Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1828)

Vierailija
1821/1828 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä niin sanotusti nuoletin yllytettynä itseäni lesbolla, vaikka olenkin hetero. Ja täytyy kyllä sanoa, että silmät kiinni tuntui niin hyvältä ETTÄ.. 😊 Ei ole pimppa saanu sellaista käsittelyä yhdeltäkään mieheltä. Kerkisin varoittamaan että kohta voi tulla märkää johon tämä vaan että anna tulla vaan. Ai jumalauta mikä orggu! Vaikka kaverit kattoi vieressä... 😊

Mulla vähän samanlainen kokemus. Hankalinta oli etten varsinaisesti kiihotu naisesta. Mutta tää oli kaunis ja tosiaan osasi asian. Hoiteli kielellä ja samanaikaisesti kumpaakin reikää sormilla. Vaikka muutoin omakiva fantasiat liittyy miehiin iin tuolle olen masturboinut monta kertaa jälkeenpäin 😁👌👇

Vierailija
1822/1828 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pantiin siskon kans kun olin 20v ja se 19v. Oltiin humalassa ja molemmat just erottu. 

Panin nelitoistavuotiaana pikkusiskoa kerran kokeeksi. 

Panetti vaan niin saatanasti ja sisko oli siinä lähellä. Vähän halailtiin ja näytin seisovan kikkelin ja pyysin koskemaan ja vein sen sänkyyni. Multa pääsi vielä sen sisäänkin vahingossa ja lakanakin vereenty. 

Ei sisko siitä huonoa tykännyt mutta mua hävetti niin helvetisti jälkeenpäin että se jäi ainoaksi kerraksi.

Ei kai yksi kerta mitään haittaa! Nehän sanovat ettei yksi kerta homoakaan tee!

No mä olen viidentoista nyt ja siskokin on kasvattanut tissit ja vähän karvojakin niin on mulla ollu kyllä vähän mielessä että josko se antaisi mulle pillua taas. Mulla seisoo täysillä aina kun me ollaan saunassa kahdestaan ja siskokin on sen kyllä pakosti huomannu, etenkin kun mulla on lyhyt esinahka ja terska tulee punasena ulos aina seisokissa. Mä yritän kyllä nussia sitä uudestaan juhannuksena. 

11 ylänuolta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/1828 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pantiin siskon kans kun olin 20v ja se 19v. Oltiin humalassa ja molemmat just erottu. 

Panetti vaan niin saatanasti ja sisko oli siinä lähellä. Vähän halailtiin ja näytin seisovan kikkelin ja pyysin koskemaan ja vein sen sänkyyni. Multa pääsi vielä sen sisäänkin vahingossa ja lakanakin vereenty. 

Ei sisko siitä huonoa tykännyt mutta mua hävetti niin helvetisti jälkeenpäin että se jäi ainoaksi kerraksi.

No mä olen viidentoista nyt ja siskokin on kasvattanut tissit ja vähän karvojakin niin on mulla ollu kyllä vähän mielessä että josko se antaisi mulle pillua taas. Mulla seisoo täysillä aina kun me ollaan saunassa kahdestaan ja siskokin on sen kyllä pakosti huomannu, etenkin kun mulla on lyhyt esinahka ja terska tulee punasena ulos aina seisokissa. Mä yritän kyllä nussia sitä uudestaan juhannuksena. 

Lycka till! Anna meille raportti sitten!

No tässä tulee raporttia. Mä sain saunassa pikkusiskon runkkaamaan mua kun vanhemmat lähti vilvottelemaan! Me jäätiin kahdestaan lauteille ja mulla tuli heti viimekerta mieleen ja kulli alko nousemaan väkisin. Mä yritin piilotella sitä mutta kun mä näin että sisko vilkuili mä kysyin että haluuko se koskea ja se sano ajatelleensa ihan samaa! Mä näytin miten esinahkaa voi vetää päälle ja pois ja katselin siskon nöpöttäviä nännejä sen pienissä tisseissä kun se teki sitä. Mä laitoin käden siskon pyllylle ja työnsin sormenpään takaapäin sen pilluun joka oli ihan liukas. Just silloin mä kuulin pukuhuoneesta miten penkkiä siirrettiin ja me lopetettiin kiireesti. 

Vanhemmat tuli takasin lauteille ja isä alkoi heittää löylyä. Pikkusisko lähti heti vilvottelemaan ja pesulle mutta mä piilottelin seisovaa kullia reisieni välissä vielä pitkään ja oli tukalaa kun isä tykkää kovista löylyistä.

Tänään mä kävin ostamassa kortsuja valmiiksi ja nyt mä tiedän että mä saan oikeesti pillua pian!

Kiitos kun ymmärrätte!

Kiitos raportistasi ja onnittelut menestyksestäsi!

Uskon, että me kaikki ymmärrämme sinua oikein hyvin! Jatka toki raportointia, sillä odotamme innokkaasti kuulevamme lisää hankkeesi edistymisestä ja olemme hengessä mukana.

Kondomien käyttöä muuten kannattaa harjoitella yksin jo etukäteen. 

No tässä taas väliaikatietoja. Mä en ole saanut vielä oikeeta  tilaisuutta, mutta mä olen ohimennen puristellut pikkusiskon tissejä ja persettä. Se aristeli sitä ensin mutta nyt se hymyilee ja painautuu  vastaan, ihan selvästi se tietää. 

Mä suutelin sitä kanssa vaikka mä en ole ennen suudellut ketään ja se vastasi ujosti. Tuntuu jotenkin ihan vtun väärältä mutta samalla ihan vtun kiihottavalta antaa pikkusiskolle kielaria käsi sen haaroissa ja puristella sen tissejä samalla kun se puristelee mun farkunlahkeessa seisovaa kullia ja hymyilee naama ihan punaisena. Jos tilanne ei olisi taas keskeytyny multa olisi päässyt mällit lahkeeseen. 

Mä olen kanssa jo kokeillut kortsua ja runkannut siihen. Oli ensin vähän hämärää miten päin se kuuluu rullata ja kuuluuko siihen jäädä sellainen sormi päähän? Kortsu tuntui aika oudolta mutta näytti kyllä kiihottavalta kun mun sperma äkkiä täytti sen pään.

Mä olen nyt ollut jotenkin täpinöissä tämän odotuksen kanssa ja tuntuu kun mulla olisi puolijäykkänä koko ajan. Mun on pakko saada panna oikeesti kohta! Mä Kerron teille sitten. Tuntuu vaan hyvältä saada kertoa jollekin.

Vierailija
1824/1828 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä niin sanotusti nuoletin yllytettynä itseäni lesbolla, vaikka olenkin hetero. Ja täytyy kyllä sanoa, että silmät kiinni tuntui niin hyvältä ETTÄ.. 😊 Ei ole pimppa saanu sellaista käsittelyä yhdeltäkään mieheltä. Kerkisin varoittamaan että kohta voi tulla märkää johon tämä vaan että anna tulla vaan. Ai jumalauta mikä orggu! Vaikka kaverit kattoi vieressä... 😊

Ei lepsoissa ole mitään vikaa, jos ne antavat katsella!

Vierailija
1825/1828 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä insestifantasiointia on tullut tästä ketjusta! Harmi..

Vierailija
1826/1828 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan 😁 Mut ku hetero joka nautin vain kunnon hoidosta nii vähäsen ihmeissään et mitä vit...

Vierailija
1827/1828 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli mun juttuun tosta nuoletuksesta. Oli ihan aikuinen 😅

Vierailija
1828/1828 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan tajusi ettei tuo nuolemis juttu lapsiin tai sukulaisiin liity. Mutta tuossa aiemmin on useampia viestejä minunkin mielestäni oksettavista aiheista

Vierailija
1829/1828 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lycka till! Anna meille raportti sitten!

No tässä tulee raporttia. Mä sain saunassa pikkusiskon runkkaamaan mua kun vanhemmat lähti vilvottelemaan! Me jäätiin kahdestaan lauteille ja mulla tuli heti viimekerta mieleen ja kulli alko nousemaan väkisin. Mä yritin piilotella sitä mutta kun mä näin että sisko vilkuili mä kysyin että haluuko se koskea ja se sano ajatelleensa ihan samaa! Mä näytin miten esinahkaa voi vetää päälle ja pois ja katselin siskon nöpöttäviä nännejä sen pienissä tisseissä kun se teki sitä. Mä laitoin käden siskon pyllylle ja työnsin sormenpään takaapäin sen pilluun joka oli ihan liukas. Just silloin mä kuulin pukuhuoneesta miten penkkiä siirrettiin ja me lopetettiin kiireesti. 

Vanhemmat tuli takasin lauteille ja isä alkoi heittää löylyä. Pikkusisko lähti heti vilvottelemaan ja pesulle mutta mä piilottelin seisovaa kullia reisieni välissä vielä pitkään ja oli tukalaa kun isä tykkää kovista löylyistä.

Tänään mä kävin ostamassa kortsuja valmiiksi ja nyt mä tiedän että mä saan oikeesti pillua pian!

Kiitos kun ymmärrätte!

Seurustelin joskus teini-iässä tytön kanssa, jota hänen kaksi pikkuveljeään kiusasivat kertomalla minulle tytön kuullen, miten isosisko oli pyynnöstä näyttänyt heille saunassa ylälauteella istuen pilluaan. Oli kuulemma sitä oikein levittänyt sitä ja työnnellyt sormiaan ”irstaasti” sisälleen. 

Ilmeisesti pojat olivat runkanneet samalla tai todennäköisimmin kaikki kolme olivat runkanneet yhdessä. 

Tyttö oli kovasti kiusaantunut, mutta ei tuo minua oikeastaan häirinnyt.