Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Olen kesäisenä yönä ottanut 25 vuotiaalta mieheltä summuun levähdyspaikalla. Olen 40 +.
Ei kai tämä nyt kovin rohkeaa ole
Nuolin miehen sormia kun ne olivat ensin olleet mun pepussa. Tuplapenetraatio niin että mies panee peppuun ja tyydytän itseäni dildolla. Minua on fistattu.
itselleni rohkein on ollut risteilyllä koettu DP...kaverukset olivat
Vierailija kirjoitti:
Nuolin miehen sormia kun ne olivat ensin olleet mun pepussa. Tuplapenetraatio niin että mies panee peppuun ja tyydytän itseäni dildolla. Minua on fistattu.
Samat, ihan perussettiä :)
N34
Olen masturboinut bussissa ja kirjaston vessassa kun on oikein panettanut. Olen nainen. Lisäksi uimahallin höyrysaunassa niin ettei siellä ollut muita, mutta toisella puolella oli miehiä. Lisäksi uimahallin poreammeessa monta kertaa saanut orkun. Mmm... Täytyy ryhtyä hommiin nytkin kun alkaa niin kiitottaa
Uimahallin pukkarissa oli kerran niin kauniin näköinen olisiko ollut joku 30V siivooja, että päätin vähän vilauttaa melko suurta kaluani. Ei jäänyt pelkästään ajatuksen tasolle, kun pyyhkeen alla alkoi seisomaan ja tämä siivooja kyllä näki. Pyyhkeen vetäisin sitten pois edestä ja kaluni oli siinä siivoojan nähtävillä. Molemmat siinä puutteessa ja kiihottuneina halusi panna, joten päädyimme uimahallin vessaan panemaan. Oli ikimuistoinen kokemus.
Ei ehkä pervointa, mutta rohkeinta ikinä. Mun mies, itse siveyden sipuli, joka panee pimeessä peiton alla aina samalla lailla, sain häneltä tingittyä rohkeimman fantasian ja sovittiin että molemmat kertoo omansa ja laitetaan ne toteutukseen jos ne on helposti toteutettavissa.
Hänen fantasia : minä sheivattuna posliiniksi ja puettuna valkoisiin sukkiin ja sukkanauhaan höystettynä suihinottoon kortsulla ( tämä on hänen näkemys maksullisesta seksistä). Minusta tuo ei edes ole paha -pystyn toteuttamaan tuo kovinkin helposti.
Ja minun fantasia on saada kolme orgasmia peräkkäin, yksi dildoilleen niin että minua katsellaan ja sitten kaksi miestä tuottaa minulle mielihyvää joka päättyy koko kehoa väristyttävään orgasmiin
Kokeilin pissaleikkiä (ei kuitenkaan naamalle!)..ei ollut sitten mun juttu.
Suihinotto museon nurkalla, tyhjän ulkokahvilan pöydän ääressä, tyhjässä junavaunussa.
Pikapano Tukhomman pään vikinglinen terminaalin vessassa.
Käsipeliä bussissa ostoskassien alla.
Lisämausteena kaikkeen se, että edustamamme uskonto on palstallakin kovasti parjattua ;)
Kaikki nämä siis yhden ja saman miehen kanssa. Olimme hieman kokeilunhaluisia avioliiton alkuvuosina
Miehen munan imeminen kun se on ensin ollut pepussa. Ei maistunut edes kovin pahalle.
Pissaleikit molemminpäin
Seksiä vaatekaupan sovituskopissa
Seksiä lentokoneessa. Ennen vessaan siirtymistä kunnon käsipeliä matkustamossa peiton alla.
Ottanut baarin vessassa ventovieraalta mieheltä suihin.
Nuollut yhden yön jutun peppua hänen toiveestaan
Pannut sträppärillä miestä peppuun
Nämä tuli nyt alkuun mieleen.
tytärpuoleni otti multa suihin laivan baarin vessassa, kun muu perhe oli jo hytissä nukkumassa
Runkannut miestä nahkarukkasella pakkasessa. Ensin käsi housujen sisällä lopuksi kalu ulos ja ruikki lumihankeen. Rukkas kädellä laitoin kalun housuihin
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt mitääh hirveän pervoja, mutta nuollut parin miehen persereikää, sormettanut heitä perseeseen, antanut miehen kusta päälleni ja katsonut kun mies ulostaa lattialle. Paljon vielä sairaita juttuja mitä haluaisin toteuttaa. :)
jotenkin nauratta nää "otin ulkona suihin" tyypit jotka luulee olevansa jotenkin pervoja vaikka toi on normaalia...
N19
Aika subjektiivisia juttuja kuitenkin. Minä työnnän kieleni miehen peräreikään monta kertaa viikossa, sormen työnnän joka päivä ja pissaleikitkin ovat arkea. Ulkona en kehtaisi ottaa suihin, se olisi jo aika pervoa.
Olen pissannut mieheni naamalle ja suuhun. Mies nieli osan.
Nuollut miehen pyllyreikää.
Mies nuollut minun pyllyreikää.
Antanut kakkosta miehelle.
Pannut miestä kakkoseen, dildolla ja nyrkillä ja ruiskuttanut sinne laukeamisen merkiksi purkillinen velliä ja dildottanut perään kunnes kaikki pursusi ulos.
Laittanut miehen tekemään itselleen suolihuuhtelun.
"tytärpuoleni otti multa suihin laivan baarin vessassa, kun muu perhe oli jo hytissä nukkumassa"
Eli tämä on normitouhua?
Vierailija kirjoitti:
Pussaillu serkun kanssa ja imeny sen tissejä.
Serkun kanssa saa mennä naimisiinkin eli ihan laillista hommaa tuokin...
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä pervointa, mutta rohkeinta ikinä. Mun mies, itse siveyden sipuli, joka panee pimeessä peiton alla aina samalla lailla, sain häneltä tingittyä rohkeimman fantasian ja sovittiin että molemmat kertoo omansa ja laitetaan ne toteutukseen jos ne on helposti toteutettavissa.
Hänen fantasia : minä sheivattuna posliiniksi ja puettuna valkoisiin sukkiin ja sukkanauhaan höystettynä suihinottoon kortsulla ( tämä on hänen näkemys maksullisesta seksistä). Minusta tuo ei edes ole paha -pystyn toteuttamaan tuo kovinkin helposti.
Ja minun fantasia on saada kolme orgasmia peräkkäin, yksi dildoilleen niin että minua katsellaan ja sitten kaksi miestä tuottaa minulle mielihyvää joka päättyy koko kehoa väristyttävään orgasmiin
Mitä miehesi sanoi tuohon, sinun fantasiaan?
Miten vaikutti seksielämään?
Interaililla nussittiin parkkihallissa Nizzassa, kun alkoi panettamaan, keskellä päivää siis. Se oli aika pervoa.