Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka noin pääsi käymään! Himottiko saada miestä?
En tiedä keneltä kysyit mutta jos minulta niin se vaan johti siihen, hotellin uima-altaalla alettiin keskustelun lomassa koskettelemaan toisiamme, sitten suutelemaan ja siinä vaiheessa olikin jo selvää että mitä tulisi tapahtumaan seuraavien parin päivän ajan
Raskaus lopuillaan ja hoitelin suullani yhteisen miestuttavan kylppärissä, kun sen aikainen miesystävä nukkui makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Raskaus lopuillaan ja hoitelin suullani yhteisen miestuttavan kylppärissä, kun sen aikainen miesystävä nukkui makkarissa.
No oliko tuo edes kovin pervoa... Jos sensijaan olisit antanut miestuttavan naida ja laueta sisällesi, sen jälkeen mennyt herättämään miesystäväsi ja pyytänyt häntä nuolemaan sinut puhtaaksi, se olisi ollut jo sinnepäin.
Mutta voin kyllä kuvitella, että sillä hetkellä tuo tuntui kovinkin pervolta ja miestuttavasi tulee tuon varmaan muistamaan loppuikänsä. Ja niin todennäköisesti sinäkin. Olet ihana, olisinpa saanut olla sen miestuttavasi tilalla ja laueta suuhusi. Olitko muuten kuinka pitkään ilman yhdyntää raskauden aikana? Puute oli varmaan melkoinen?
en tiedä onko pervoa, laitoin grilli makkaran pakaste pussin sisään ja kastelin pussin ulkopuolen ruoka öljyllä jonka jälkeen masturboin makkaralla
Ylivoimaisesti pervointa on ollut nuoruuden tyttöystävän tyttären paneminen. Äiti oli aikanaan naidessamme parikymppinen ja tytär nyt alle kolmekymppinen. Vielä kun olisi ehtinyt vetäistä mummoa viikseen. Hänkin oli nuorempana hyvännäköinen ja säilyi näyttävänä vanhoina päivinään.
Olin tuttavaperheen kotona kukkia kastelemsssa kun menin heidän aviovuoteeseen ja fantasioin miten ihanaa Kaarinas pn pantu tässä sängyssä. Löysin yöpöydän laatikosta isohkon dildon jota kokeilin anukseeni samalla kun runkkasin valtava spermamäärä sinne sänkyyn jäi. Ukm55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä keneltä kysyit mutta jos minulta niin se vaan johti siihen, hotellin uima-altaalla alettiin keskustelun lomassa koskettelemaan toisiamme, sitten suutelemaan ja siinä vaiheessa olikin jo selvää että mitä tulisi tapahtumaan seuraavien parin päivän ajan
Oliko raskaus jo pitkällä? Himottiko sinua raskaana ollessa normaalia enemmän?
Nainen sängyn reunalle käsi ja nilkkakahleisiin,suupallo paikoilleen peppu pystyssä.Teippasin dildon mopin varteen ,toinen pää seinää vasten ja pilluun surisemaan.Runkkailin vieressä kun naikkosella kiimakuolat valui suupielistä.
Tyttöystävän sisko oli appivanhemmilla käymässä.Kävin yläkerran vessassa ja hän oli jättänyt paksut kultaiset vihkisormuksensa pesualtaan reunalle.Runkkasin ja heitin kunnon satsit niiden päälle.Pyyhein isommat pois ja hihittelen aina mielessäni kun näen ne hänen nimettömässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli, synnytys alkoi noin puolitoista kuukautta tuon reissun jälkeen. Se varmaan kertoo himoista aika hyvin että harrastin kotona seksiä reissun aamuna, samoin heti kotiin päästyä seksiä, ennen uima-altaalle lähtöä sooloilin vibran kanssa ja sitten tämän uimarin kanssa moneen kertaan parin päivän ajan, sen huoneessahan minä loppureissun vietin.
Aikoinaan panin silloisen vaimon kaveria. Oli meillä kylässä ja illan mittaan alkoivat yhdessä vaimo ja hän imeä fritsuja kaulaani ja koko yläkroppaani kovalla innolla ja vaimo sanoi että minut raiskataan porukalla ku mennään sänkyyn. Kun sinne myöhemmin mentiin, makasivat naiset sängyn reunoilla ja minä hiippailin keskelle. Pikkuhiljaa hivutin käteni vaimon housuihin ja toisen käden kaverin housuihin. Vaimo ei tehnyt elettäkään että olisi kiinnostunut seksipuuhista. Kaverinsa sen sijaan levitti jalkojaan ja laski housujaan alemmas. Minulla tietysti seisoi kulli kovana ja kuiskasin hänen korvaansa, saako panna. Saat, tuli heti vastaukseksi. Niinpä laskin housuni kinttuihin ja kiipesin hänen päällensä. Niin hullu ja kiimainen tilanne oli ettei kestänyt kauan kun ruikin mällit hänen pilluunsa. Vaimo vietessä ei hiiskahtanutkaan
Juu nuoleminen on kunnon seksin ja intohimon perusta. 69 ja pitkä esileikki.
Nuoli naistani nänneistä ja siirryin hiljaa kohti kuumaa ja kosteaa reikää. Tyonsin Dildon pilluun ja nuoli klitorista samalla. Hän otti jo kova kullini syvälle suuhun. Työnsin kullini pilluun joka supisteli kyrpäni työntyessä pohjaan. Pantiin monta kertaa. Kerran myös junan wc.
Oletpa intohimoa kyllästämä panettaa kun luin tarinasi. M52
Pikapanin (ei siis mitään rakastelua, mutta molemmat oli leikissä mukana) siskon kanssa murkkuiässä saunan jälkeen suihkussa, kun isosisko oli teini. Vain onni esti, ettei käynyt ns. vahinkoa.
Ei tuosta koskaan 20 vuoden jälkeenkään ole puhuttu ja molemmat olemme varmaan lopun ikämme kuin asiaa ei olisi tapahtunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti pervointa on ollut nuoruuden tyttöystävän tyttären paneminen. Äiti oli aikanaan naidessamme parikymppinen ja tytär nyt alle kolmekymppinen. Vielä kun olisi ehtinyt vetäistä mummoa viikseen. Hänkin oli nuorempana hyvännäköinen ja säilyi näyttävänä vanhoina päivinään.
Olisi kyllä mahtavaa päästä panemaan kolmen sukupolven naarasta samasta perheestä, olettaen, että ovat edes jokseenkin hyvännäköisiä. Enkä tarkoita mitään kolmen kimppaa, vaan kaikkia erikseen.
Esim. 60v mummo, 40v mamma ja 20v tytär. Ja kaikille roiskeet ränniin. Huh, huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli, synnytys alkoi noin puolitoista kuukautta tuon reissun jälkeen. Se varmaan kertoo himoista aika hyvin että harrastin kotona seksiä reissun aamuna, samoin heti kotiin päästyä seksiä, ennen uima-altaalle lähtöä sooloilin vibran kanssa ja sitten tämän uimarin kanssa moneen kertaan parin päivän ajan, sen huoneessahan minä loppureissun
Onko tällaisia sivupanoja ollut myöhemmin? Jos on, niin missä tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Pervoa tuo olisi vain jos sinulle olisi selvinnyt että tämä tytär syntyi 9kk sen jälkeen kun olit aikoinaan pannut äitiä.
Melkein kolmekymppisen naisen paneminen ei ole kyllä mitenkään pervoa kun ette (ilmeisesti?) ole millään tavalla sukua keskenänne.
Kun oltiin ekaa yötä yhdessä exän kanssa, niin hänen kämppis (joka oli mulle kuin sisko) tuli aamulla irvailemaan ja juttelemaan sängyn äärelle. Ex rupesi siinä samalla peiton allla hitaasti runkkaamaan mun kalun vartta. Selvästi ex nautti siitä hetkestä, ja olin kerrankin hyvin hiljaa kun keskitin kaiken tahdonvoiman siihen, että en laukea frendin edessä. En tiedä vielä tänäkään päivänä huomasiko hän, toivottavasti ei. Mutta oli kyllä ihanan pervo temppu mun exältä.
Mitä tarkoitat tällaisilla sivupanoilla?