Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi pitää seisoa ennen kuin sen suuhun ottaa

Vierailija
10.07.2015 |

En ole ikinä ymmärtänyt naisten logiikkaa suihinotossa. miksi se pitää puristella ja vemputella kovaksi ennen kuin sen voi suuhun ottaa. Paremmalta se tuntuukin kun löysän ottaa suuhun ja  sitä kautta lähtee liikkeelle?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:43"]

No naisten suihinotto nyt on niin ja näin. Asia vaan on niin, että jollei omaa penistä, ei kunnolla tiedä miten sitä pitää käsitellä. Edes prostituoidut ei opi sitä koskaan täydellisesti.

Vain mies osaa antaa miehelle sellaisen suihinoto, että mikään seksin muoto ei sen jälkeen tunnu yhtä hyvältä. Eikä oo mun mielipide pelkästään, vaan ihan yleisesti tiedetty fakta. Mutta ite oon 100 % tätä mieltä.

Suosittelen koklaamaan, jos on munaa.

[/quote]

Jepulis. Naisista ei kyllä ole kokemusta mutta voin kuvitella..

Vierailija
22/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:43"]

No naisten suihinotto nyt on niin ja näin. Asia vaan on niin, että jollei omaa penistä, ei kunnolla tiedä miten sitä pitää käsitellä. Edes prostituoidut ei opi sitä koskaan täydellisesti.

Vain mies osaa antaa miehelle sellaisen suihinoto, että mikään seksin muoto ei sen jälkeen tunnu yhtä hyvältä. Eikä oo mun mielipide pelkästään, vaan ihan yleisesti tiedetty fakta. Mutta ite oon 100 % tätä mieltä.

[/quote]

niin, miksipä putkimies osaisi sähkömiehen työt paremmn... Taito mikä taito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuntuu tosi tyhmältä lutkuttaa sitä vetelää kalua. Eri asia olisi, jos vehje heräisi nopeasti eloon, mutta kun ei herää. Pitää siis viritellä ensin miestä kunnolla tunnelmaan muuten.

Vierailija
24/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:08"]

Kiihottaa tämä keskustelu. Kunpa pääsisi hyväilemään seksikkään parrakkaan miehen paksua kalua... Nuolisin kalun päästä touhutippoja ja imeskelisin kalua hellästi märällä suullani samalla kiveksiä kosketellen. N28

[/quote]

Ai että pistää kiimaiseksi tuollainen juttu. Minäkin haluaisin kerran tuntea toisen miehen jäykän elimen suussani. - Isä 47

Vierailija
25/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko nää herenny homoksi?

Vierailija
26/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:43"]No naisten suihinotto nyt on niin ja näin. Asia vaan on niin, että jollei omaa penistä, ei kunnolla tiedä miten sitä pitää käsitellä. Edes prostituoidut ei opi sitä koskaan täydellisesti.

[/quote

Annapa sitten vähän ohjeita.

Vierailija
27/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä istuessakin mielellään suihin ottaa.

Vierailija
28/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:01"]On kyllä ihmisrotu kummallinen kun otetaan toisten pissavehkeitä suuhun. Luulisi olevan parempaakin tekemistä. [/quote] Niin on. Moni aikuinen ei tiedä mitä seksi on. Onneksi olen niin vanha ettei aikanaan kun puolisoa etsin ollut kukaan saanut vielä pissavehkeitten imemiseen haurahtunut.

[/quote]

Oho, minä en edes tiennyt että noinkin voi ajatella asioista. Tai siis että semmoisellakin jolla asenne suuseksiin on tuo, riittää intoa kirjoitella tämän tyyliselle palstalle.

Vierailija
29/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:59"]

Kiihottaa tämä keskustelu. Kunpa pääsisi hyväilemään seksikkään parrakkaan miehen paksua kalua... Nuolisin kalun päästä touhutippoja ja imeskelisin kalua hellästi märällä suullani samalla kiveksiä kosketellen. N28

[/quote]

Ai että pistää kiimaiseksi tuollainen juttu. Minäkin haluaisin kerran tuntea toisen miehen jäykän elimen suussani. - Isä 47

[/quote]

Voin antaa imettäväksi, jos haluat.

Vierailija
30/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:01"]On kyllä ihmisrotu kummallinen kun otetaan toisten pissavehkeitä suuhun. Luulisi olevan parempaakin tekemistä.
[/quote]
No mitäs noi eläimet (kuten esim koirat) sitten tekee? Haistelee ja nuolee toisten jätöksiä jalkovälin lisäksi myös maasta ja lyhtypylväistä... :) Eli kyllä se taitaa ihan niissä alkukantaisissa geeneissä olla toi homma :)

Vierailija
31/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan nähny löysää kullia. En ole ollut niin pitkässä suhteessa, etten enää kiihottaisi miestä. En viitsisi ottaa sitä löysänä. Jotenkin inhottaisi. Mutta onneks ei oo trvinnut. Ja ainahan sen voi vemputtaa kovaksi.

Vierailija
32/47 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:43"]No naisten suihinotto nyt on niin ja näin. Asia vaan on niin, että jollei omaa penistä, ei kunnolla tiedä miten sitä pitää käsitellä. Edes prostituoidut ei opi sitä koskaan täydellisesti. Vain mies osaa antaa miehelle sellaisen suihinoto, että mikään seksin muoto ei sen jälkeen tunnu yhtä hyvältä. Eikä oo mun mielipide pelkästään, vaan ihan yleisesti tiedetty fakta. Mutta ite oon 100 % tätä mieltä. Suosittelen koklaamaan, jos on munaa. [/quote Annapa sitten vähän ohjeita.

[/quote]

vinkkaa ja kannusta miestäsi kokeilemaan miehen kanssa ja sen jälkeen kysele. Siinä ihje.

Vierailija
33/47 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä taas kiihottaa suunnattomasti kun tyttöystävä yllättäen kaivaa peniksen esiin yllättävässä paikassa löysänä ja heti kun lämmin suu ja kieli käy terskalla tuntee kuinka veri alkaa kiertää ja kulli muuttua kivikovaksi samalla kun katsoo tyttöystävän viekasta ja himokasta ilmettä kieli poskella ihmetellen suonikasta penistä :D

Vierailija
34/47 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä otan mieheltä myös löysän kullin suuhuni... Salaman nopeasti se kovettuu kun muutaman kerran imaisee.miehet on vielä tykänneet kun en käytä käsiä ollenkaan. N43p

Vierailija
35/47 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuule täällä ois just sellanen mies sulle. Soita.

Vierailija
36/47 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:00"]

Kyllä minä otan mieheltä myös löysän kullin suuhuni... Salaman nopeasti se kovettuu kun muutaman kerran imaisee.miehet on vielä tykänneet kun en käytä käsiä ollenkaan. N43p

[/quote]

Näin meilläkin. Tunne on todella intensiivinen siinä vaiheessa kun kulli on juuri kovettunut suussa ja imutus päällä. Miehenä suosittelen! Minulle siis mieluummin aloitus niin että ei vielä ole kivikova stondis vaan pikemminkin löysä tai puolikova.

m45+

Vierailija
37/47 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:57"]

Itseä taas kiihottaa suunnattomasti kun tyttöystävä yllättäen kaivaa peniksen esiin yllättävässä paikassa löysänä ja heti kun lämmin suu ja kieli käy terskalla tuntee kuinka veri alkaa kiertää ja kulli muuttua kivikovaksi samalla kun katsoo tyttöystävän viekasta ja himokasta ilmettä kieli poskella ihmetellen suonikasta penistä :D

onos hän brune? mitat? saisinpa häntä kun on noin himokas..

[/quote]

Vierailija
38/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule AP tänne, täällä on löysää tarjolla.

Vierailija
39/47 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä harvoilla kerroilla kun vaimoni haluaa ottaa suihin niin pitää odottaa, että seisokki laskee. Joskin eipä siinä kauaa mene, kun se palaa.

M61

Vierailija
40/47 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita ottaa suuhun ja peppuun -juttuja. Jos mä oikein oon biologiani lukenu, niin on vaan yksi reikä, johon se kulli on tarkoitettu laittaa. Ja siellä se tuntohermotuskin on suunniteltu niin, että se tuntuu hyvältä, molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme