Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
1361/1495 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja notkeana päädyin kokeilemaan puhuuko tyttöystävä totta kun kieltäytyy suihinotosta vedoten siihen että lastit maistuvat ihan hirveältä kun sitä tulee suu täyteen mutta nautti itse kyllä siitä että minä nuolen reisille valuvaa pillua jonka peseminen jätti yleensä toivomisen varaa.

En saanut omaa kalua suuhun saakka mutta selällään sain dipattua varpaita pään taakse niin että onnistuin ruiskuttamaan lastit avoimeen suuhuni. Ällöttävällehän lämmin sperma maistui mutta ei nyt niin että yrjöt olisivat lentäneet ja yhdellä nielaisulla jäljelle jäi vain pitkään viipyilevä jälkimaku joka katosi yhdellä kulauksella kokistölkistä.

Tyttöystävä vaihtuikin sellaiseen joka kiihottui itsekin siitä miten sai minut nauttimaan suihinotosta ja nieli lastit.

Vierailija
1362/1495 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kaikkein pervointa, mutta kuitenkin pervointa, mitä minulle on tapahtunut.

Otin junan vessassa suihin mieheltä, jonka olin hetkeä aiemmin tavannut tupakkakopissa. Oma mies nukkui parin vaunun päässä autuaan tietämättömänä. Voi nuoruutta, voi hulluutta.

Sama mies (se nukkuja) on edelleen, eikä seksistä ole tietoakaan. Onneksi on edes muistot.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1495 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 16 miehen siemennettävänä samana päivänä 

Poika19

Vierailija
1364/1495 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla varmaan kilttinä tyttönä se kun innostuttiin kaverin kaa lukion ekan vuoden kesänä hiukan kokeilemaan mökillä pientä tyttöjen välistä. 

Olimme hiukan kimppasormeilleet (lähinnä itteämme) omassa yläkerroksen makkarissa mutta sit keksittiin vahingossa suihkutusleikki rannassa, oltiin päivä uitu ja pyöriskelty hiekassa biksut päällä. Suihkutettiin puutarhaletkulla hiekkoja pois ja keksin tahallani suunnata veden kaverin peppuun ja varottamatta myös pimppaan. Kaveri kikatti ja varoitteli mitä kohta joudun tekemään johon vaan käkätin ja kiinnostuin itsekin miltä tuo mahtaisi tuntua kum oli vuoron vaihto.

Essin suihku osui sit mulle suoraan maaliin ja jumalauta se tuntu hyvältä! Sanoin odota ja asetuin selälleni nurmelle ja avasin jalat. Essi suihkutti mua aluksi hiukan eri etäisyyksiltä kunnes tuntui taivaalliselta ja sanoin että siitä. Nostelin lantiota vähän kuin olisin pannut itseäni suihkua vasten ja lopulta otin blksut syrjään tosta edestä ja tuossa vaiheessa alkoi näyttää jo härskiltä. 

Koska olin varma että olemme poukamassa kahden en säästellyt ääntäni ja aika äkkiä laukesin. Teimme tätä viikon aikana useita kertoja kummallekin kunnes huomasimme toisen mökkeilijän soutuveneen kaislikon takana ja hävettiin silmät päästä. En koskaan saanut tietää montako esitystä setä oli nähnyt. 

Vierailija
1365/1495 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masturboinut ohkasissa piikkareissa kesähameessa puolityhjässä junavaunussa ja penkkiin jäi läiskä kun nousin käytävälle. Juna ei sit päässytkään asemalle heti ja jouduin seisoskelemaan monta minuuttia sen läiskän vieressä ja takana solttupoikia jotka näki sen läiskän.

Vierailija
1366/1495 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli uusi taso. Viikoloppuna Lahessa puoluekokouksen yhteyessä oli perinteiset orgiat. Niin samaa aikaa kaks ukko lykki ahteriin ja nuolin yhen naisen pillu puhtaaksi useemmista spermoista. Oma muna oli kahlittu sivveysvyöllä.

Vierailija
1367/1495 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin monta kuukautta kestäneen kiertelyn jälkeen sanomaan työpaikkaihastukselle, että olisi kivaa käydä kahvilla tai jotain. Kun vapaita iltoja ei ottanut löytyäkseen, mies ehdotti, että ottaisin poikaystäväni mukaan. Ensitreffit kolmistaan päättyivät meille ja ihastus lähti vasta aamulla kotiin. Sain paljon muutakin kuin pelkkää kahviseuraa. N28

Vierailija
1368/1495 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin monta kuukautta kestäneen kiertelyn jälkeen sanomaan työpaikkaihastukselle, että olisi kivaa käydä kahvilla tai jotain. Kun vapaita iltoja ei ottanut löytyäkseen, mies ehdotti, että ottaisin poikaystäväni mukaan. Ensitreffit kolmistaan päättyivät meille ja ihastus lähti vasta aamulla kotiin. Sain paljon muutakin kuin pelkkää kahviseuraa. N28

Kerro tarkemmin mitä teitte?

Vierailija
1369/1495 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tää mutta kaverin koira oli erityisen hanakka tulemaan jalkoväliin tunkemaan kuonoa. Kerran sitten olin hoitamassa tätä hauvelia, käyttänyt ulkona pitkän lenkin ja olin pelkkä kylpytakki päällä kun puhelimessa ollessani heittäydyin selälleni sohvalle.

Hieman kai siinä puhellessani olin raottanut jalkojani ja tää oli siinä välittömästi. Oli juttu niin pahasti kesken etten saanut koiraa häädettyä ennen kuin alkoi ihan mieletön nuoleminen. Koira tuntui yllättävän hyvin osaavan nuolla oikeista paikoista joten en voinut vastustaa pehmeää ja taipuisaa kieltä niin annoin tehdä hetken kunnes kaveri alkoi kysellä mistä tuo ääni tulee.

Sanoin että koira juo vettä (ääni aika samanlainen) ja et soitan kohta takas. Olin täysin märkä alapäästä mutta koira oli häipynyt. Runkkasin itelleni kaks orkkua ja puin päälleni. Kerroin myöhemmin omistajalleen että koira on näemmä hanakka nuolemaan. Tää lehahti aivan punaiseksi kun ihmettelin hänelle miten se tuon osaa.

Vierailija
1370/1495 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kysynyt astuttaako sillä koiralla itteensä

Vierailija
1371/1495 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten olin toisen naisen kanssa. Nuolin hänen pimppiä ulkona sen verran että partani oli märkä hänen pimppimehusta ja suuhun jäi hänen maku. Tulin kotiin noin 20 minuuttia myöhemmin ja silloinen vaimo tuli vastaan ja alkoi suutelemaan pitkään. Oli vaan rakastajattaren pimppi mielessä ja toivoin ettei vaimo kysyy mikä toi outo maku suussani oli. Olisi vaan tiennyt

M42

Oliko silloin talvi? Millä kirjaimella paikkakunta alkaa? 

Heiiii, oletko vielä palstalla? Jos olet niin olisi kiva tietää. 

Vierailija
1372/1495 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.. se ei pyrkinyt pukille, nuoli vain ;)

Vierailija
1373/1495 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljeskelin teininä pienen kylän uimahallissa suihkutiloissa muina miehinä täydessä erektiossa mikä nousi ylös aivan itsekseen. Sitä oli pakko saada koskettaa ja runkkailin valtavassa paineessa ja panetuksessa pisuaarilla ja muutamalla vedolla mälläsin kusialtaaseen. Paikalla ei silloin ollut näennäisesti muita mutta kyllä joku saattoi ohitse kulkiessaan nähdä mitä tein. Kukaan ei koskaan kommentoinut mitään.

Vierailija
1374/1495 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljeskelin teininä pienen kylän uimahallissa suihkutiloissa muina miehinä täydessä erektiossa mikä nousi ylös aivan itsekseen. Sitä oli pakko saada koskettaa ja runkkailin valtavassa paineessa ja panetuksessa pisuaarilla ja muutamalla vedolla mälläsin kusialtaaseen. Paikalla ei silloin ollut näennäisesti muita mutta kyllä joku saattoi ohitse kulkiessaan nähdä mitä tein. Kukaan ei koskaan kommentoinut mitään.

Muuten melkein sama mutta uimahallin saa vaihtaa koulun wc-tiloihin tuntien aikana. Kävelin käsienpesupaikan "käytävällä" koppien edessä katsoen itseäni peilistä kyrbä kovana housuista ulkona silläkin riskillä että joku muukin olisi siellä lintsaamassa ja runkkasin sitten loppuun kopissa. Voi niitä valtavia lasteja! Panin myös tyttöä siellä diskojen aikana. Hitaissa jäi himot päälle.... Teinihormonit. 

Vierailija
1375/1495 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja uskomattoman tyhmänä. Rikos jo onneksi vanhentunut. 

Kaveri raahasi jonkun baari hoidon kotiin yöllä, kuuntelin kun nää nai seinän toisella puolen, meteli loppuu.  Lähden hakemaan vettä, kaverin huoneen ovi auki. Ovesta näkyy vieras nainen alasti haarat levällään. 16v himot ottaa vallan ja runkkaan mallit sammuneen/ nukkuvan naisen naamalle.

Vierailija
1376/1495 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Juhannuksena iha pakko kertoa tää tarina. Juhannuksena vuosia sitten dokailimme saaressa ja keksimme tyttökamuni kanssa runkkauskisan joka tapahtuisi kalliolla suoraan salmelle päin. En enää muista mikä oli palkinto mutta voittaja olisi se joka ensin sai orkun.

Seurueen pojat oli seuranneet perässä ja huutelivat saisiko auttaa. Edes sitä voittajaa en muista, mutta viihdyimme tyttöjen kesken niin hyvin että palasimme saarelta parina. Olemme yhdessä edelleen 

Vierailija
1377/1495 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä tuli oltua nuorempana kovassa erektiossa niin ettei sitä voinut mitenkään hallita ajatuksen voimalla. Runkkaamaan en alkanut. Pervointa oli silloisen tyttöystävän kanssa suutelumaratonit altaalla. Jonkun kerran valvoja oli jo tulossa kohti ja lopetettiin. Molemmat sai siitä kiksejä että mulla seisoi kivikovana uikkareissa ja oltiin julkisella paikalla.

Vierailija
1378/1495 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanu luvan kanssa sormilla laittaa muija yrjöömää ja sotkemaan itsensä sillä ja sit pelkät "vesileikit" puolin ja toisin.

Vierailija
1379/1495 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä elokuvateatterissa.

Vierailija
1380/1495 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiotyttö halusi perinteisen seksin lisäksi alistamista ja piiskaa. Hommaan rekrytoitiin ulkoisesti moottoripyöräjengiläiseltä näyttänyt melkein nelikymppinen mies, joka osasi hommansa. Tytön pakaroille ja reisille jäi viikon kestäneet jäljet ja suikkarissa käytiin kurkussa saakka. Olin mukana ensitapaamisella ja sain katsella ja kuunnella sessioita. Kokemus oli pervolla tavalla kiihottava. Tyttö kävi vielä jälkeenpäin yksin miehen luona parantamassa suihinottotaitojaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi