Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1499)
Kalmanmies kirjoitti:
Panin anoppiani keittiön pöydällä ja kuivasin lopuksi kostean kaluni appiukon partaan.
Muista laittaa hellaan tuli ja päästää kissa ulos
Vierailija kirjoitti:
Kalmanmies kirjoitti:
Panin anoppiani keittiön pöydällä ja kuivasin lopuksi kostean kaluni appiukon partaan.
Muista laittaa hellaan tuli ja päästää kissa ulos
Kissa joutui ravun syötiksi viime syksynä. Takassa on tulet, joskin tuo naapurin skodalla ajeleva "pienhiukkas-pösilö" kyttää aina ikkunassa.
Vierailija kirjoitti:
parikin asiaa, joka on minun mielestä pervoa
olen runkannu mun miestä sellaisella keltaisella kumihanskalla
olen tarjoutunut mun miehelle runkkumateriaaliksi, levittelemällä mun pillun hänelle, ja hän masturboi katsellen minun todella avointa pillua
tämän haluaisin kokea joskus
Olin 18v ja poikuus tallella ja hirveä himo päästä kokemaan nainen. No sellaisen sitten iskurista löysin. Varattu 38v xl nainen, seksikäs kun mikä mielestäni. No se tuli luokseni ja istuttiin sohvalla ja tuojotin sen sääriä jotka näkyi lyhyen hameen alta.
Se sanoi että haluatko katsoa lähempää ja suudella niitä. Menin sen eteen ja suutelin niitä jumalaisia sääriä ja nainen avasi haaransa ja näin ensi kertaa sen.. siitä se otti mua takaraivosta kiinni ja painoi pääni sinne haaroihin. Siirsi pikkarit ja käski että nuolen..
nuolin minkä osasin ja vähän ajan päästä nainen kysyy että haluanko että hän opastaa vähän, vastasin kyllä ja hän kysyi että olenko nuollut ennen ja paljastin että on vielä poikuuskin tallella. No vähän hämmästyi ja hommia jatkettiin sängyssä rauhassa ja aloiteltiin suutelemalla jne.
Lopuksi 3 laukeamisen jälkeen kun makasin siinä sängyssä todella onnellisena ja nainenkin raukeana, sain hänet. Laukeamaan myös.
Tajusin että nuolin pillua ennen kuin sain ensisuudelman keneltäkään.
Tää oli jostain syystä erittäin kiihottava tilanne: mies oli jättänyt tyttöystävänsä takiani. Koska tyttis oli niin paskana, ja kyseessä oli lennosta vaihto, pidimme suht matalaa profiilia.
Kerran makoilimme sängyllä ja ex soitti miehelle itkupuhelun. En voinut vastustaa kiusausta, ja aloin ottamaan suihin kun ex vollottaa puhelimessa. Oli mieheltä melko vähäsanainen puhelu, kun keskittyi vaan suikkarin tuomaan fiilikseen.
Leikkinyt rakastajan kanssa pissa- ja kidutusleikkejä, ja mennyt sieltä suoraan aviomiehen vanhempien kanssa syömään Michelin-ravintolaan. Oli hankala istua kun oli niin ruoskittu olo.
Antanut suuseksiä taksikuskille kotipihassa. Kuski oli itseäni nuorempi, lopuksi hän tokaisi että maksua ei tarvitse hoitaa ja antoi ymmärtää että voin poistua autosta. Tuli kyllä aika horomainen olo ja halusin maksaa ja se sanoi että kerkesi jo jotenkin kuitata matkan mitätöidyksi.
Vierailija kirjoitti:
olen tarjoutunut mun miehelle runkkumateriaaliksi, levittelemällä mun pillun hänelle, ja hän masturboi katsellen minun todella avointa pillua
Hiivatulehduskierteen aikana tämä keino oli meillä ahkerassa käytössä. Paitsi että se levitettävä reikä oli useimmiten pylly
Pari vuotta sitten, kun poikakaverini oli sammuneena sohvalla, niin bileissä yksi musta slabahuuli nussi mua makkarissa kyrvällään ja roiski spermat karvoille ja nuoletti mulla lopuksi mulkkunsa. N25
Oon pannu exvaimon siskoa sen jälkeen kun erottiin. Oli parempi sängyssä kun siskonsa, sai panna peppuun kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten, kun poikakaverini oli sammuneena sohvalla, niin bileissä yksi musta slabahuuli nussi mua makkarissa kyrvällään ja roiski spermat karvoille ja nuoletti mulla lopuksi mulkkunsa. N25
Vastaavanlaisessa olen ollut mukana minäkin. Tytön avokki oli tosin sammuneena vieressä ja nussittiin heidän parivuoteellaan. Tyttö oli aika äänekäs, mutta mies ei hievahtanut edes uusintakierroksen aikana. Aamulla panin tyttöä vielä olohuoneen sohvalla läksiäisiksi. M44
Vierailija kirjoitti:
Onks sun pillussa slabahuulet kans?
Houkuttelin töissä ollessa puolitutun naisen soramontulle, jossa pantiin auton takapenkillä. Oltiin molemmat varattuja.
Olin 36v ja alistin 19v neitoa 2h hotellihuoneessa ja sain sen squirttaamaan ensimmäistä kertaa.
Neito tuli huoneeseen ja pistin samantien sängylle kontalleen peppu pystyssä ja kerroin mikä on homman meininki ja miksi olet täällä.
Kun olin päässyt siirtämään pikkarit sivuun niin pillu kimalteli kosteudesta vaikka en ollut vielä koskenut oikeastaan.
Läiskin pepun tulipunaiseksi
Dildotin ja hieroin klittaa niin että hän oli sidottu
Nuolin peppua ja sormetin samalla, tässä kohtaa tuli squirtit ja todella voimakas ulvontahuuto
Pidin peilin edessä kontallaan ja puhuin pervoja ja sormetin rajusti
Neito laukesi useamman kerran
Laukesin itse 2 kertaa
Hän tykkäsi kovasti ja ei ollut liian rajua kuulemma ollut, paikat arkana 3 päivää mistä kuulemma tykkäsi.
Ylivoimaisesti pervoin kokemus itselleni ja harmi että ei tullut uusintaa koskaan vaikka molemmilla oli halu. Matkaa olisi ollu 800km tapaamiselle ja mielestäni aivan liikaa sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Houkuttelin töissä ollessa puolitutun naisen soramontulle, jossa pantiin auton takapenkillä. Oltiin molemmat varattuja.
Töissä ollessa? Milloin sait kenkää?
Pervoin homma oli lukea nämä läpi. Pieraisin päälle.
Työntänyt ruuvimeisselin peppuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Yö kahden veljeksen kanssa. Molemmilta hoitoa yhtäaikaa ja erikseen isolla sängyllä. Olin 17 v ja piti löytää yöpaikka vieraasta kaupungista, kun eksyin kaverista. No löytyihän se ja vähän muutakin :)
Aamulla sai vielä uusinnan.
Jäi tapaaaminen heidän kanssa yhteen ja kertaa, mutta kaiholla muistelen.
n 32
Ihanaa! Tuo ois kiva kokea.