Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Viime Jussina olin pikkuisen pervo mutta ei kait se ketään haittaa. Olin katsonut yhtä muijaa sellaisissa persebikineissä kun ottivat porukalla aurinkoa ja humaltuivat päivän mittaan niin kuin me muutkin.
Hiivin yöllä kuselle ja palatessa huomasin että tämä daami nukkuu vatsallaan oman telttansa ulkopuolella viltillä. Sen bikininaru meni suoraan pilluun. Kumminkin puolin narua ihana vaalea karvoitus näkyi hyvin ja tummanpunainen pillunliha osittain. Hirveä stondis. Pysähdyin puun taakse vain muutaman metrin päähän, että näin kunnolla ja kun olin varma et se nukkuu niin vedin käteen siinä paikassa.
Seuraavana päivänä nappasin sen uikkareiden alaosan pyyhkeeltä kun tämä muija oli lähtenyt kavereiden kanssa kuppilaan ja tuoksuttelin niitä sieltä yhdestä kohtaa ja vein omaan telttaan runkattuani ensin vessassa niihin. Tyttöystävälleni en kertonut tietenkään mitään vaan herättelin teltassa iltaunilta sormeilemalla pimpin märäksi ja kääntämällä hänet kontalleen. Katsoin läheltä kun kaksi sormeani upposi karvojen vierestä pimppiin ja sain uuden erektion se bikinin alaosa toisessa kädessä. Väsynyt tyttöystävä ei hämärässä huomannut mitä nuuhkin samalla eikä tiennyt että ajattelin tän toisen naisen namupillua. Mitenkä herkulliselta se näytti uikkarin naru vaossa ja leikin mielessäni rynkyttäväni sitä.
Taisi ihmetellä ku panin keskellä päivää ihan himolla. Ynisi ja pyyteli munaa. Koska olin juuri runkannut jaksoin tosi pitkään ja tyttöystävän krapulamärkä pillu tuntui kuin sitä vierasta saisi. Nautin ihan sairaasti tästä pikku pervoilusta.
Myöhemmin olen monasti pohtinut kuinkahan moni nainen ajattelee seksissä jotakuta toista. Tai masturboidessaan..? 🤔
Härskein ja samalla kiihottavin kokemus on ollut alle kolmekymppisen eromimmin paneminen. Puutetta oli kai kärsitty jo pitkään ja hänen kanssaan sai tehdä ihan mitä mieleen juolahti. Varvit vedettiin paljaalla mutta silti tauteja ei tarttunut. Paneskelut jäi yhteen yöhön ja aamuun, mutta eipähän jäänyt roikkumaan ja häiriköimään. M42
Olin 16 ja naiivi, viehättävä naisenalku. Suloinen, sporttinen teiniprinsessa ja lääpällään lukion poikien liikunnanopeen, joka vastasi viettelevän kutsuuni ja vietimme öitä yhdessä kesäloman aikana. Kotona vähän ihmeteltiin poissaolojani, mutta olin sopinut koulukaverin kanssa, joka asui jo omassa kämpässä, että olin leikisti hänen luonaan.
Kukaan ei koskaan saanut tietää ja suhde loppui, kun mies lähti takaisin kotipaikkakunnalleen opettajan hommiin. Hän oli aivan ihana kaikin tavoin.
Näpelöin itseäni uimahallissa ja raotin uimapukua vesisuihkun kohdalla että suihku osui pimppiin.Vasta lauettuani aloin miettiä valvontakameroiden mahdollisuutta ja että siitä takaa ui tapahtuman aikana vaikka miten monta setää.
Sanni 16
Vierailija kirjoitti:
Näpelöin itseäni uimahallissa ja raotin uimapukua vesisuihkun kohdalla että suihku osui pimppiin.Vasta lauettuani aloin miettiä valvontakameroiden mahdollisuutta ja että siitä takaa ui tapahtuman aikana vaikka miten monta setää.
Sanni 16
Porealtaassa huomasin että poreet osui sopivasti kaluuni joka alkoi seistä ja oli ihanaa nauttia siinä laukeamiseen asti. Tuskin muut altaassa oliat edes huomasivat mitään.
Kuutosluokalla seksiä limudiskon aikana koulun vessassa (ihan yhdyntään asti). Suudeltiin koko ajan hitaiden kappaleiden aikana ja siitä sitten kiimaiset varhaisteinit, jotka kyllä tiesivät täysin mitä tekivät pojan kädestä kiinni pitäen kohti siistiä vessaa. Hän oikeastaan vaan kierräytti minut ovesta sisälle edellään. Taitavat otteet heti nuoresta alkaen ja tätä tyttöä vietiin.
Opiskelija-nostalgiabileissä noin vuosi sitten yhdyntää tanssiparketilla. Miehellä housujen vetoketju auki ja mulla kesämekko rullattuna ylhäälle edestä. Vartalot ihan vastakkain. En tiedä tänä päivänä huomasiko kukaan. Oli kovin hämärää.
Vierailija kirjoitti:
Sanni 16
Tai siis Rauli 59.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni 16
Tai siis Rauli 59.
Sellaiset tais vähän nähdä jotain omituista..
runkkasin poikakaveria leffateatterissa ja hänen vieressään oli yksi tyhjä tuoli ja sitten istui nainen joka vilkaisi muutaman kerran mminua
Pussaillut pikkuserkun kanssa sukujuhlissa.
Flirttaillut avoimesti opettajalleni lukiossa.
Imenyt ennestään vieraan pojan kullia bussissa, tutustuttiin ja ihastuttiin matkalla.
Vilautellut tissiä ihastuneelle rantakollille.
Istuin samalla penkillä uskovaisen persun kanssa. Tuli pervo olo. Varmaan kuin olisi hässinyt sammakkoa.
Olen seurustellut muutamia vuosia rakkaan miehen kanssa mutta välillä varaan ajan tutulta kuvaajalta joka ottaa minusta rohkeita kuvia. Mielestäni se ei ole pettämistä mutta saan siitä valtavat kiksit.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut muutamia vuosia rakkaan miehen kanssa mutta välillä varaan ajan tutulta kuvaajalta joka ottaa minusta rohkeita kuvia. Mielestäni se ei ole pettämistä mutta saan siitä valtavat kiksit.
Masturbotko tuon jälkeen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hiukan tuon tyyppinen juttu kans. Käyn aina välillä kuvauttamassa itseäni taidevalokuvaajalla. Mut koska tykkään hiukan näytellä itteeni niin vitsi on siinä et näytän jossakin vaiheessa enemmän kuin mistä on sovittu kuvauksen aluksi. Tulee kyllä ihanan kiimainen olo olla kameran nuoltavana ja juu, jos mies kotona ku tulen kuvauksista niin saa kunnon seksiä. Jos ei niin olen kyllä masturboinut
Fitness daami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hiukan tuon tyyppinen juttu kans. Käyn aina välillä kuvauttamassa itseäni taidevalokuvaajalla. Mut koska tykkään hiukan näytellä itteeni niin vitsi on siinä et näytän jossakin vaiheessa enemmän kuin mistä on sovittu kuvauksen aluksi. Tulee kyllä ihanan kiimainen olo olla kameran nuoltavana ja juu, jos mies kotona ku tulen kuvauksista niin saa kunnon seksiä. Jos ei niin olen kyllä masturboinut
Fitness daami
Oletko jo kuvauksista kotiin tullessa valmiiksi märkänä ja kaipaatko silloin pillun nuolentaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fitness daami
Oletko jo kuvauksista kotiin tullessa valmiiksi märkänä ja kaipaatk
No siis olen hyvin seksin nälkäinen ja mitä asia nyt voikin pitää sisällään. Ei kait tarvi mennä yksityiskohtiin
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut puhelinmyyjä.
Menivätkö kaupaksi?
Annoin pikatuttavuuden räplätä mua härskisti laivan kannella kaiteeseen nojaten takaapäin. Oltiin päiväristeilyllä ja tän kundin kaveri ihan vieressä. Taivutin pikku kännissä peppua taaksepäin ja tunsin sormet sortsien sisällä. Tuntui helvetin kiihottavalta kun tuuli hiveli ihoa ja kun sormet vaihtuivat pariin otteeseen ja lopulta taisin lauetakin reippaassa haara-asennossa. Olin silloin jotain 19 ja nää kundit yli kolmekymppisiä. Pantiin myös toisen kaa mut se oli hytissä.
14-vuotiaana Hiekkasärkillä nussin isobroidin tyttöystävää vaunussa. Kädet tärisi kun jännitti niin olla tytön päällä. Broidi lähti hakeen eväitä kaupasta ja tyttö vietteli mut sillä välin. Oli vieläpä mulla eka kerta ja se tyttö oli ihan mielettömän upea ja kuuma. Veli ei ole koskaan saanut tietää ja he erosivat muista syistä.