Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1502)
Olen tyydyttänyt vaimoni kesäkurpitsalla niin, että pillu oli hetken orgasmin jälkeen "horona" avoin. Aivan sairaan kiihottavaa katseltavaa oli se. Vaimo tunnusti ettei koskaan ole tuntenut olevansa niin täynnä.
Olen iskenyt luonani yöpyneen ulkomaalaisen sohvasurffaajan ja nainut hänen kanssaan kolme päivää. Hänen piti aluksi olla luonani vain yhden yön, mutta jäikin sitten pidemmäksi aikaa. Sellaista käsittelyä en olekaan ennen enkä jälkeen saanut, kuin tämän miehen kanssa. Hän todella osasi ottaa naisen tarpeeksi rajusti.
Nykyistä poikaystävääni alistan silloin tällöin. Meikkaan hänet, laitan strap-onin päälleni ja hän ottaa minulta suihin polvillaan minun seistessä ja pitäessä häntä tukasta kiinni. Lopuksi nain häntä sträppärillä. Joskus laitan strap-onin miehen päälle ja hän nussii minua sillä samalla kun kerron miten paljon paremmalta se tuntuu kuin hänen oma pieni peniksensä. Onneksi mieskin nauttii tällaisista leikeistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Nykyistä poikaystävääni alistan silloin tällöin. Meikkaan hänet, laitan strap-onin päälleni ja hän ottaa minulta suihin polvillaan minun seistessä ja pitäessä häntä tukasta kiinni. Lopuksi nain häntä sträppärillä. Joskus laitan strap-onin miehen päälle ja hän nussii minua sillä samalla kun kerron miten paljon paremmalta se tuntuu kuin hänen oma pieni peniksensä. Onneksi mieskin nauttii tällaisista leikeistä. :)
aikas kova. Kieltämättä tuollainen pitäis joskus kokea, Mutta ei näitä voi vaimolle ehdottaa, ei kuulu hänen ymmärryksen piiriin.. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikas kova. Kieltämättä tuollainen pitäis joskus kokea, Mutta ei näitä voi vaimolle ehdottaa, ei kuulu hänen ymmärryksen piiriin.. =)
Aloitelkaa jostain vähän kesymmästä, ehkäpä se vaimosikin innostuu! :) Kyllä omia halujaan täytyy päästä toteuttamaan, ja kyllä minä ainakin toteutan kumppanini toiveita vaikkeivät ne nyt aina minun mielestäni niitä kiihottavimpia olisikaan. Sama toimii tietysti toisinkin päin.
Panin miestä ja naista vuorotellen anaaliin.
Molemmat olivat sängyn laidalla kontallaan. Pari työntöä ja vaihto.
Mikä on fleshlightia sträppäri ??? Nuori ja kiva pervokaveri hesasta. Olen nykyisin sinkku ja halusn kokea/kokeilla kaikenlaisia seksileikkejä enkä satuta tai loukkaa keyään.
T. Aina valmis DJ.PervoArska (festareiltakin tuttu vuosientakaa).
Vierailija kirjoitti:
Panin miestä ja naista vuorotellen anaaliin.
Molemmat olivat sängyn laidalla kontallaan. Pari työntöä ja vaihto.
Uh-huh... olisinpa ollut tuo mies... siis sängyn laidalla kontallaan oleva ;)
Nuo tarinat pikapanoista vieraiden kanssa kyllä kiihottaa. Itsellä kerran mökkireissulla kun oltiin ja menin lämmittämään saunaa tuli seurueen yksi mukava nainen katsomaan miten onnistuu. Päädyimme panemaan pikaisesti saunassa ja vilkuilin samalla ikkunasta kun muu porukka ja myös hänen miehensä grillailivat terassilla höpötellen. Tilanne kiihotti niin että laukesin pikaisesti sisään ja spermavana valui reisille kun tämä paperilla koitti enimmät pyyhkiä. Oli todella tuhma fiilis sen jälkeen mennä posket hiukan punottaen muiden seuraan. Myöhemmin hän vielä avoimesti vilautti pöydän ääressä muiden huomaamatta mekko päällä ettei ollut edes alushousuja alla :)
Olen nuollut teininä saunassa kaverini pimppaa ja hän minun. Mieheni on pissannut päälleni ja minä miehen. Mieheni on laittanut sellaisella ruiskulla maitoa peräreikääni ja olen ruiskinut ne hänen päälleen samalla kun hän nai minua takaapäin.
Nain 18-vuotiaana silloisen kundikaverini isän kanssa (varmaan noin 50 vee), samalla kun kundikaverini makasi sammuneena samassa huoneessa, heidän mökillä! :D
Olin kännissä huutanut että haluan munaa, ja koska kundikaveri sammui, niin isänsä päätti antaa kyydit mulle.
Vierailija kirjoitti:
Avannut oven miehelle, joka oli menossa yläkertaan panemaan vaimoani.
Minun vaimoani pani vieras mies tunti sitten ja ensi kertaa paljaalla. Nyt odotan vaimoa kotiin, jännittää ja kiihoittaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoani pani vieras mies tunti sitten ja ensi kertaa paljaalla. Nyt odotan vaimoa kotiin, jännittää ja kiihoittaa .
Meinaatko nuolla naistasi tänään ja nauttia hieman kermapiirakkaa iltapalaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko nuolla naistasi tänään ja nauttia hieman kermapiirakkaa iltapalaksi?
En, mutta panen kyllä vaimoani ja pistelen myös paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraat siemenet ovat nyt vaimosi sisällä , mietipä sitä.
Ulkomailla seksiklubilla osallistuin gang bangiin, jossa minua pani arviolta 30 miestä.
Duunimatkalla hotellin saunassa oli suurella todennäköisyydellä venäläinen vanhempi mies. Katteltiin toisia laiteilla ensin hetken aikaa kunnes tää mies lähti suihkuun. Menin hetken päästä perässä ja aloin peseen itteeni saippualla. Käänsin selän tällä miehelle ja pyllistin ikäänkuin vahingossa samalla pesien peppua niin, että levitin koko komeiden miehen silmien eteen. Ajattelin ensin, että mitään ei tapahdu, mutta ehkä minuutin päästä mies tajusi vinkin. Tää mies alkoi alkoi hieromaan saippuasilla käsillä oikein kunnolla, sormetti mun persettä ja lopuksi työnsi kullin peppuun.
Kulli ei tuntunut alkuun kauhean kovalta, mutta hetken päästä jäykistyi niin kovaks alkoi tuntumaan tosi hyvältä.
Oli tosi kiimasta saada ex tempore kovaa munaa suihkussa vieraalta vanhemmalta mieheltä.
N 37 kirjoitti:
Ulkomailla seksiklubilla osallistuin gang bangiin, jossa minua pani arviolta 30 miestä.
Adriana Chechikillä nämä.
Kävin vaimoni kanssa lounaalla. Ajoin hänet takaisin töihinsä ja kurvasin auton kulman taakse parkkiin. Takaovesta vaimon työhuoneen päällä olevaan asuntoon maksullisiin, jossa kairasin kaunista tummaverikköä anaaliin vaimon ollessa muutaman metrin alempana. Suklaajälkkäri.
runkkasin itselleni orgasmin anopin katsellessa. Oli sairaan kiihottava hetki. Juu, ja en todellakaan ryhtyisi häneen