Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
keltaisen ruusun slingissä antanut miesten naida mua ja ottanut suihin.monet heitti spermat mun päällä jotku nielin. ainakin 8 miestä nai mua.
kerran olin kalterihuoneessa pantavana,kun toiselle puolelle tuli pariskunta katselee,mies joka nai mua käski nuolle naisen mustia saappaita kun niiden kärki tuli kalterien läpi,mä aloin nuolee ja nainen työsi jalkaansa enemmän nuoltavaksi.
m37
Kaveri houkutteli mut pervparkbileisiin Kirkkonummelle. Otin ekaa kertaa elämässäni piiskaa ja sträppiä muiden katsoessa vieressä. Oli ihan super kiihottavaa olla toisten katseltavana. Pillu valui ihan hulluna ja tuntui ettei määrä sitä sträppiä riittänyt. Oikeasti oikeassa elämässä olen tosi ujo, joten olen vieläkin tästä repäisystä ihanan nolona, mutta tosi tyytyväinen, että uskalsin.
Baarissa sopivassa humalassa tanssilattiatuttavuus ehdotti seksiä baarin vessassa. Olin jo torjumassa koko asian mutta sitten rupesin miettimään että miksipä ei, kerran täällä vaan eletään.
Koiemus oli kaikin puolin kiihottava enkä kadu pätkääkään :)
N.
pervointa ehkä ikinä. Runkkasin saunan pesuhuoneessa suihkussa ollessani itselleni sellaisen nollasta sataan minuutissa orgasmin. Tässähän ei vielä mitään, mutta äiti istui löylyhuoneessa ja näki kaiken lasioven takaa. olin siis varmaan 14 tai 15v - ja se häpeän määrä oli sellainen ettei mitään rajaa.
Ja se ilme kun tulin löylyyn oli ymmärtävä hymy - =)
Vierailija kirjoitti:
Baarissa sopivassa humalassa tanssilattiatuttavuus ehdotti seksiä baarin vessassa. Olin jo torjumassa koko asian mutta sitten rupesin miettimään että miksipä ei, kerran täällä vaan eletään.
N.
Petitkö samalla ukkoas?
Taidat olla mun vaimo...
Harrastettiin seksiä kylpylän yleisissä tiloissa.
Mä olen pervo aina en harrasta pelkkää yhdyntää, kuten te hienovaraisesti kerrotte. Kaikkea mahdollista paitsi en paskaleikkejä, pervoilun nupiks kusen aina naisten vittuihin. Siis tosimies
Tiedä tuota onko tämä pervoa, käyn kertaviikkoon hoitelemassa kahta bi henkistä naista. Saan siitä vieläpä hyvän maksun 300e kerta, he haluavat kaikkea, sitomista, piiskaamista, välillä rajua nussintaa, fistausta joka tuntuu heille olevan se tärkein. Minulla on isot kädet, välillä ajattelen repääköhän he kun työnnän käden heidän vittuihinsa. Nussin heitä välillä niin että he ovat kuusysissä, nussin toista takaapäin perseeseen, satsin tullessa otan kyrvän pois ja roiskin satsini toisen-naisen rinnoille. He alkavat lesboilemaan ja saan levähtää hetkisen kunnes tulee käsky, piiskaa meitä. Kun ovat saaneet piiskaa joka ei ole kevyttä, niin tulee uusi käsky nuole meitä, toista nuolen mikä on tosimärkä. Toiselle työnnän käteni vittuun, jos meinaan lopettaa nuolemisen niin kyllä tämä nainen huolenpitää että nuolen, ottaa hiuksista kiinne ja vetää naamani niin vittuunpäin hyvä etten tukehdu. Hetkisen nuoltuani nainen saa orgasmin, sitten onkin vuoronvaihto, toiselle käsi märkään vittuun ja toista nuolen, kunnes tämäkin nainen saa orgasmin. Lepäämme, juomme sidukat ja taas homma jatkuu. Sessio kestää kuutisentuntia ja nartut ovat tyytyväisiä, kuka saa 300e siitä että nauttii itsekkin. Se on ihan hyvä lisä työttömälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.Petitkö samalla ukkoas?
Taidat olla mun vaimo...
en pettänyt olin sinkku silloin. :)
Kyllä se vieraan paneminen kantiksen vessassa on ihan perusklassikkokamaa,mutta se että tekee sen kahden eri rouvan kanssa parin tunnin viiveellä ja panee vielä kotona omaa muijaa alkaa jo olla vähän pervoa... M32
Linja-autopysäkillä harrastettiin kuumaa seksiä autossa.
Kusin uimahallissa saunankiukaalle. Olin yksin saunassa. Seurasin saunasta tulijoiden reaktiota ja nauratti että tuli kusi vielä uima-altaaseenkin. 😁😁 😁
Tosi pervoa kuseskella kiukaalle
Vierailija kirjoitti:
Olin kolmen kimppaa kahen 17v pojan kanssa.. En kyllä ole varma oliks ne 16 vai 17..
Sama mullakin mut pojat oli 15 vuotiaita ja itse olin 22.
Että sillain.
Hieman offtopic, mutta olen runkannut kaksi kertaa tätä ketjua lukiessa. Uskomatonta että on olemassa naisia jotka noin paljon pitävät seksistä. Itselle ei ole sattunut ikinä vastaan.
Mun pervot on aika kesyä tavaraa, mutta mikä nyt ketäkin kiinnostaa.
Olen nainut työkaverini kanssa useamman kerran työpaikan vessassa. Eka kerta oli erityisen kiihottava kun tekstattiin asiasta ensin ja etittiin sopiva vessa. Mies sanoi mun olleen todella märkä.
Olen ollut töissä ilman alushousuja siten, että ko mies tietää, samoin ilman liivejä. Meillä on töissä korkeita baatipöytiä kahvinjuontia varten. Näissä on metallinen pyöreä jalka. Kun siinä avaa jalat voi vilauttaa hänelle joka tietää, kiihottavaa.
Fistaus on varmaan seksin saralla pervointa. Peppuseksi on normia, samoin kun suuseksi.
Seksi johtoryhmän neuvotteluhuoneen pöydällä oli myös melkoisen kiihottavaa.
Tietynlainen sm leikki on pervoa onkohan naisilla/miehillä kiinnostusta asiasta?, kertokaa.
On heillä vaan eivät kerro, tämmöinen määrä ihmisiä palstalla eikä muka kiinnosta.
Olen ehdottanut ruotsin risteilyllä kundeille jotka oli minua varmaan 20 vuotta nuorempia vaihtokauppaa. Tarjous oli seuraavaa, jos otan teiltä molemmilta suihin, loppuun saakka, nuoletteko te minulle orgasmin, halusin siis kaksi suuseksiorgasmia. Toinen olisi suostunut, toinen ei uskaltanut. Mutta kun tarjous oli molemmille niin homma ei edennyt sen pidemmälle
nuoruudessa tyttöystäväni otti usein suihin kun ajoin autolla. Silloin ei ollut vakionopeussäätimiä...
anoppilan rantasaunassa istuin selkä sivuseinäävasten. Ikkuna oli asennetu jännästi takaseinälle ja minulla oli siis jalat koukussa siellä ylälauteella. Vehkeeni oli hyvin esillä ikkunassa, lepotilassa ja ilta-aurinko paistoi siihen. Heittelin löylyä ja hoksasin sivusilmällä, että anoppini oli lähes ikkunassa kiinni katsomassa vehjettäni. Hän ei huomannut, että minä huomasin hänet. Hän yritti olla siinä sivussa, etten häntä näkisi, mutta näin hänet. Hänellä oli käsi hameensa alla ja hän hieroi itseään. No - niinhän siinä kävi, että vehkeeni alkoi nostamaan päätään sykäyksittäin ja otin vehkeeni sormieni väliin. Hiljalleen vetelin esinahkaa ees-taas ja ei mennyt aikaakaan, kun oli ihan täysi seisokki päällä. Anoppi sai orgasminsa ja vetäytyi sivummalle ja katosi näköpiiristä. Minä jäin seisokkini kanssa lauteille ja kaikesta hämmentyneenä otin ja runkkasin itseni loppuun saakka. Jätin mällit lauteille ja laskeuduin pesemään itseni.
Siirryin mökin puolelle ja puolisoni lähti äitinsä kanssa saunaan. Jäin paistamaan heille ja itselleni makkaraa. Tapauksen jälkeen anoppi jotenkin haikeannäköisenä katseli minua - ei tiennyt, että minä tiesin, mitä hän näki. Koskaan ei tullut tilaisuutta kertoa hänelle, että mitä minä näin. Anopilla oli leskeyttä ollut muutaman vuoden ja oli kai puutteessa, mutta ei halunnut sekoittaa meidän elämiä.
muita pervoja asioita tullut vastaan, kun on alkanut seisomaan kesken hieronnan, mutta nekin menneet ohi ilman senkummempaa...
m47