Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
681/1495 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin silloisen tyttöystävän kanssa silloisen asuntomme takakuistilla kesäyössä, vieressä meni kävelytie josta satunnaiset ohikulkijat katselivat touhuamme. Baarista palaajat kannustivat ja löivät tahtia kun vedin takaa ja tyttis kiljahteli orkun pauloissa

Vierailija
682/1495 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla pervoa mutta tyhmintä. Työnantajan vaimon paneminen. Olisi kyllä saanut jättää väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1495 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa kerran muka löydettiin hyvä paikka pikaisille ulkona kesäaikaan. Siinä, kun hän veteli mua takaapäin, huomattiin, että korkeammalla, jotenkin huomaamattomissa, meni ylikulku kevyelle liikenteelle. Painoi kuitenkin loppuun asti, vaikka porukkaa liikkui ylikululla. Olihan se samalla tosi kiihottavaa, kun ihmiset näki meidän touhun ja kaveri pani paljaalla, kunnes roiski lastin sisääni. Pillu turpeana panemisesta istuin autoon, ja ajettiin pois.

Vierailija
684/1495 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistunut 72v naiselle hänen miehensä kanssa ollessani saksassa seksiclubilla ja sain kutsun heidän kotiinsa. Yläluokkainen pariskunta, jatkot hotelliin. Oli kyllä Madam ilkeän sadistinen mutta ratsasti useamman kerran sellaisella teinitytön kiimalla myös. Sieltä lähdin perse punaisena nöyryytettynä. Muistan aina kun miehensä laukesi suuhuni muutamassa sekunnissa ja nainen raivostui ja piiskasi meidät molemmat heti. He puhuivat saksaa mikä kiihotti entisestään mutta käskyt sain englanniksi.

Tapahtui 2005 ja olin silloin 32-vuotias

Vierailija
685/1495 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin kanssa kerran muka löydettiin hyvä paikka pikaisille ulkona kesäaikaan. Siinä, kun hän veteli mua takaapäin, huomattiin, että korkeammalla, jotenkin huomaamattomissa, meni ylikulku kevyelle liikenteelle. Painoi kuitenkin loppuun asti, vaikka porukkaa liikkui ylikululla. Olihan se samalla tosi kiihottavaa, kun ihmiset näki meidän touhun ja kaveri pani paljaalla, kunnes roiski lastin sisääni. Pillu turpeana panemisesta istuin autoon, ja ajettiin pois.

Pikapanot ulkosalla spontaanisti on kiihottavimpia ja lasti sisään :)

Vierailija
686/1495 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervointa? ei siinä ole mitään sellaista, kun ottaa itseltään suihin. parasta seksiä ikinä. en tiedä, tai osaa sanoa kuinka moni mies voi sanoa samoin? sen tietää. kun on kokenut, itse saman ja tekee samoin, kuin itse teen päivittäin: ottamalla itseltäni suihin. suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
687/1495 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hirveitä pervoiluja ole tullut tehtyä. Sinkkuaikoina oli vakipano jonka tuhkaluukkua fistailin taloyhtiön hississä yms.

Harmillisesti olin varattu kun naapuripariskunta ehdotti baarireissun jälkeen, että pitäisin bdsm session emännän kanssa. Se olisi varmaan ollut ikimuistoinen.

Vierailija
688/1495 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istunut aamiaisella äänekkään tyttöystävän vanhempien kanssa sen jälkeen, kun oli pantu villisti puoli yötä tytön kotona. Olo oli vauvaantunut ja pervo, vaikka vanhemmat suhtautuivat kaiken huudattamisen jälkeenkin ystävällisesti eikä tilanne ollut tytönkään mielestä millään tavalla erikoinen.

689/1495 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervoin asia? Ehkä se kun näin poikaystäväni kauppakeskuksessa ja äitini oli mukana (hän ei tiedä että seurustellaan) ja menin halaamaan poikaystävääni. Sen jälkeen mentiin vessoille päin ja sanoin että mun pitää käydä vessassa, no en käynyt vaan odotin että poikaystäväni tulee perässä. Laitoin hänelle viestiä että tulisi inva vessaan jotta voisimme hetken aikaa make outtaa:DD Hän tuli sinne inva vessaan mutta en ehtinyt kun kerran suudella häntä kun hän vetää siitä narusta(mitä pitää vetää jos on hätä yk) ja lähdemme molemmat nolostuneena vessasta mun äidin luokse. Tämän jälkeen mun poikaystävän piti lähtee ja halusin pussata tätä ennenkä tämä lähtee(sillä mulla tulee ikävä) mutta muistin että mun äiti on suht lähellä mut en siitä välittänyt, yritin pussata häntä mutta hän ei antanut jotta ei jäätäisi kiinni. Hän lähetti lento suukkoja ja halusin halata häntä vielä kolmannen kerran ja hän näytti huvittuneelta ja turhautuneelta:DD No halasimme vielä kerran ja tuon jälkeen hän lähti ja lähetti lento suukkoja. Tuon tapahtuman jälkeen olin huvittunut:P

Vierailija
690/1495 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

moonie kirjoitti:

pervoin asia? Ehkä se kun näin poikaystäväni kauppakeskuksessa ja äitini oli mukana (hän ei tiedä että seurustellaan) ja menin halaamaan poikaystävääni. Sen jälkeen mentiin vessoille päin ja sanoin että mun pitää käydä vessassa, no en käynyt vaan odotin että poikaystäväni tulee perässä. Laitoin hänelle viestiä että tulisi inva vessaan jotta voisimme hetken aikaa make outtaa:DD Hän tuli sinne inva vessaan mutta en ehtinyt kun kerran suudella häntä kun hän vetää siitä narusta(mitä pitää vetää jos on hätä yk) ja lähdemme molemmat nolostuneena vessasta mun äidin luokse. Tämän jälkeen mun poikaystävän piti lähtee ja halusin pussata tätä ennenkä tämä lähtee(sillä mulla tulee ikävä) mutta muistin että mun äiti on suht lähellä mut en siitä välittänyt, yritin pussata häntä mutta hän ei antanut jotta ei jäätäisi kiinni. Hän lähetti lento suukkoja ja halusin halata häntä vielä kolmannen kerran ja hän näytti huvittuneelta ja turhautuneelta:DD No halasimme vielä kerran ja tuon jälkeen hän lähti ja lähetti lento suukkoja. Tuon tapahtuman jälkeen olin huvittunut:P

Tämä palsta ei ole lapsille.

Vierailija
691/1495 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus cosplay-tapahtuman tiimoilta oltiin kaveriporukalla, yhden heidän kotona yötä. Meitä oli iso porukka ja nukuttiin käytännössä samassa huoneessa ja yhdellä isolla sängyllä oli mun lisäksi kolme muuta. Olin reunimmainen. Siinä sitten lusikassa vierustoverin kanssa siliteltiin toisiamme, samalla kun osa porukasta oli vielä hereillä ja juttelivat. Mulle tuli aivan järkyttävän kova erektio tän kaverin pakaroita vasten. Sitten hän alkoi pikkuhiljaa siirtää mun lantiota silittänyttä kättään lähemmäs ja lähemmäs mun jäykkistä ja alkoi sitten sitä silitellä. Varmaan tunsi mun sydämen sykkeen selässään! Aivan hirveä panetus! Aloin itse silitellä hänen pakaroita ja hetken jälkeen hän itse otti kädestäni kiinni, taivutti tuntuvasti lantionsa antavaan asentoon ja asetti käteni haarojensa väliin, joka oli aivan litimärkä. Hetken hellästi hieroin ja sormeilin häntä, samalla kun hän puristeli kulliani. Sängyssä oli yhä ne kaksi muutakin nukkumassa. Muualla kuului yhä kuiskintaa. Sitten vedin tältä tytöltä pikkarit alemmas, hän painoi bokserieni etumuksen alas ja ohjasi sykkivän kaluni sisäänsä ja nussittiin niin hitaasti ja hiljaa ja kauan, kunnes tämä tytön toisella puolella nukkunut tyttö kysyi hiljaa, "onks kaikki hyvin? Sä oot hengästynyt? Näitkö painajaista?" Ja mä edelleen vain liikutaan kulliani hänen sisällä. Jotain hän onnistui sanomaan asiaan ja aika pian tämän jälkeen mä laukesin mällit hänen sisään. Hetki tämän jälkeen hän lähti käymään vessassa, otti vaihtopikkarit mukaansa. Seuraavana päivänä haettiin hänelle katumuspilleri, kun kerran paljaana vedettiin.

Vierailija
692/1495 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus cosplay-tapahtuman tiimoilta oltiin kaveriporukalla, yhden heidän kotona yötä. Meitä oli iso porukka ja nukuttiin käytännössä samassa huoneessa ja yhdellä isolla sängyllä oli mun lisäksi kolme muuta. Olin reunimmainen. Siinä sitten lusikassa vierustoverin kanssa siliteltiin toisiamme, samalla kun osa porukasta oli vielä hereillä ja juttelivat. Mulle tuli aivan järkyttävän kova erektio tän kaverin pakaroita vasten. Sitten hän alkoi pikkuhiljaa siirtää mun lantiota silittänyttä kättään lähemmäs ja lähemmäs mun jäykkistä ja alkoi sitten sitä silitellä. Varmaan tunsi mun sydämen sykkeen selässään! Aivan hirveä panetus! Aloin itse silitellä hänen pakaroita ja hetken jälkeen hän itse otti kädestäni kiinni, taivutti tuntuvasti lantionsa antavaan asentoon ja asetti käteni haarojensa väliin, joka oli aivan litimärkä. Hetken hellästi hieroin ja sormeilin häntä, samalla kun hän puristeli kulliani. Sängyssä oli yhä ne kaksi muutakin nukkumassa. Muualla kuului yhä kuiskintaa. Sitten vedin tältä tytöltä pikkarit alemmas, hän painoi bokserieni etumuksen alas ja ohjasi sykkivän kaluni sisäänsä ja nussittiin niin hitaasti ja hiljaa ja kauan, kunnes tämä tytön toisella puolella nukkunut tyttö kysyi hiljaa, "onks kaikki hyvin? Sä oot hengästynyt? Näitkö painajaista?" Ja mä edelleen vain liikutaan kulliani hänen sisällä. Jotain hän onnistui sanomaan asiaan ja aika pian tämän jälkeen mä laukesin mällit hänen sisään. Hetki tämän jälkeen hän lähti käymään vessassa, otti vaihtopikkarit mukaansa. Seuraavana päivänä haettiin hänelle katumuspilleri, kun kerran paljaana vedettiin.

Ja taas tyttöparka jäi ilman..

Vierailija
693/1495 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiletkuletkeävaanotkea kirjoitti:

pervointa? ei siinä ole mitään sellaista, kun ottaa itseltään suihin. parasta seksiä ikinä. en tiedä, tai osaa sanoa kuinka moni mies voi sanoa samoin? sen tietää. kun on kokenut, itse saman ja tekee samoin, kuin itse teen päivittäin: ottamalla itseltäni suihin. suosittelen kokeilemaan.

Huoh... kumpa tuohon taipuisikin mutta kun ei taivu niin ei vaan taivu :(

Vierailija
694/1495 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kanssa salaseksiä hänen aloitteestaan heidän mökillään. Todella pervo olo, kun vanhempi painos hamusi kulllini suuhunsa ja kertoi miten on sellaista hetkeä kaivannut.... Nussin rouvaa oikein kunnolla takaa,  hyväilin raskaita rintoja ja annoin lastin lähteä syvälle. Lupailtiin, ettei kiihkohetkestä enempiä jutella ja hän kiitteli kun sai hetken nauttia taas naisena olostaan.  Vaimo ja Appiukko molemmat totesivat, että onpa rouva hyvällä tuulella kun touhuttiin jotain grillijuttuja iltapäivällä :)

Vierailija
695/1495 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuikituntemattoman liikemiehen kanssa Tokion lennolla sinnepäin käsiseksiä puolin ja toisin yöllä. Tilanne oli niin kiihottava, että poikkeuksellisesti laukesin todella nopeasti ja hän vähän sen perään.  Kauheasti ei juteltu, mutta jotenkin se vaan lähti siitä, kun vaivihkaa yritin vaihtaa paitaa punaviiniläikytyksen jälkeen ja luulin hänen olevan siinä vierellä unessa.

Vierailija
696/1495 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin kanssa salaseksiä hänen aloitteestaan heidän mökillään. Todella pervo olo, kun vanhempi painos hamusi kulllini suuhunsa ja kertoi miten on sellaista hetkeä kaivannut.... Nussin rouvaa oikein kunnolla takaa,  hyväilin raskaita rintoja ja annoin lastin lähteä syvälle. Lupailtiin, ettei kiihkohetkestä enempiä jutella ja hän kiitteli kun sai hetken nauttia taas naisena olostaan.  Vaimo ja Appiukko molemmat totesivat, että onpa rouva hyvällä tuulella kun touhuttiin jotain grillijuttuja iltapäivällä :)

Jos on totta niin onnekas olet jos vielä anoppi tehnyt aloitteen.Koska tapahtui ja miten päädyitte pyysikö hän johonkin halkoja kantamaan kaveriksi vai muita mökkihommia tms?? ettekö ole ottaneet uusiksi?

Vierailija
697/1495 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljuiltiin vkl pariskunta porukalla,illan hämärtyessä runkkasin salaa kaverini miestä. En muista koska oisin ollut yhtä kiihottunut,olisin halunnut nousta ratsaille heti...

Vierailija
698/1495 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin hyvän ystäväni tyttöystävän rintsikoissa keskellä olohuonetta. sen jälkeen otin kädellä kiinni hänen tissistään ja puristin niin että hän kusi housuun. oli todella kiihottavaa

Vierailija
699/1495 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin miehen panna valot päällä, mutta oltiin sentään lähetyssaarnaajassa kuitenkin.

Vierailija
700/1495 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran annoin miehen panna valot päällä, mutta oltiin sentään lähetyssaarnaajassa kuitenkin.

Mutta oliko peitto sentään kokonaan päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi