Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1502)
Kyllä pervointa taitaa olla 6n+4m kimppa vuokramökin jättikulmasohvalla. Yksi pariskunta harrasti piiskaleikkejä ja me muut naitiin ristiin rastiin.
Olen nuollut naisen pillun niin että siellä oli kaverin spermat. Ja ehkä parasta oli että nainen sai tästä suuseksistä orgasmin jota kaverini ei ollut pystynyt panemalla antamaan. Sain vielä itsekkin suuhoidon.
Tämä siis tapahtui joskus 30 vuotta sitten, muistelen lämmöllä
M54
Runkannut teinityttöporukalle netissä. Halusivat nähdä, niin en voinut kieltäytyä. Koko sakki sakkolihaa ja alaikäisiä. Keimailivat kamerassa ja tapittivat silmäkovana toimitustani. Innostus nousi tytöillä huippuunsa, kun laukesin ja sperma roiskui kiimaisena pikku sutturoiden silmien edessä. Kiihko ja innostus oli käsinkosketeltavaa.
Ihan ensimmäisestä viestistä muistui mieleen vastaava tapaus varhaisilta teinivuosilta.
Siskolla oli todella pantavan näköinen kaveri yökylässä mutta nämä tietenkin nukkuivat ja harmikseni vaihtoivat yöopuvunkin suljetun oven takana.
Näin kuitenkin sen kaverin kiinteiden, suurilla nänneillä koristeltujen tissien heiluvan ohuen yöpaidan alla kun nämä kävivät ennen nukkumaanmenoa pisulla vessassa.
Tämä näky olisi riittänyt jo yksinään runkkaamiseen mutta kun kävin tyttöjen jälkeen vessassa huomasin kaverin tuoneen sinne kassinsa josta se oli vaihtanut puhtaat pikkuhousut jalkaansa.
Kassissa lojuivat nimittäin vielä lämpimät, pillulta tuoksuvat pinkit pikkarit joissa oli tumma kostea läikkä juuri oikeassa kohdassa. En ole varmaan koskaan lauennut niin nopeasti kuin pikkarien haaraosa nenää vasten painettuna.
Pelkäsin että kaveri tulee noutamaan kassia ja huomaa näiden puuttuneen mutta uskalsin runkata vielä toisen kerran ja tällä kertaa hieroin likaisia pikkareita kalua vasten mikä tuntui silloin käsittämättömän kiihottavalta.
Vasta kun olin pyyhkinyt kiimaisena spermat pikkuhousuihin, tajusin niiden olevan nyt märkä ja tahmea mytty joka haisi niin voimakkaasti mälliltä että koko vessa tuoksuisi bordellilta jos veisin ne märkänä takaisin kassiin ja kuivattelin niitä paniikissa suihkuhuoneessa hiustenkuivaajalla. Onneksi se ei kai koskaan tajunnut mitään
Vierailija kirjoitti:
oma ylivoimaisesti pervoin. Runkkasin 15 vuotiaana saunan pesuhuoneessa niin että minun äiti näki kaiken lasioven takaa. Ja sen siemensyöksyn jälkeen hävetti aivan perkeleesti.
Olisko tässä pervo kuitenkin se äiti joka jää tuijottamaan vierestä teinipoikansa runkkaamista siemensyöksyyn saakka.
Vierailija kirjoitti:
Otin tänään suihin mun työkaverilta. Heitettiin ensin jotain läppää puolin ja toisin ja sitten olinkin polvillani puoli leikillään työkaverin edessä ja mies avasikin housut ja otin kullin ensin käteeni ja lopulta imin ehkä minuutin kunnes lasti tuli.
Todella nopeaa sait lastin ulos ? ootteko ottaneet uusiksi?
Pannut päivällä metrossa, bussipysäkillä, porttikongissa, kirkon portailla, puistossa, ravintolan tupakkakopissa, jne.. kännissä.
Antanut tuntemattoman nuolla pimpsaani muiden katsellessa ravintolassa. (Taaskin kännissä)
Vierailija kirjoitti:
Lähdin kahden tuntemattoman miehen mukaan baari-illan lopulla työreissulla. Oon maailman kunnollisin nainen ja vaimo ollut vuosikaudet aina. Oma fantasia on ollut kaksi miestä ja minä. Menin ja tiesin tasan tarkkaan mitä oon tekemässä. Nautin siitä aivan häpeilemättä kun miehet käyttelivät minua panoanarttunaan....nimitteli ja ....huoritteli. Naivat oikein kunnolla ja pitkään, myös ekaa kertaa peppuun samalla kun toinen hoiteli altapäin pimpassa. Yöllä hipsin omaan hotelliini, hävetti, nolotti ja paikat spermassa. Nykyään jo hymyilyttää, mutta tulipahan kokeiltua.
Aviomiehesi on varmaan ylpeä sinusta????
kun olin vielä teini, niin olin kovassa kunnossa. kun olin tyttöystävän luona yötä, niin panin tyttöystävän lisäksi hänen äitiään ja siskoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin kahden tuntemattoman miehen mukaan baari-illan lopulla työreissulla. Oon maailman kunnollisin nainen ja vaimo ollut vuosikaudet aina. Oma fantasia on ollut kaksi miestä ja minä. Menin ja tiesin tasan tarkkaan mitä oon tekemässä. Nautin siitä aivan häpeilemättä kun miehet käyttelivät minua panoanarttunaan....nimitteli ja ....huoritteli. Naivat oikein kunnolla ja pitkään, myös ekaa kertaa peppuun samalla kun toinen hoiteli altapäin pimpassa. Yöllä hipsin omaan hotelliini, hävetti, nolotti ja paikat spermassa. Nykyään jo hymyilyttää, mutta tulipahan kokeiltua.
Aviomiehesi on varmaan ylpeä sinusta????
Onko tämä kommenttisi siis pervointa mitä olet tehnyt, vai minkä vuoksi tämän halusit tässä ketjussa sanoa?
Annoin anopin runkata minut loppuun. Klassinen appivanhempien mökkisaunassa 'kiinnijääminen' joskus vuosia sitten. Vaimoni oli viikon kestävällä työmatkalla toisella puolen maapalloa ja minulla niin oli armoton panetus täällä, että oli ihan pakko päästä tyhjentämään kassit. Avasin löylyhuoneen oven raittiille ilmalle ja saunan rauhassa runkkailin silmät kiinni nautiskellen täysillä.
Anoppi oli ajatellut tuovansa vähänä kylmää juomaa pukuhuoneeseen, ja oli nähnyt avoimesta ovesta kaiken. Olin kuin bambi ajovaloissa, kun havahduin hänen olevan siinä. Nolona yritin peitellä seisokissa tököttävää kaluani ja selittelin jotain anteeksipyyntöjä yms.
Yllätyin, kun paheksunnan sijasta hän vain lempeän luonnollisesti sanoi että äläs nyt turhia nolostele on ihan ok, kyllä täällä saa nauttia. Jäädyin siihen kuitenkin, enkä tietenkään kehdannut jatkaa. Anoppi otti kirjaimellisesti hommat käsiinsä, totesi ettei kannata hänen takiaan kesken jättää ja käski vaan rentoutumaan.
Makoilin siinä ja hän runkkaili minut maaliin. Jotenkin se oli lisäkiihotus itselleni, kun hän kaikki vaatteet päällä antoi kättä ja puheli samalla jotain luonnollisuudesta ja tarpeista vähän huolehtivaankin sävyyn.
Ei ole toistunut, mutta jännä hetki oli
Vierailija kirjoitti:
kun olin vielä teini, niin olin kovassa kunnossa. kun olin tyttöystävän luona yötä, niin panin tyttöystävän lisäksi hänen äitiään ja siskoaan.
Muisithan päästää kissan herättyäsi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oma ylivoimaisesti pervoin. Runkkasin 15 vuotiaana saunan pesuhuoneessa niin että minun äiti näki kaiken lasioven takaa. Ja sen siemensyöksyn jälkeen hävetti aivan perkeleesti.
Olisko tässä pervo kuitenkin se äiti joka jää tuijottamaan vierestä teinipoikansa runkkaamista siemensyöksyyn saakka.
Jos tilanteesta ei pääse pois. En tiedä miten itse olisin toiminut tuossa tilanteessa, jos noin olisi käynyt.
Joku minun ystävistä kertoi hieman samankaltaisesta tapahtumasta aikanaan, hän "törmäsi" tilanteeseen jossa hänen poika oli sooloilemassa. Hän hoitsuna käsitteli sitä hänen kanssaan asiallisesti ja kertoi että se on täysin normijuttu ja kaikki miehet tekee jossain vaiheessa elämää sitä.
Mökillä oltii perheen kanssa ja oli tylsää.
Yritin saada siskoa lähtemään kaupalle jätskiä ostamaan, mutta eipä hän innostunut.
Menin huoneeseeni ja kyllähän siin pikkaisen haaveiltiin tytöistä sen verran että kulli oli kovana.
Äiti kävi ovella kysymässä otanko jotai syötävää, ruoka olis nomen tunni päästä.
Intoni laantui, ja lähdin vaan kävelemään.
Olin jo jonkun aikaa kävellyt mökki tietä, enkä tiennyt mitä siellä on. Menin useamman mökin läheltä. Jossain oli porukkaa jossain oli mökki tyhjänä.
Yhdessä näytti olevan pikkaisen juhla tuulella porukka.
Käännyin jo pikkuisen kauemmaksi etten häiritse kun kuulin hei sinä siellä, äläppäs karkaa.
Ai mikö? Olin hämmästynyt.
Sinä sinä,, tuleppas tänne.
Menin varovasti huutelijoiden suuntaan.
Siellä oli viisi äitini ikäistä naista juhlatuulella, jotain viiskyt about.
Ja naiset tosiaan oli juhlatuulella, joivat viiniä ja siideriä tarjosivat minullekin.
Otin purkin siideriä, vaikka olin vasta seitsemän toista.
Nyt saunaan yks juhlioista ilmoitti,sinä kans, housut pois ja hoitoon, ja nauroi päälle.
Yks naisista tuli auttamaan vaatteiden kans.
Ja phamm, kulli oli pystyssä, ja naisen käsi oli kullin ympärillä.
Mun oli pakko sanoa että eiih mulla tulee.
Tottuneesti nainen otti kullin suuhunsa, se pehmeys ja imu.
Mulla ruiskahti ja vaiston varassa työnsin kullia vaan syvemmälle ja laukesin ensimmäistä kertaa naisen suuhun. Luoja että tuntui ihanalle.
Hyvä että päästiin saunaan, minua runkattiin ja eka kertaa nuolin pillua. Pääsin jopa naimaankin eka kerran.
Runkannut yliopiston tietokoneluokassa ja näyttänyt seisovaa, kiimasta, valuvaa kalua opiskelijatypylle.
Piiskannut ja pannut kesäharjoittelijaa neukkarissa.
Nain äitiä ja tytärtä. Äitiä panin 33 vuotta sitten ja tytärtä tänä kesänä. Tytär oli parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamulla hoidon luona, illalla baariin ja vessassa otin suihin mieheltä. Sen jälkeen nuolin monen eri miehen kanssa ja pilkun jälkeen hotelliin jatkoille. Seuraavana aamuna menin kotiin ja mies nuoli spermaista pilluani. Nykyisin hän on ex.
Randomilta otit suihin baarin vessassa? ei portsari huomannu?
Ja todella tiesin että siitä näki suihkuun, ja todella seisoin niin, että mitään ei jäänyt epäselväksi