
Soittakaapa maanantai-aamuna gynelle tai vastaavalle joka teille voi sen järkyttävän tosiasian kertoa et KYLLÄ!!!Teidänki toosa on venyvää,ja siihen ei raskaus tai synnytys milläänlailla vaikuta...
Ja sitten olette suuna päänä kommentoimassa täällä : D kertoo jotain sinusta, eikö vain? Netissä on muuten parempiakin lapsettomuuspalstoja, kuin vauva-lehden. Suljettuja. Ei pääse sitten ne teidänkään keskustelut sinne kahvipöytään sitten.
""Mahtuu kyllä, mutta tuntuuko hyvältä?""
Rypsiöljy on muuten aivan mahtava hierontaöljy...myös liukkariksi käy :DD
vauva-sivuston Lapsettomuus-ketjuihin, koska en koe keskustelevani netissä asioista, joista muut samassa tilanteessa olevat eivät saisi lukea (tai muutkaan). Ja yhden kommentin (nyt toisen) laittaminen, jossa kerron olevani lapseton (joita tällä palstalla ei siis käy), on "suuna päänä kommentoimista"? Saatiinpa jälleen maanantain kahvipöytään jutun juurta :)
jos tällä palstalla kirjoittelee...
Ja sitten olette suuna päänä kommentoimassa täällä : D kertoo jotain sinusta, eikö vain? Netissä on muuten parempiakin lapsettomuuspalstoja, kuin vauva-lehden. Suljettuja. Ei pääse sitten ne teidänkään keskustelut sinne kahvipöytään sitten.
ei vain kehtaa laittaa nimmaria alle,että me normaalit eli tiukkapilluiset luulisimme,että täällä on useampikin lorttovittu tunkemassa pulloja ja nyrkkejä pilluunsa..  NOLOA,NIIN NOLOA AP.
näen koneeltani sinun ip:n... mulla on ohjelma.....
HAHAHAAAAAAAAH. NOLO.
Synnytin pienen keskosen ja repesin pahasti alapäästäni. Elimistö ei ollut vielä valmis synnytykseen.
4-kiloinen laskettuna aikana sen sijaan tuli ulos täysin ilman ongelmia.
Soittakaapa maanantai-aamuna gynelle tai vastaavalle joka teille voi sen järkyttävän tosiasian kertoa et KYLLÄ!!!Teidänki toosa on venyvää,ja siihen ei raskaus tai synnytys milläänlailla vaikuta...
ei vain kehtaa laittaa nimmaria alle,että me normaalit eli tiukkapilluiset luulisimme,että täällä on useampikin lorttovittu tunkemassa pulloja ja nyrkkejä pilluunsa.. NOLOA,NIIN NOLOA AP.
näen koneeltani sinun ip:n... mulla on ohjelma.....
HAHAHAAAAAAAAH. NOLO.
Minä olen se joka olen kirjoittanut siitä että pilluun mahtuu vaikka ja mitä,MUTTA minä en ole ap!!!Ja jos kovastikki väität vastaan,niin voidaan vaikka toimitukselle tai valvojille laittaa viestiä et kattovat ja tarkistavat onko ap:n ja mun viesteissä sama ip,vai mikä se nyt pitää ollakkaan!!!!
Sä oot nolo!!!!!!!
ettei se korkki jää sisään.Voi joutua polille sitä poistattaa ja miten sen sitte selittää...