Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Eilen annoin miehen (ei omani) panna minua esineellä, jota en nähnyt enkä tiennyt mikä se on. Minua venytettiin aivan uskomattomalla tavalla ja lopuksi sama järjettömän iso patukka työnnettiin vielä pyllyyni, samalla kun mies hieroi klitoristani. Jouduin pyytämään, ettei sitä työnnetä syvälle, mutta kun kiihotuin, vedinkin itse sitä sisääni enemmän. Tämän jälkeen mies pani minua suuhun ensin minun päälläni, sitten allani niin, että veteli hiuksistani itselleen sopivaan tahtiin ja piti omat käteni lukossa selkänsä alla. Lopuksi hän pani minua kivikovalla kyrvällään aivan uskomattoman lujasti ja laukesi voimakkaammin kuin koskaan ennen.
Myöhememin kysyin mikä se esine oli, mutta hän ei ensin suostunut kertomaan. Lopulta sain nähdä sen, se oli aivan valtava kurkku. Tämä kiihotti minua niin, että revin mieheltä vielä housut pois, imin hänet juhlakuntoon ja sain vielä uskomattomat panot, ennen kuin piti lähteä kotiin oman miehen luo.
Ssormetin jumalaisen kauniille parikymppiselle naiselle orgasmin puolityhjällä tanssilattialla. Viinallahan ei ollut osuutta asiaan...
M27
Mitää erityisen pervoa ei oo tullut tehtyä, mutta pervointa tähän asti on ollut ehkä se, että mies haluaa nuolla mua kuukautistenkin aikaan. Ollaan myös harrastettu seksiä autossa hiekkarannalla ja poliisi tuli keskeyttämään touhut..
Anoppilassa runkkasin miehelleni orgasmin ruokapöydässä, siten että kukaan ei huomaa.
Kerran myös sormetin itselleni useamman orgasmin pitkällä automatkalla kun itse istuin vänkärin paikalla ja mieheni oli kuski. Loppujen lopuksi miehen himo oli liian suuri ja pysähdyttiin levarille että voin tyydyttää myös hänet.
Oltiin miehen ja hänen miespuolisen kaverinsa kanssa baarissa, ja lähdettiin meille jatkoille. Miehen kaveri ainakin oli kaatokännissä.
Panin mieheni kanssa kaverin sammuttua, ja sitten miehenikin sammuttua valutin spermat kortsusta miehen kaverin suuhun ja perseeseen.
Kenen yksinäisen persseksi-kakkapervon fantasiakokoelma tää thread oikein on?
Rakasteltiin sade asussa ja kumihanskat kädessä
Hmmm....pervointa..ainakin jännää oli tämä kun nuorempana poikana (n.17v nyt lähemmäs 30v) pääsin sormettamaan äitini hyvää ystävää40v. Nuolin hänen rintojaan, maistelin nännejä. Sormetin pyllyyn ja pimppaan! Ja samalla hän veteli minulta käteen..ei siinä nuori poika kauaa kestänyt. Hulluinta tässä on se että hänen miehensä nukkui vieressä. sekä äitini nukkui huoneen toisella puolella.
Pitkä tarina miten rähän päädyttiin ;-)
ja pervoa minussa on se että minun kanssa pannessa ei peppu jää huomioimatta..vähintäänkin liukastetut sormet saat sisääsi ;-) olen myös ex muijalta saanut sormet perseeseen suihinoton aikana. Tuplaa nautinnon.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 03:38"]
Pervointa asiaa en ehkä osaa nimetä, mutta tässä muutama irstailut.
Tapasin nettituttuni ensimmäistä kertaa, ja parin tunnin juttelun jälkeen hän kysyi että haluaisinko olla hänen pikku narttunsa tämän illan. Tiesin, että mies on dominoiva ja olin tätä kysymystä toivonutkin, joten vastasin että totta kai, joten mies pisti minut kaivamaan seksilelut esille, työnsi anustapin perseeseeni ja lähdimme yhdessä kauppaan. Tein hänelle ruokaa ja syötyämme mies otti tapin perseestäni ja työnsi sen suuhuni ja sain imeä sen puhtaaksi. Sitten hän sanoi että nyt kusettaa, otatko loputkin vaatteesi pois ja mene suihkun lattialle istumaan suu auki että hän pääsee helpottamaan oloaan. Sitten hän kusi suuhuni, nussi kurkkuani ja sitten spermat kusiselle naamalle. Ilta jatkui suihkun jälkeen ja pantuaan joka reikää hän laukesi lopuksi perseeseeni, sitten hän käski mennä lattialle kyykkyyn niin että spermat valuisivat lattialle ja käski minun nuolla lattian. Ja minähän nuolin. :)
Vuosia sitten hoitoni tunki munaansa suuhuni kun yritin puhua poikaystäväni kanssa puhelimessa. Poikaystävällä ei siis mitään aavistusta hoidostani saati siitä mitä suussani puhelun aikana oli. Tämän hoidon kanssa on myös välillä ollut veli/sisko tai isä/tytär-roolileikkejä.
Päädyin joskus baarista kaverisäätöni luo yhdessä tämän entisen tyttöystävän kanssa. Panimme lattialla yhdessä ja erikseen, lopulta mies laukesi exänsä pilluun ja tämän tehtyään hän ilmeisesti menetti mielenkiintonsa meitä kohtaan, meni koneelle istumaan ja ihan hänen selkänsä takana meno jatkui, tyttö oli kontallaan lattialla ja minä naama kiinni spermaisessa pillussa. Aamulla herättyämme samasta sängystä jatkoimme panemista kolmestaan. Good times.
Tykkään nuolla mieheni ihanan karvaista persereikää sekä sormettaa sitä samalla kun otan suihin. Mieheni on myös kussut päälleni, haluaisin että näin tapahtuisi useamminkin. Ei se kusi itsessään kiihota, vaan se alistuminen ja nöyryyttäminen <3
17-vuotiaana festareilla harrastin vuorokauden aikana seksiä kolmen eri tyypin kanssa.
[/quote]
Tän täytyy olla trolli?
[/quote]
Miten niin? :D t. kyseinen lortto
[/quote]
Ihana lortto! :D En epäile sekuntiakaan trolliksi, tottakai seksissä pitää kokea ja kokeilla, jos siitä nauttii.
Mä olen nainut aikoinaan kolmen inttipojan kanssa kimppakivassa 3+1, pojat oli parikymppisiä, minä 32v. Sain vielä kiitokset seuraavana päivänä ja jätkät lähti hymy huulilla takasin kasarmille :)
Olen jutellut puhelimessa silloisen aviomieheni kanssa samalla kun naapuri nussi mua takaa päin. Olen myös ottanut poskeen kun mies soitti pomolleen että on kipeänä, eikä pääse töihin :D
Mieheni fistasi minua kun minulla oli kuukautiset, jonka jälkeen nuolin veret hänen kädestään.
Ex-poikaystäväni nuoli minua avomieheni katsoessa.
Kusin miehen päälle hänen toiveestaan, ammeessa tosin.
Varattu mies pani minua perseeseen samalla kun minulla oli dildo vitussa.
Vilkutimme miehen kanssa ohi menevälle junalle kun naimme radan varrella :)
Panin 18-vuotiasta poikaa kuudesti kahden tunnin sisään. Olin varattu ja yli 30-vuotias.
Naapuri luuli meillä olleen riitaa, kun olin huutanut niin kovin sängyssä edellisenä päivänä :D
Nuolin ja sormetin naista poikaystävänsä katsoessa vieressä.
Nämä ovat tapahtuneet ikävuosien 25-35 välillä. Seksi on ihanaa!
Kauan sitten kotibileissä 16-17v iskin samanikäisen tytön ja mentiin siitä sitten bileiden pitäjän siskon huoneeseen. Sormetuksen jälkeen gimma otti poskeen, mutta ei antanut pillua, kun ei tietty ollut kumeja mukana. Pyysin kiimassa saada vetää kakkoseen. Kauhean ähellyksen jälkeen kulli saatiinkin sisälle ja painoin menemään ja gimma ulisi. En ollut ennen anneliin vedelly, mutta aika pahalle homma haisi, taisi olla vatsa vekkulilla kun tempaisin kullin ulos, niin muijan perseestä sinkosi paskaa mun päälle ja sängylle litratolkulla. Vaatteet aivan kurapaskassa ja sänky tietty. Oli siinä bileiden pitäjällä selittämistä siskolleen, miksi joku oli sänkyyn paskonut. Vielä tänäkin päivänä kun vetelen takaapäin pelottaa julmetusti kun peppureikä iskee silmää
Olin runkulla vessassa ja alkoi myös paskattaa. Sain jotenkin homman siihen pisteeseen, että laukesin samaan aikaan kuin kakka tuli pönttöön.
Mihin se ulostamista katseleva nainen katosi? Ponnistan kunnon pökäleitä ja kusen mielelläni päällesi. Juon myös partnerini kuset ja ejakulaatiot. Kokeile muutakin kivaa.
Töissä kirjoitin itlalehti.fi selaimen sijaintipalkkiin kun piti kirjoittaa iltalehti.fi.
Miksi tulet lukemaan juttuja pervoiluista, ja sitten kauhistelet niitä?
Se vasta onkin omituista....
Pissajutut on minusta pervoja. Mutta Pervointa oli lauantaina Pervpark bileissä kun pissasin yhtä aikaa kolmen miehen päälle kylppärissä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:58"]
Kävin baarissa miesten vessassa kun naisten puolella oli jonoa. Kopista ulos tullessani ovella seisoi mies, joka sanoi, että tietää kyllä mitä olen miesten vessasta hakemassa. Ohjasi mut takaisin koppiin, työnsi istumaan pytyn kannelle, hän kaivoi kalunsa esiin, otin suihin, nielin ja poistuimme vessasta emmekä törmänneet enää.
[/quote]
Jos tää olis tositarina niin nainen olisi tehnyt lähentelystä rikosilmoituksen
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:58"]
Kävin baarissa miesten vessassa kun naisten puolella oli jonoa. Kopista ulos tullessani ovella seisoi mies, joka sanoi, että tietää kyllä mitä olen miesten vessasta hakemassa. Ohjasi mut takaisin koppiin, työnsi istumaan pytyn kannelle, hän kaivoi kalunsa esiin, otin suihin, nielin ja poistuimme vessasta emmekä törmänneet enää.
[/quote]
Kertokaahan millaisessa mielentilassa nainen haluaa vapaaehtoisesti ottaa suihin baarin vessassa`?? onko moista olemassakaan
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:31"]
Nuolin mun 10v vanhempaa, vielä varattua, naispuolista työkaveriani Linnanmäen parkkipaikalla autossa.. N22
[/quote] Tällaisesta paljastuksesta kiinnostaisi ennen kaikkea kuulla kuinka tilanteeseen on päädytty tai miten voi päätyä lyhyt tarina
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:50"]
Annoin tuntemattoman miehen nuolla itseäni baarin vessassa. Samalla oven avauksella vaan päädyttiin sinne eikä edes oltu nähty toisiamme aiemmin.
[/quote]
Niin miehet miesten vessaan :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:04"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:29"]Masturboin kylpylässä porealtaassa siten että työnsin pilluni porereikään ja ahh.. ihanasti hyväili pinpaani :D sain orgasmin nii piti huulta oikeen purra että en kiljunu
[/quote]muistan tuon tapauksen kun videoseurannasta näin kun joku lihava nainen rähmäsi suuttimen karvasella vitullaan.kiitti vitusti.kyllä oli homma siivota suuttimet.kyllä vituttaa olla huoltomies
[/quote] lisätään vielä kun asia niin vituttaa että ne suuttimet on kalliita.monet kerrat ne pitää vaihtaa kun millon mikäkin sotanorsu asettelee karvasen röllönsä suuttimeen niin tukkeutuuhsn se.kerran putsasin huollossa suuttimia ja kyllä vain.karvaa oli kuin ois kissa nyljetty.valvonnasta löytyi videotallenne jossa läski ämmä kirnuaa lihavaa vittuaan suuttimen kohdalla.hälle lähti lasku perään koska oli kylpylässä kirjoilla (asiakas) kerran koko allas piti tyhjentää kun eräs arjen sankari oli saanut kuningasidean tunkea munansa suuttimeen ja sinnehän se napero jäi nalkkiin turvottuaan ja sotki spermalla järjestelmän.allas tyhkäksi ja palokunta irrottamaan.hävetti sen miehen puolesta ja palomiehet puri huulia kun oli pokassa pitoa..no näitä tapahtumia mahtuu vuosiin monia..