Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1499)

Vierailija
641/1499 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kun vieras pani vaimoani. En tiennyt vaimoni olevan sellainen peto ratsailla. Ne äänet ja se kiima mikä hänestä paistoi oli jotain aivan muuta kuin kotona. Mies oli minua huomattavasti suurempi ja vartalo kuin kreikkalaisesta patsaasta. Katsoin jossain vaiheessa kelloa niin mies oli pannut vaimoa 40min kyselemättä ja sellaisella vimmalla ja voimalla. Vaimo siinä vain otti vastaan mitä oli tulossa ja ulvoi ja repi lakanoita altansa. Mies selvästi nautti tilanteesta ja läiskäisi välillä pakaraa kunnolla ja saattoi katsoa minua silmiin samalla. En ole sellaista nussimista ennen nähnyt.

Mies oli huoneessamme 1.5h ja laukesi 2 krt.

Kun hän poistui, aika pikaisesti session jälkeen rupesin hieromaan vaimoa hellästi. Vaimoa punoitti joka paikasta ja lihakset tärisivät suorituksesta. Kuului vain sellainen tyytyväinen hyrinä ensimmäiset 10minuuttia.

Mies ei tullut uudestaan luoksemme, vientiä varmaan riittää muutenkin.

Seuraavana päivänä hotellissa otettiin kahdestaan aamuseksiä ja yritin panna rajusti takaa, eihän mulla sellaista kestävyyttä ja kuntoa ole, jaksoin ehkä 7 minuuttia kun kunto loppui ja monesti piti hidastaa etten laukea.

Naurahdinkin lopuksi että on ne panomiehet erimiehiä ja vaimo myönsi saman vaikka kehui minuakin.

On ne erimiehet tätä varten tehty. Varmaan kun yhdistää huippu-urheilun, taitavat taidot huomata mistä nainen nauttii, komean ulkonäön ja ison kalun niin naiset tykkää.

Kuulemma tyytyväinen seksielämäämme mutta kyllä tarkalleen tiedostin tämän jälkeen että vierasta isompaa ja taitavampaa miestä sen pitää saada jotta pysyy tyytyväisenä.

Olemme tavanneet useita miehiä kolmistaan eivätkä kaikki saa sitä tyyryväiseksi samalla tavalla kuin tämä kyseinen mies.

Vierailija
642/1499 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrille vaan terveisiä ja tervetuloa milloin vain vaikka kotiimme. Terveisin punaiset bootsit aulabaarista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1499 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus poikamiehenä oli sopinut treffit, jotka päättyivät yökyläilyyn ja aika kiihkeään seksiin. Aamulla ajelin kotiin ja naapuritalossa asuva yh, jonka kanssa oltiin oltu fwb pohjalla jo jonkin aikaa laittoi viestiä, että hän näki minut parkkipaikalla, ja vois pistäytyä kylässä ennen työvuoroaan. Toivotin tervetulleeksi ja menin äkkiä suihkuun. Ihmettelin että 12 tunnin sisällä jo toisen naisen kanssa seksiä, kylläpä elämä hymyilee.

Yhn lähdettyä katsoin suomi24 treffien viestit ja siellä oli uusi viesti ja viestittelin tämän koko ajan kiinnostavamman naisen kanssa pitkin päivää. Nainen pyysi minua treffeille illalla, ja menimme yhteen pubiin juttelemaan. Olimme siellä pari tuntia ja aika selvää oli, että kipinää välillämme oli. En kuitenkaan kuvitellut että ilta olisi mihinkään johtamassa, kun viesteissä nainen oli sanonut ettei harrasta seksiä ihan uusien tuttavuuksien kanssa. Yllätyksekseni hän noin kymmenen maissa kysyi haluaisinko tulla käymään hänen luonaan, hänellä olisi aikainen aamu, joten kovin pitkään en voisi olla. No sänkyynhän päädyttiin heti kun hänen luokseen päästiin.

Eli kolmen eri naisen vuorokauden aikana harrastin seksiä. Onneksi oli vähän sildenafiliä mukana, tuskin olisi ihan omin voimin enää jaksanut. Tämän kolmannen kanssa päädyttiin seurustelemaan n 6kk, mutta en kyllä kertonut hänelle tapahtumista ennen ensimmäistä tapaamistamme.

Nyttemmin taas ukkomiehenä mukava muistella näitä, mutta tyytyväisempi olen kyllä nykyisen vaimoni kanssa, aika aikaansa kutakin.

Vierailija
644/1499 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoin teko oli panna vaimon kaveria pikku humalassa meidän kodin sohvalla ilman kumia ja samaan aikaan vaimo nukkui makuuhuoneessa ja kaverin mies sammuneena patjalla sen sohvan takana. Kiihottavaa kun oltiin mahdollisimman hiljaa ja kuiskaa korvaan että tule sisään ettei sotketa paikkoja..🥰

Vierailija
645/1499 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran kermakakun vaimon tyttöjen iltaan. Voi jokainen miettiä mitä sinne kerman sekaan meni. Aah....

Vierailija
646/1499 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livechatissa tapasin vanhemman miehen jonka rekkassa menin käymään. Olin 23 ja se 48. Mies oli aika kovakourainen eikä kysellyt. Alkuhämmennyksen jälkeen antauduin tilanteelle. Mies piti mua narttuna siinä pienessä pedissä rekassa abc;n pihassa. Muistan kun lähdin pois hiukset sekaisin ja paikat kipeinä ja tunsin sellaista kuumuutta mitä en ole sen jälkeen kokenut.

Tuo ois mukava kokea itekin.

Vierailija
647/1499 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoa oli kun otin naapurin nuoren rouvan roosan pikkarit pyykkikorista ja maistelin niitä eka ja sitte ruiskin spermat niille, hyvä teini isoilla tisseillä silloin, asui sjoella

Vierailija
648/1499 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen uswasti ottanut kaverincäidin pikkarit joita nuollut pillun kohdalta, ruiskinut spermat niihin ja jöttänyt koriin spermattuna

Vierailija
649/1499 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni vaihtoi minut lennosta toiseen naiseen. Kun olin viimeistä kertaa käymässä miehen luona, näin uuden naisen räikeän punaisen huulipunan vessan peilikaapissa; otin puikon ja runkkasin sillä itseäni. Ihan tiivis tuo huulipunan korkki ei ollut, sillä avatessani sen, se oli mehuistani ihan märkänä. Häijyn hyvältä tuntui ajatus, että tuo toinen nainen laittaisi mun nesteitä huulilleen, ja suutelisi ex-poikaystävääni.

Vierailija
650/1499 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotin naiseen.

Vierailija
651/1499 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sm-sessio vanhemman miehen kans. Uikutin melkein kaks tuntia sen hotellihuoneessa ja kävelin horjuvin askelin pois kotiin häpeillen.

Vieläkin saa pikkarit kiehumaan kun ajattelee. Harmittaa jälkikäteen etten ollut rohkeampi ja tehntyt sitä useammin kun parikymppisenä oli niin kova kysyntä.

N42

Vierailija
652/1499 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin kumppanin kanssa hysterical literature -video ja julkaistiin netissä.

Vierailija
653/1499 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toi oli vitsi.

Vierailija
654/1499 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaiden keksimiä tarinoita! Täyttä kuraa ja paskaa, perseen repijöt ry:n kokoontumisajot🤮

Vierailija
655/1499 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni vaihtoi minut lennosta toiseen naiseen. Kun olin viimeistä kertaa käymässä miehen luona, näin uuden naisen räikeän punaisen huulipunan vessan peilikaapissa; otin puikon ja runkkasin sillä itseäni. Ihan tiivis tuo huulipunan korkki ei ollut, sillä avatessani sen, se oli mehuistani ihan märkänä. Häijyn hyvältä tuntui ajatus, että tuo toinen nainen laittaisi mun nesteitä huulilleen, ja suutelisi ex-poikaystävääni.

Pervon ihana pikku kosto 😁

Vierailija
656/1499 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin aamulla rakastajatartani kaikin tavoin. Päivällä kävin entisellä tyttökaverillani panemassa tätä perseeseen hänen pyynnöstään. Illalla naapurin nuorta vaimoa heidän autokatoksessaan myös perseeseen ja lopuksi kotiin lenkiltä tultuani omaa vaimoa pilluun ja suuhun lopuksi roiskien. Kukaan ei tiedä toisistaan mitään. Vaimo nussiessa kylläkin fantasioi ääneen että seuraisi vieressä kun panen toista naista...

Vierailija
657/1499 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaiden keksimiä tarinoita! Täyttä kuraa ja paskaa, perseen repijöt ry:n kokoontumisajot🤮

Mitä väliä onko kaikki totta?

Vierailija
658/1499 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervoin homma oli lukea nämä läpi. Pieraisin päälle.

Kenen päälle pieraisit?

659/1499 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana, aikuis-sellaisena.. (+40) olimme käymässä tampereelta helsingin messukeskuksessa. Bussilla mentiin. Olin netissä seukannu yhen kalliossa asuvan mirkunkaa(27v). Sovimme nähdään messupäivånä. Sanoin heipat koulutovereille, ihmetteli mitähittoo.. jäbäsäätää. Hyppäsin sporaan ja ajoin Mirkulle. Vedettii aluks sen kerrostalonkylpparin ammees pikaset sit siiryttii sänkyyn. Siinä laverilla naides aloin tuntee märänkielen kulkevan perspuolella. Se oli Mirkun egyptinhaulkumaton koira joka nuoli herkut siimä ku naitiin. Lopuksi Mirkku otti suihin oikein kunnolka. Kiitin kivasta tuokiosta ja lähdin juna-asemalle pasilssn kohti tamperetta. Sielä päässä ennen himaan menoa olin sopinut amurinLyylin kaa visiitistä. Ajoin asemalta bussilla Lyylin(25v) luo. Alettiin naimaa samassa ja lopulta sessio päättyi suihinottoon. Kiitin kivasta tuokiosta. Lähdin bussilla siitä kotiin. Olipa se kummallinen päivä, yhden (aikuis-)opiskelijan elämässä. Ei muute yhtää hassumpi.. Suosittelen (opiskelu avartaa) mieltä, kummasti tiäks?

Vierailija
660/1499 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltayöstä tuli autossa kusihätä.

Kuski pysäytti levikkeelle.

Menin ulos.

Aloin kusta.

Olin jurrissa kuin käki.

Kusin vahingossa tielle päin auton takana.

Ohikulkevat autot tööttäilivät.

Jatkoin kusemista.

Kuski haki pois.

Näin pervosta asiasta minulle kerrottiin - aamulla.

Yksi kännykkäkuva, jossa jorma kädessä kusi suihkuaa

Pervo kuvaaja :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän