Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kortsun hiillos makkaran päälle ja käytin sitä dildona. Oon myös joskus tehny saman dödö purkilla.
Mul ollu hookoonblöö ja kortsu ja ruokaöljyä. Aahhh...
Jos se että oma mies pani toista naista samalla kun istuin sen naisen kasvoilla nuoltavana ei ole pervoa, se jo varmaan on että laskin pissat naisen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Jos se että oma mies pani toista naista samalla kun istuin sen naisen kasvoilla nuoltavana ei ole pervoa, se jo varmaan on että laskin pissat naisen suuhun.
Oli joo. Mulla ei totuus tai tehtävässä olis tullu pisua, mutta omat sormet kävi kun naiskaveri levitti alempaa ja nuoli. Kesti vaan harmittavan vähän aikaa en ehtinyt laueta. Oli pikkuisen sellainen salainen fantasia. Jengi taputti.
Vierailija kirjoitti:
Siskon pikkarit on yleinen juttu. Mun veli jäi kiinni runkkaamisesta niitten kaa kun oli unohtanu ne oman sängyn alle
Mitä sitten teit? Toimitit vaatteita vaihtaessasi veljelle lämpimät pikkarit suoraan jalasta sillä ehdolla että vie ne käytettyään pyykkikoriin?
Minulla sisko jäi kiinni muutamankin kerran siitä että katseli salaa kun runkkasin viikonloppuna vanhempien ollessa mökillä.
Huoneeni ovi aukeaa nimittäin äänettömästi mutta suljettaessa loksahtaa niin että alakertaankin kuulee minun sulkeneen sen mihin oli tarkemmin ajatellen vain yksi syy
Olin varta vasten käynyt sulkemassa oven kun aloitin mutta se olikin raollaan kun pomppasin heti lauettuani sängystä mennäkseni suihkuun.
Sisko makaa sängyssään mahallaan väärinpäin siinä asennossa johon päätyy jos heittäytyy siihen suoraan ovelta joka oli ihan minun oveni vieressä ja mumisee jotain epämääräistä uskaltamatta kääntyä katsomaan kun kuljen ohi.
Kumpikin tiesi mutta saattoi teeskennellä ettei tiennyt ja tämä alkoi ensimmäisen paniikin jälkeen kiihottaa niin että olin sen kesän loppuviikot selibaatissa että lauantaiaamuna lentäisi oikein megalastit. Ja ovi oli raollaan kun lopetin.
Aikuisen iän pervoimpia tilanteita on ollut keskustelu yllätysvierailulle tulleiden appivanhempien kanssa samaan aikaan, kun rakastajan otteet jomottivat vielä alapäässä ja viimeiset spermat tihkuivat pepusta pikkuhousunsuojaan. N39
Serkkutyttö luuli mökillä että kaikki lähtivät kauppaan ja alkoi auton lähdettyä pihasta äänekkäästi runkata huoneessaan, panin sitä törkeästi. Lastit tuli pepun päälle. Sitten kaikki jatkui kuin ei mitään. Oltiin 17
Kolmetoista vuotiaana nuorin sukulaistyttö minua hiukan vanhempi tuli lauantaisin meidän kanssa saunaan. Laitoin merkille että tissit olivat kasvaneet siirä mitä muistin ja pillu oli jotenkin muuttunut myös härskimmäksi.
Jouduin yllättäen peittämään saunassa seisovaa kulliani ja jouduin jäämään jälkeen kun hän meni suihkuun, en saanut sitä laskemaan kuin vetämällä käteen. Katselin häntä saunan oven läpi pesemässä itseään suihkussa ja mälli lensi muutamassa sekunnissa. Jatkoin tätä viikonloppuhupia kunnes hän ei enää tullut yhteissaunaan. Sitä ennen oli alkanut suihkuttaa itseään jalkojenvälistä ilman suihkupäätä melko pitkään ja tietämättä edes mitä hän todennäköisesti teki vedin käteen monet kerrat.
Jos ei pervointa, niin ainakin tyhmintä lienee, kun serkkutytön läheisyydessä hieron kaluani laueten housuihini. Tätä tapahtuu silloin tällöin, on jatkunut jo pitkään. Ajatus siitä, että hän tietäisi/huomaisi touhuni kiihottaa valtavasti, mutta pyrin tekoni pitämään piilossa. Olemme molemmat perheellisiä, eikä enää aivan nuoria.
Fantasioin siitä, että saisin hänen suuhun ja huulilleen laueta. Tätä ajatellen vetäydyn kph:n puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun voisin tehdä tismalleen samoin, lopetusta lukuunottamatta. Suuhuni toinen nainen saa kyllä tulla hyvin mielellään. Myös squirttaava nainen olis kiva kohdata. Nuorempana jopa ajattelin, ettei se ole totta vaan näytelty juttu jossa pimppaan lisätään nestettä. Nykyään olen toista mieltä. Sitä nestettä saattaisin maistaa, ainakin ajatus kiihottaa älyttömästi ( mieheni sanoo maistaneensa edellisessä suhteessa ).
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli joo. Mulla ei totuus tai tehtävässä olis tullu pisua, mutta omat sormet kävi kun naiskaveri levitti alempaa ja nuoli. Kesti vaan harmittavan vähän aikaa en ehtinyt laueta. Oli pikkuisen sellainen salainen fantasia. Jengi taputti.
Mistä löysit noin hyvää peliseuraa? Oliko muilla seksiin liittyviä tehtäviä? Miten saitte kaikki suostumaan moiseen peliin?
Voi kun jotain tuollaista tapahtuisi omassakin elämässä. Voisin helposti kuvitella antautuvani naisen nuoltavaksi vastaavassa tilanteessa ( miehen en ).
KiimainenNarttu
Mistä löysit noin hyvää peliseuraa? Oliko muilla seksiin liittyviä tehtäviä? Miten saitte kaikki suostumaan moiseen peliin?
Voi kun jotain tuollaista tapahtuisi omassakin elämässä. Voisin helposti kuvitella antautuvani naisen nuoltavaksi vastaavassa tilanteessa ( miehen en ).
KiimainenNarttu
no oli yks sormetus (toiselle naiselle) ja muilla yks suuhun otto (kaveri joutui ottamaan mieheltäni). Muut valitsivat totuuden ja nekin aika paljon oli seksipaljastuksia, itsetyydytys fantasioita, masturbointikertoja koska viimeksi ja muuta kyllä ne nää tiedätte.
ihan siis frendejä olivat, vähän lähti viini-iltana käpälästä Levillä : D
Vierailija kirjoitti:
KiimainenNarttu
no oli yks sormetus (toiselle naiselle) ja muilla yks suuhun otto (kaveri joutui ottamaan mieheltäni). Muut valitsivat totuuden ja nekin aika paljon oli seksipaljastuksia, itsetyydytys fantasioita, masturbointikertoja koska viimeksi ja muuta kyllä ne nää tiedätte.
ihan siis frendejä olivat, vähän lähti viini-iltana käpälästä Levillä : D
Alapäätä kuumottaa teidän pelit. Tunsitko mustasukkaisuutta kun joku toinen imi miestäsi? Tai tunsiko miehesi itsensä mustasukkaiseksi kun sinulle tehtiin jotain? Olisi luullut, ettei tuosta enää ole paluuta ja kaikki olisi naineet keskenään, tai ainakin oman partnerin kanssa. Minä tuskin pystyn edes ajattelemaan vastaavaa tilannetta kostumatta jo aikas reilusti ajatuksesta.
Olen ollut kohta viisi vuotta täysin alkotta. Tuollainen tilanne voisi vaatia sitä. Silti toivon, että kumpa minullakin olisi vastaavaa kaveriseuraa. Näinköhän joutuu ostamaan viiniä seuraaville vapaille.
Alapäätä kuumottaa teidän pelit. Tunsitko mustasukkaisuutta kun joku toinen imi miestäsi? Tai tunsiko miehesi itsensä mustasukkaiseksi kun sinulle te
No en tuntenut.. Nimirtäin kun mies oli jutellut kaverini sexyydestä niin kauan että halusin olla ainakin itse näkemässä kun tämä tapahtuu.. Minusta hän taas luuli että asia olisi minulle vastenmielinen joutua antamaan naisen nuolla ja hieman räplätä sanalla ; DD
Itse asiassa olen fantasioinut juurikin tuosta joten sääli etten saanut kielikylpyä loppuun asti. Sain sen verta omaa sormea mukaan että olisin tullut pian mutta sitten kuului: No niin, peli jatkuu...
Myöhemmin reissussa jatkoin tuosta itse sillä paikkani kostuivat ja turposivat joka kerta kun tilanne tuli mieleen, oltua en saanut kuin käymällä masturboimassa.
Tämä tyttökaveri oli vielä poikkeuksellisen taitava kielellä minkä hieman tiesinkin odottaa koska oli jutellut mulle naisten välisistä kokemuksistaan ja miten oli saanut heterokamujaankin laukeamaan suuhunsa leikkilesboilussa pelkällä kielen päällä silleen kutittamalla kärjellä (itse hän siis virallisesti ainakin hetero)
Vierailija kirjoitti:
Alapäätä kuumottaa teidän pelit. Tunsitko mustasukkaisuutta kun joku toinen imi miestäsi? Tai tunsiko miehesi itsensä mustasukkaiseksi kun sinulle te
No en tuntenut.. Nimirtäin kun mies oli jutellut kaverini sexyydestä niin kauan että halusin olla ainakin itse näkemässä kun tämä tapahtuu.. Minusta hän taas luuli että asia olisi minulle vastenmielinen joutua antamaan naisen nuolla ja hieman räplätä sanalla ; DD
Itse asiassa olen fantasioinut juurikin tuosta joten sääli etten saanut kielikylpyä loppuun asti. Sain sen verta omaa sormea mukaan että olisin tullut pian mutta sitten kuului: No niin, peli jatkuu...
Myöhemmin reissussa jatkoin tuosta itse sillä paikkani kostuivat ja turposivat joka kerta kun tilanne tuli mieleen, oltua en saanut kuin käymällä masturboimassa.
Tämä tyttökaveri oli vielä poikkeuksellisen taitava kielellä minkä hieman tiesinkin odottaa ko
Olisit vihjaissut tai suoraan pyytänyt hoitelemaan itsesi loppuun asti. Luulen, että hän olisi tehnyt sen mielellään. Miehesikin olisi takulla tykännyt, varsinkin jos olisi saanut olla paikalla tai jopa osallistua. Miksikäs et pyytänyt ystävältäsi tahi mieheltäsi apua silloin tai heti perään? Suorastaan vastuutonta jättää sinut noin yksin kiimaisena =)
Tiedä mitä teidän yhteiset rakkauden äänet olisivat porukassa saaneet aikaan. Mahdollisesti swingausta tai melko varmasti ainakin parit olisivat alkaneet myös harrastamaan seksiä toisia kuunnellessa.
Voi kun joku nainen koskisi minua sinne kielellään, tai auttasi edes sormella. Tämä sinun kokemuksesi sytytti voimakkaan tulen. Paikat kostuu nopsaan, jos annan tämän fantasian jatkua päässäni.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tyttökaveri oli vielä poikkeuksellisen
Tuohon porukkakivaanhan se oli hyvää vauhtia menossa, mutta sitten kaveripariskunnalla tuli joku riidan alku jostakin ns. väärästä vastauksesta sen mies muistaakseni hermostui ja väittelyn jälkeen pelaaminen ei enää tuntunutkaan samalta. Mentiin omiin makkareihin ja sain kyllä kyytiä mutta se oli sitä peruskamaa. Minä olisin halunnut sen kaverin jutun. Muistaakseni laukesinkon vasta päiviä myöhemmin ja omille sormilleni kun muistelin kaverini kielen kärkeä semmoinen lihaksikas ja herkkä leikki pillulla
Syntiset, rukoilen teidänkin puolesta, että kääntyisitte ja tekisitte parannuksen kaikista kertomistanne (ja kertomatta jättämistänne) kuvotuksista. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Annoin suuhun kemian opettajalle tyhjässä opettajainhuoneessa. Ikää just 16. Oli pitkään heilutellut persettä naamani edessä kun eturivissä istuin ja varsinkin tukiopetuksessa pienessä sivutilassa. Sanoi tappavansa minut jos kelleen kerron. No, kerroin nyt.
m40
Tarkennukseksi, kun sanoit, ett "annoit suuhun". Tarkoitatko, että käytit suutasi, ja nuolit pitkään persettä naamasi edessä heilutellutta kemian opettajan pillua, vai, että työnsit kalusi kemian opettajan suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Syntiset, rukoilen teidänkin puolesta, että kääntyisitte ja tekisitte parannuksen kaikista kertomistanne (ja kertomatta jättämistänne) kuvotuksista. Hyi!
Masturboi sinä äiti-Teresa siellä salaa peiton alla kun täällä olet taas syntiä lukenut ja siitä kiihottunut. Taitaisi tehdä hyvää sinullekin kun toi daami vähän nuolisi : D Tsiisus seivs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin suuhun kemian opettajalle tyhjässä opettajainhuoneessa. Ikää just 16. Oli pitkään heilutellut persettä naamani edessä kun eturivissä istuin ja varsinkin tukiopetuksessa pienessä sivutilassa. Sanoi tappavansa minut jos kelleen kerron. No, kerroin nyt.
m40
Tarkennukseksi, kun sanoit, ett "annoit suuhun". Tarkoitatko, että käytit suutasi, ja nuolit pitkään persettä naamasi edessä heilutellutta kemian opettajan pillua, vai, että työnsit kalusi kemian opettajan suuhun?
Kemian opettaja otti suihin. Sanoi vaan, että ihan pikkuisen mutta sinne tuli kun aloitti
m40