Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1499)
[/quote]
naah. Kuten sanoin, mua ei kiihota paskan ulkomuoto tai haju vaan itse prosessi kun ihminen kusee tai paskoo. En halua olla paskaan mitenkään kosketuksessa, ainoastaan seurata toimitusta. Kusen kanssa olen vähän vapaamielisempi, ja yksi fantasiani onkin että joku seksikäs, mielellään vanhempi mies virtsaisi päälleni. Olisi ihanan alistunut olo :3 näen myös jatkuvasti unia missä koskettelen naisten pilluja samaan aikaan kun ne kusee. Sit herään ihan pillu märkänä. :/ 
N19[/quote]
Outoa mutta nyt kun sanot, niin saan tästä vähän kiinni. En todellakaan tykkää eritteistä enkä niiden hajusta enkä tunne edes kutsumusta perspanoon, mutta tykkään katsoa kun naiset pissaa, ei ehkä olisi yhtään hullumpaa seurata sitäkään kun nainen kyykistyy paskalle ja pökäle pötkähtää pakaroiden välistä. Eipä tulisi kysymykseenkään ehdottaa tätä kotona, mutta hauskaa että nouseva polvi on ennakkoluulotonta.
m58
Annoin lukita munani siveysvyöhön 10kk sitten. Ja pois tätä leikkiä en jättäis. Silloin ku saan laueta seksi on ihan mieltöntä!
Pervointa oli spontaani piiskaaminen.
En ollut koskaan tuntenut erityistä mielenkiintoa näihin piiskauksiin, mutta tulipa tilanne että lupasin antaa piiskaa yhdelle naiselle, ihan vaan koska se tahallaan ärsytti. Siihen se menikin sitten että kun jäimme kahden, läpsäisin pari kertaa vaatteen läpi ja sitten kolmannen kerran laskin siltä pöksyt ja löin kämmenellä pakaroille. Se oli valtavan kiihottava kokemus.
Tyttö ei selvästikään pitänyt, vaan oli loukkaantunut, kivun kyyneleet silmissä, sanoi että älä koskaan enää lyö mua, mutta sen jälkeen ilman eri sopimusta ruvettiin olemaan yhdessä ja seurusteltiinkin koko kesän. En toista kertaa lyönyt, mutta hirveä hinku tähän piiskaamishommaan jäi. Siihen aikaan ei ollut mitään bdsm-porukoita ja kaikki naiseni, myös nykyinen vaimo, on olleet hellyydenkipeitä eikä läiskimän ole päässyt. Ymmärrän hyvin ihmisiä jotka siitä nauttivat.
Vierailija kirjoitti:
naah. Kuten sanoin, mua ei kiihota paskan ulkomuoto tai haju vaan itse prosessi kun ihminen kusee tai paskoo. En halua olla paskaan mitenkään kosketuksessa, ainoastaan seurata toimitusta. Kusen kanssa olen vähän vapaamielisempi, ja yksi fantasiani onkin että joku seksikäs, mielellään vanhempi mies virtsaisi päälleni. Olisi ihanan alistunut olo :3 näen myös jatkuvasti unia missä koskettelen naisten pilluja samaan aikaan kun ne kusee. Sit herään ihan pillu märkänä. :/ 
N19
Outoa mutta nyt kun sanot, niin saan tästä vähän kiinni. En todellakaan tykkää eritteistä enkä niiden hajusta enkä tunne edes kutsumusta perspanoon, mutta tykkään katsoa kun naiset pissaa, ei ehkä olisi yhtään hullumpaa seurata sitäkään kun nainen kyykistyy paskalle ja pökäle pötkähtää pakaroiden välistä. Eipä tulisi kysymykseenkään ehdottaa tätä kotona, mutta hauskaa että nouseva polvi on ennakkoluulotonta.
m58
Minä voisin kyllä olla tässä asiassa mannekiinina. Olen ihan hyväkäytöksinen nainen enkä vilauttele turhia, mutta haaveena on kyllä se että joku vakoilisi. Tajusin vasta hiljattain että haluaisin hirveästi että joku katselisi minua alasti, arkisissa hommissa, saunomassa, pissalla...sääli että kukaan ei koskaan tule kohdalle kun käyn metsässä puskapissalla tai vaihdan vaatteita. Tiedän että jotkut poseeraavat ikkunan edessä verhot auki, tai käyttävät paljastavia vaatteita, mutta en viitsi tehdä mitään noin läpinäkyvää. Oma mies ei kiinnostu katsomaan. Kun vaihdan vaatteita tai kuljeskelen alasti kotona niin katse kännykässä tai lehdessä tai missä tahansa kunhan ei tarvitse puolisoa nähdä...
Vierailija kirjoitti:
Joskus parikymppisenä olin kahden kundin kanssa baarijatkoilla. Jatkot päättyi suuseksiin. Tarjosin molemmille kundeille suihinoton ja minä sain osaltani myös suuseksiä. Kotona kerroin aamulla silloiselle poikaystävälle miten baarikierros päättyi. Hän meni kiimasta sekaisin, kyseli kaiken, halusi tietää että joinko molemmat ja että sainko orgasmin yms
Vonkasiko miehet ensin suihinottoa vai teitkö rohkeasti aloitteen itse ja nielit tietysti lastit molemmilta?
Soittelen välillä seksilinjoille ja kerron fantasiasta i panna anoppiani, naiset luurin päässä esittää anoppia ja voihkii ja puhuu tuhmia minulle. Puhumme oikeilla nimillämme ja fantsiassa välillä panen anoppia autossani välillä hotellissa tai ties missä. Tätä ”salasuhdetta” en malta lopettaa
Kuvannut anoppia muutamaan kertaan takaapäin ja runkannut näille kuville, nytkin runkku käynnissä. Ai että ku tota pyllyä pääsis lämpsimää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus parikymppisenä olin kahden kundin kanssa baarijatkoilla. Jatkot päättyi suuseksiin. Tarjosin molemmille kundeille suihinoton ja minä sain osaltani myös suuseksiä. Kotona kerroin aamulla silloiselle poikaystävälle miten baarikierros päättyi. Hän meni kiimasta sekaisin, kyseli kaiken, halusi tietää että joinko molemmat ja että sainko orgasmin yms
Vonkasiko miehet ensin suihinottoa vai teitkö rohkeasti aloitteen itse ja nielit tietysti lastit molemmilta?
Miksi kyselet. Tiedät itsekkin, että kyseinen tarina on puutteessa elävän pojan keksimä.
Minä voisin kyllä olla tässä asiassa mannekiinina. Olen ihan hyväkäytöksinen nainen enkä vilauttele turhia, mutta haaveena on kyllä se että joku vakoilisi. Tajusin vasta hiljattain että haluaisin hirveästi että joku katselisi minua alasti, arkisissa hommissa, saunomassa, pissalla...sääli että kukaan ei koskaan tule kohdalle kun käyn metsässä puskapissalla tai vaihdan vaatteita. Tiedän että jotkut poseeraavat ikkunan edessä verhot auki, tai käyttävät paljastavia vaatteita, mutta en viitsi tehdä mitään noin läpinäkyvää. Oma mies ei kiinnostu katsomaan. Kun vaihdan vaatteita tai kuljeskelen alasti kotona niin katse kännykässä tai lehdessä tai missä tahansa kunhan ei tarvitse puolisoa nähdä...[/quote]
Et ole miettinyt jotakin rauhallista paikkaa, jossa näkisit itse tulijan tarvittaessa ja esim kesällä ottaisit aurinkoa läpikuultavissa bikineissä tai masturboisit luonnossa? Olen itse joskus fantasioinut siitä, että törmäisin tuollaiseen söpöön vähäpukeiseen naiseen. Antaisin hänen kiihottaa hiipien lähemmäs. Ottaisin kaluni esiin ja alkaisin pervona miehenä kiihkossani masturboimaan ilmestykselleni. Emme tuntisi toisiamme, emmekä ehkä edes puhuisi mitään. Katselisimme vain toisiamme ja runkkaisimme , niin että lopulta molemmat saisivat orkun.
Olin parin ystävän kanssa risteilyllä, kun olin juuri täyttänyt 19 vuotta. Olin silloin siellä baarissa punaisessa mekossa, jossa oli aika iso kaula-aukko ja tyköistyvä asu muutenkin ja tarkoituksena oli vain pitää hauskaa. Lähdin hakemaan juomaa baarista, kun tuli sitten yks vanhempi mies siihen vierelle kyselemään voisko tarjota juomat ja lähti juttelemaan sekä pyytämään seuraansa pöytään.
Menin heidän pöytäänsä ja paljastui aika nopeasti, ettei heillä muuta ollut mielessä kuin minun kroppani sekä sen käyttäminen, joka taas sai omat himoni nousemaan. Katseet ei paljoa rinnoista irronneet ja puheet meni rivoiksi ja olin itse siinä vain heittämässä lisää bensaa liekkeihin. Sanoin, että lähden matkaanne, jos pystytte kohtelemaan minua kuin haluan, eikä teidän tarvitse miettiä vaimojanne seuraavana yönä.
Matkalla hyttiin läpsivät persettä, ottivat kropasta kiinni sekä jatkoivat myös nimittelyä siitä mihin jo alustavasti pöydässä pääsivät alkuunsa. Olin itsekin jo siinä vaiheessa niin himoissani etten välittänyt ja vanhemmat ukot antoivat jokainen oman maistiaisensa munistaan ennen kuin edes hyttiin päästiin.
Lopulta sitten hytissä ollessa he ottivat kunnolla ja antoivat menemään. Jokaiseen reikään, yhtäaikaa ja erikseen sekä erilaisin asennoin testaillen. Olivat alusta asti juuri niitä rivoja ukkoja, joiden puheet ja teot vain lisäsi omaa himoa tuossa tilanteessa sekä se, että lähdin niin nopeasti tuntemattomien ukkojen matkaan. Tuota hyttireissua tulee välillä aina mietittyä :)
Pannut rakastajatarta kotona meidän sängyssä, kun vaimo on poissa. Soittanut vaimolle puhelun ja jutellut niitä näitä samalla, kun rakastajatar ottaa meidän sängyssä suihin.
Harrastanut seksiä ja näyttäytynyt alasti ihmisen edessä tosi ylipainoisena. Tuli kriisi elämässä, menetin kontrollin ja lihoin normaalipainosta yli sataan kiloon. Monta vuotta ajattelin, että en missään tapauksessa harrasta seksiä enää koskaan, mutta niin vaan löytyi pervo mies, jota kiinnosti panna lihavaa. Aluksi tuntui hurjalta ja kamalalta ja rohkealta, mutta olen ihan ylpeä, että uskalsin.
Ottanut suihin pöydän alla miehen ollessa etäpalaverissa.
Oon 25v j eilen eräillä 5-kymppisillä iskin loppu illan juhlakalun naisystävää.
Kerroik tupakalla suoraan hänelle että pääsispä panemaan,ja Tämä nainen olisi ollut erittäin kiinnostunut jos olisi sinkku…
Mua on aina kiihottanu vanhemmat naiset vaikka itsekin olen varattu.
 Pääsin vähän halailemaan, ja puristelemaan sen tissejä, jos olisin ollu vielä kauemmin luultavasti olisin takapihalla työntäny kyrvän sen suuhun. 
Livechatissa tapasin vanhemman miehen jonka rekkassa menin käymään. Olin 23 ja se 48. Mies oli aika kovakourainen eikä kysellyt. Alkuhämmennyksen jälkeen antauduin tilanteelle. Mies piti mua narttuna siinä pienessä pedissä rekassa abc;n pihassa. Muistan kun lähdin pois hiukset sekaisin ja paikat kipeinä ja tunsin sellaista kuumuutta mitä en ole sen jälkeen kokenut.
Muutama muukin sellainen tilanne tulee vielä mieleen, joita välillä muistelen:
- Olen ottanut baarissa suihin kolmelta eri mieheltä sekä tanssinut yhden näiden miehen tyttöystävän kanssa tanssilattialla samalla suudellen hänen kanssaan, kun ei tiennyt mitään, että olin imenyt miehensä lastit vessassa.
- Olen kokeillut paljon kimppoja, mutta kaksi vähän isompaa, joissa ollut molemmissa kuusi miestä mukana. Toinen näistä kerroista oli mökillä, jossa vietin viikonlopun kokeillen kaikkea mahdollista.
- Harrastin festareilla viikonlopun aikana seksiä 10 eri miehen kanssa, mukana oli myös useampi kimppa
- Kesätöissä ollessa pidin yhtenä kuumana kesäpäivänä pelkkää mekkoa, joka oli aika lyhyt ja varsin antava sekä olin myös ilman pikkareita. Vilauttelin useammalle siinä aamun aikana, kun aamukahvin jälkeen pomo pyysi huoneeseen. Sanoi monien miesten huomanneen asuni ja että puheet ovat olleet varsin rivoja, kun kyseessä oli paikka, jossa oli nyt vain miehiä ollut paikalla, jotka myös olivat reilusti itseäni vanhempia. Lopulta päädyin siinä hänen huoneessaan ottamaan suihin kyseiseltä vanhemmalta pomolta sekä pantiin siinä hänen pöydällään sekä sohvalla. Ei jäänyt ainoaksi kerraksi tuo toiminta ja pari kertaa olin pöydän alla ottamassa suihin, kun pomo oli puhelimessa tai joku toinen oli käymässä hänen luonaan.
- Espanjassa ollessani yhtenä iltana kävin kokeilemassa yhdessä baarissa ollutta gloryholea, jossa tuli otettua suihin useilta eri miehiltä.
- Lisäksi paljon erilaisia ikäeroon, kimppoihin, julkisiin paikkoihin sekä tummiin miehiin liittyviä kokemuksia
Paneskelin kerran jos toisenkin entisen esihenkilön tytärtä tämän ollessa fuksi. Yhdellä kerroista naitiin kimpassa viikonloppuna mökillä ja aamulla käytiin hakemassa katumuspilleri. Leuhkalla miehellä on kovin tuhma tyttö, jonka ruumiinaukoista kolmeen olen ilokseni päässyt roiskaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon 25v j eilen eräillä 5-kymppisillä iskin loppu illan juhlakalun naisystävää.
Kerroik tupakalla suoraan hänelle että pääsispä panemaan,ja Tämä nainen olisi ollut erittäin kiinnostunut jos olisi sinkku…
Mua on aina kiihottanu vanhemmat naiset vaikka itsekin olen varattu.
Pääsin vähän halailemaan, ja puristelemaan sen tissejä, jos olisin ollu vielä kauemmin luultavasti olisin takapihalla työntäny kyrvän sen suuhun.
Eli sinun pervoin asia on se kun nainen antoi sinulle pakit ja kuvitelmissasi olisit saattanut saada suuhoidon
Vierailija kirjoitti:
Pannut rakastajatarta kotona meidän sängyssä, kun vaimo on poissa. Soittanut vaimolle puhelun ja jutellut niitä näitä samalla, kun rakastajatar ottaa meidän sängyssä suihin.
Mistä elokuvasta sait idean tähän tarinaan?