miksi pitää seisoa ennen kuin sen suuhun ottaa
En ole ikinä ymmärtänyt naisten logiikkaa suihinotossa. miksi se pitää puristella ja vemputella kovaksi ennen kuin sen voi suuhun ottaa. Paremmalta se tuntuukin kun löysän ottaa suuhun ja sitä kautta lähtee liikkeelle?
Kommentit (47)
Nyt on nostettu tärkeää aihetta.
Mulla ei ole ikinä ollut tyttöystävää, joka olisi osannut omaani syväkurkuttaa ja kokeilijoita on kyllä ollut. Tämä onkin ainoa tapa tuntea kuumat pehmoiset huulet ihan juuressa <3. Yritän olla kiihoittumatta liian nopeasti, että saisin tosta tunteesta nauttia mahdollisimman kauan, mutta aika huonosti onnistuu ja alkaa paisua kalu vääjämättä kohti kurkkua.
Kuuma suu on ehdottomasti paras paikka kalun kasvaa! Vemputtelijat ja varsinkin reipasotteiset semmoiset kamalimpia.
koska löysää saattaa puraista vahingossa
muistakaa miehet esittää tuo toive naiselle. Luulen, että ko. asia on sellainen, että naisena ei vain sitä ole tullut koskaan ajatelleeksi. Toisaalta itseni kohdalla on tarjottu aina joko puolikovaa tai kovaa munaa suuhun, joten oletan, että miehet ovat itse niin halunneet. Ainakin kaikki ovat olleet sillä lailla itsevarmoja, että ovat kyllä uskaltaneet esittää omiakin toiveitaan, joten oletan, että tuossakin asiassa olisivat niin sitten tehneet.
miksi naiselta pitäisi imeä pillua ennenkuin vulva on kostunut
Minusta on kiva nostattaa ja herätellä se pehmeä penis täyteen seisokkiin. Eli ei tarvi seistä siinä vaiheessa kun otan suuhun.
En ota kantaa tähän juttuun.
Jokaisella on omat mieltymyksensä, niin minullakin
Se on aivan ihanaa, kun tuntee kuinka kalu kasvaa, kovenee aina vaan ahtaammaksi käyvässä naisen suussa. Usein se on kuitenkin jo aika kova siinä vaiheessa kun se koskettaa jo huulia. Siksi yllätyssuihinotot ovatkin niitä parhaita. Ex tyttöystävä saattoi joskus vetäistä pyyhkeen pois, tönäistä mut sohvalle istumaan, ja polvistua jalkojeni väliin, jolloin kalu oli korkeintaan vähän paisunut siinä vaiheessa kun se oli jo suussa.