Just tyydytin itseni shampoopullolla. Oonko säälittävä?
Kommentit (27)
ei vain kehtaa laittaa nimmaria alle,että me normaalit eli tiukkapilluiset luulisimme,että täällä on useampikin lorttovittu tunkemassa pulloja ja nyrkkejä pilluunsa.. NOLOA,NIIN NOLOA AP.
näen koneeltani sinun ip:n... mulla on ohjelma.....
HAHAHAAAAAAAAH. NOLO.
Minä olen se joka olen kirjoittanut siitä että pilluun mahtuu vaikka ja mitä,MUTTA minä en ole ap!!!Ja jos kovastikki väität vastaan,niin voidaan vaikka toimitukselle tai valvojille laittaa viestiä et kattovat ja tarkistavat onko ap:n ja mun viesteissä sama ip,vai mikä se nyt pitää ollakkaan!!!!
Sä oot nolo!!!!!!!
ei vain kehtaa laittaa nimmaria alle,että me normaalit eli tiukkapilluiset luulisimme,että täällä on useampikin lorttovittu tunkemassa pulloja ja nyrkkejä pilluunsa.. NOLOA,NIIN NOLOA AP.
näen koneeltani sinun ip:n... mulla on ohjelma.....
HAHAHAAAAAAAAH. NOLO.
Minä olen se joka olen kirjoittanut siitä että pilluun mahtuu vaikka ja mitä,MUTTA minä en ole ap!!!Ja jos kovastikki väität vastaan,niin voidaan vaikka toimitukselle tai valvojille laittaa viestiä et kattovat ja tarkistavat onko ap:n ja mun viesteissä sama ip,vai mikä se nyt pitää ollakkaan!!!!
Sä oot nolo!!!!!!!
Aloittajan ja puolustajan ip:t tänne.Mä laitan sitten omani tänne,ja palstan valvojat voivat sitten todistaa etten mä ole ap,ja näkee samalla että mitkä viestit mä olen lähettäny ja mitkä,simple.does????
kehtaa kenellekään tunnustaa, että käyn täällä lukemassa näitä juttuja... Saati sitten työpaikan kahvipöydässä. :D
Ei tuo ole säälittävää.. mutta jos kaipaat luomua ni ota yhteyttä ;)
Gliss on todella sileä pullo, tuntuu kivalta. schwarskopfit kätevä mallisia. XZ ne on sopiva pitusia,mutta leveitä,, ja loreal,.. se on semmonen jötikkä et jää simbuwe ahmadnigat kakkoseks!
Jos oli täysi niin oliko se korkkiosa vai pohja edellä pillussasi?
Jos runkutit täysinäisellä shampoopullolla korkki auki ja korkkiosa pillussasi, niin laita seuraavaksi tyyny perseen alle ja ala puhallella saippuakuplia.
Niitä tulee varmaan juhannukseen asti.