Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
1201/1495 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kun pissasin kylpyhuoneen lattialla naisen peppuun sisälle. Tuntui tykkäävän <3

Vierailija
1202/1495 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla painin kollegani sillä aikaa kun miehensä oli etäpalaverissa viereisessä huoneessa. Laitoin pyyhkeen naisen suuhun niin ei kuulunut kuin pientä yninää. Kaikki sisälle tietenkin toivottavasti ei paksuna. Mutta vihdoin sain sitä himoittua persettä ja oikein kunnolla 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1495 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin 18v nuorukaiselle ensimmäisen seksikokemuksen. Olin 44v. 

Hän halusi, että otan ohjat, no otin ohjat. Laitoin hänet nuolemaan heti aluksi itseni tyytyväiseksi koska tiesin hänen tulevan nopeasti. Hänen nuoltua minut pyysin hänet päälleni ja suutelin. Hän sanoi sen olleen ensi suudelma, tajusin samalla että hän nuoli pillua ennen ensi suudelmaansa. Tuntui jotenkin pervolta. 

Vierailija
1204/1495 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kognitiivinen prosessini on sellainen että en tee, en ryhdy tekemään, mitään asiaa jonka koen pervoksi, tai iljettäväksi, tai vastenmieliseksi tai hulluksi tai yms.

Vierailija
1205/1495 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tuosta noin vaan rakastella hedelmälliseksi tulleen naisen ksnssa, en koe sitä mitenkään pervona, vaan ihan luonnollisena ja luonnonmukaisena tapahtumana kaikin puolin.

Vierailija
1206/1495 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kognitiivinen prosessini on sellainen että en tee, en ryhdy tekemään, mitään asiaa jonka koen pervoksi, tai iljettäväksi, tai vastenmieliseksi tai hulluksi tai yms.

Sun tylsä ja mielikuvitukseton elämäsi on ihan sun oma valintasi.

Vierailija
1207/1495 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tylsä ja mielikuvitukseton elämäsi on ihan sun oma valintasi.

Mikä yhdelle on tylsää, on toiselle suuri kokemus. Näin tää systeemi toimii, Reino. Tai Reija.

Vierailija
1208/1495 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pimppini vilkkua kesähameen alta tyhjässä metrossa ja tuntematon setä veti käteen. Oltiin ainoat matkustajat. Penkkiin jäi märkä läikkä kun nousin.

N20

Vierailija
1209/1495 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin festareilla vanhemman naisen kanssa 35v kanssa, olin itse 20v, tämä oli  toinen seksikokemukseni. Laukesin sisälle muutamassa sekunnissa enkä saanut enää kovaksi. Tää nainen pyysi ja  lopulta melkein käski  mua  nuolemaan häntä vaikka omat spermat oli sisällä. No nuolin sitä sitten ja hävetti et laukesin niin nopeasti ja omat spermat suussa.

Tästä sain sit fetissin et kiihottaa  ylikaiken nykyään nuolla muiden jäljet puhtaaksi.

Vierailija
1210/1495 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu mies laittoi aamulla sisälle kaukoohjatavan munan ja päälee nettistä tilatut metalisen siveysvyön lukolla. Ja töihin oli aika mielenkintoinen päivä = asikaspalvelu =)

N.23

Vierailija
1211/1495 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin panohommissa kun alkoi paskattaa, rökäsi pötkyn käteeni ja hieroin sen akan päälle. Akka suuttui mahdottomasti, kusin hänen päällensä 

Vierailija
1212/1495 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin gimmakamun kans koululuokassa hyppytunnilla ja ikkunaan nojaava tyttöystävä kattelu ikkunasta ulos. 

Vierailija
1213/1495 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin netistä mielestäni pervon sadun tähän ketjuun ja laukesin kun se sai yläpeukun

Vierailija
1214/1495 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte niin mielikuvituksettomia ja siveellisiä ettei mikään täällä kuulosta pervolta, enintään ällöttävältä ja se ei ole pervoa.

Vierailija
1215/1495 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä eka kertaa  naisen luona hänen  asunnollaan  ,asui  tyttärensä kanssa. Yö kului paneskellessa. Nainen  lähti  töihin kiireesti ja minä menin suihkuun. 

Kuivattelin itseäni suurella pyyheliinalla   , oli kesä ja lämmin.

Naisen tytär tuli kotiin aamulenkiltä ja meni suihkuun. Kauaa ei siellä viipynyt kun tuli pelkkä puuheliina tissiensä yllä. Pyyheliina  oli niin pieni että alapään karvoitus näkyi.Huh  huh  .....Tytär tuli huoneeseen jossa olin. Tytär  sanoi:  "nyt kun on jo vaatteet riisuttu  niin minä haluan  kanssa".Saamasi pitää ja kyllähän minulla seisoi ja tytär sai  kunnon pallia ja siemenet sisään. Oma-aloitteisesti kertoi käyttävänsä e-pillereitä ja arvuutteli  minulta ikäänsä.

Naisen ikä on mielestäni hyvin vaikea arvioida. Vastasin  15 vuotta. Ei.  No sitten 17 vuotta..Ei...

Vaan  siitä haarojen  välistä  , näin  nuorta pillua annetaan. Viime vuonna usein teki mieli mutta tänä vuonna annan aina  kun  mukava  siisti  mies  haluaa.

Vierailija
1216/1495 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kognitoi pilkun käyttöön liittyvät säännöt.

Vierailija
1217/1495 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tyttöilijä ja mies tuli panemaan minua. Mies oli laittanut tapin kotonaan, tuli minun luo ja kun rupes panemaan minua niin otti tapin pois ja työnti sen minun suuhun. Samalla kun se pani mua niin nuolin sen anustappia puhtaaks

Vierailija
1218/1495 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tyttöilijä ja mies tuli panemaan minua. Mies oli laittanut tapin kotonaan, tuli minun luo ja kun rupes panemaan minua niin otti tapin pois ja työnti sen minun suuhun. Samalla kun se pani mua niin nuolin sen anustappia puhtaaks

Mikset pyytänyt suoraan vaan paskomaan suuhusi?

Vierailija
1219/1495 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

B/

Vierailija
1220/1495 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita.

* pannu muijjakaverin mutsia jäänyt kiinni.

* Pannut saman illan aikana varattua prätkäjengiläisen vaimoa, saanu puolitutun naistaksikuskin ottamaan suihin(ei sammuttanu mittaria), pannu tyttöystävää perseeseen.

*ollut pitkässä salasuhteessa hoitsuun joka halusi,pissa,piiska ja paljastelu leikkejä.

*Muutama päivä sitten salarakas nuoli pyllyä kun olin kontallaan sängyssä ja katsoin peilikaapin oven kautta toimitusta. Oli kiihottava näky.

*pannu 6 eri naista (eri aikona/päivinä) työpaikalla eri paikoissa. Samassa firmassa oon töissä vieläkin ja vain 2 naisita on vielä meillä. Toisen kanssa pannaan satunnaisesti edelleen.

* pannu paikallisen räkälän vesassa 2 eri muijaa samana juhannusaattona. Myöhemmin toista vielä niiden kämpillä.

*Pannu meidä työtekijän vaimoa randomisti 7 vuoden aikana. (Enään ei anna kun tissejä nuolla)

* Antanu randomille opiskelijatytölle -joka lähi baarista mukaan- kunnon piiska ja nöyryytys kokemuksen. Halusi ja sai lisää monta kertaa myöhemmin.

Tollasia kokemuksia joita itse pidän pervona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän