Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei kaikki pervoile.
Miksi vaivauduit sitten lukemaan tätä PERVOJEN HOMMIA saatikka vastaamaan. Tottahan se on ettei kaikki pervoile, mutta miksi tuollaiset kommentoivat tässä asiassa?M50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä pervointa, mutta rohkeinta ikinä. Mun mies, itse siveyden sipuli, joka panee pimeessä peiton alla aina samalla lailla, sain häneltä tingittyä rohkeimman fantasian ja sovittiin että molemmat kertoo omansa ja laitetaan ne toteutukseen jos ne on helposti toteutettavissa.
Hänen fantasia : minä sheivattuna posliiniksi ja puettuna valkoisiin sukkiin ja sukkanauhaan höystettynä suihinottoon kortsulla ( tämä on hänen näkemys maksullisesta seksistä). Minusta tuo ei edes ole paha -pystyn toteuttamaan tuo kovinkin helposti.
Ja minun fantasia on saada kolme orgasmia peräkkäin, yksi dildoilleen niin että minua katsellaan ja sitten kaksi miestä tuottaa minulle mielihyvää joka päättyy koko kehoa väristyttävään orgasmiin
Mitä miehesi sanoi tuohon, sinun fantasiaan?
Miten vaikutti seksielämään?
mies piti minua ihan pimeenä, eikä kukaan muu voi keksiä tuollaista ryhmäseksiä. Eikä hänelle kertakaikkiaan ole mitenkään mahdollista.
Mutta tuohon toiseen, saatiin viritettyä hyvät setit tuosta sukat sukkanauha viritteistä. En muista saaneeni vuosiin niin kiimaista seksiä, ja vain pukeutumalla valkoiseen ja sheivaamalla itseni posliiniksi. Jos minulle olisi kerrottu ennemmin että sheivattu häpy saa aikaan tuollaista kiihotuksen määrää, olisin ihan varmaan tehnyt tuota montavuotta sitten.
Tyttöystävän kanssa tehtiin pihatöitä sadepuku henkselihousuilla ja sadetakilla molemmilla kumihanskoilla välillä nainen antoi virtaa työntämällä kätensä housun kauluksesta sisään ja ottamalla kakusta kiinni
En tiedä pervoin mutta rohkein....otin risteilyllä suihin laivan ollessa rantautumassa Länsisatamaan.
Risteilevä rouva
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pervoin mutta rohkein....otin risteilyllä suihin laivan ollessa rantautumassa Länsisatamaan.
Risteilevä rouva
vähän saman tyyppinen muisto hamasta nuoruudesta, olin varmaan 17v ja päädyin kundiporukan hyttiin, oltiin hirveessä kaasussa, ja jostain syystä homma eteni tilanteeseen että olin ottamassa yhdeltä kundilta suihin muiden naureskellessa vierestä. Ja omaksikin hämmästykseksi olin valmis toiseenkin suihinotto sessioon. Yksi kundeista kavereiden painostuksesta suostui, mutta hänelle en meinannut saada millään munaa pystyyn, kun sitten onnistuin siinä se siemensyöksyn määrä oli varmaan elämäni suurin, hirveen lastin sain suuhuni. Ja kun vastapalvelukseksi pyysin että voiskos joku nuolla minulle orgasmin, yhdelläkään kundilla ei ollut siihen pokeria
Omasta mielestäni pervointa oli kun panin miestäni löylykauhalla perseeseen.
Muita yleisesti pervoja vaikkakin meidän seksielämässämme normaaleja juttuja ovat mm. panen miestäni strapon:illa (välillä hän käyttää naisten vaatteita ja esim. sukkahousuja jotka revin hänen päältään), fistaan häntä, pissaan hänen päälleen, katselen kun hän pissaa itsensä päälle tai runkkaa suuhunsa. Mieheni on fistannut minua, hän on myös pannut minua strapon:illa ja munallaan yhtäaikaa. Lisäksi perus sitomisleikkejä, piiskausta yms., sekä luonnon helmassa panemista ja runkkailua.
ei ehkä pervointa, mutta kiellettyä kuitenkin.
Puhun vaimon kanssa puhelimessa ja samalla vaimon pikkusisko ottaa multa suihin jonkin metsätien varressa autossa. Olen siis noutamassa häntä meille
Vierailija kirjoitti:
Lennätin spermat Cannelloniin. Olen koulun keittäjä.
En usko. Keittiöalan ihmisillä on sen verran ammattiylpeyttä, ettei moista tehdä. Ja vaikka joku haluaisikin niin se olisi aika vaikeaa, koska ruokaa tehdään porukalla varsin avoimessa keittiössä. Ei ole mitään suljettua koppia, jossa voisit lounasaikaan kaikessa rauhassa runkkailla minuuttitolkulla kuuman ruokapakin kanssa.
Terveisin keittäjäsetä
Vierailija kirjoitti:
Seksiä toisen parin ollessa samassa huoneessa.
Eka kertani naisen kanssa tapahtui niin, että parisängyssä oli toinenkin pari yhdyntäpuuhissa. Oli hirveää sähellystä kun niin jännitti, ja en kauaa kestänyt kun jo itsellekin yllättäen laukesin naiseen, ei aivan mennyt reisille, mutta ei kaukanakaan ollut :D
Tulee paha olo, kun tätä ketjua lukee.. T: Hellä ja romanttinen rakastelija
Harrastanut molemminpuolista anaaliseksiä ala-asteiässä serkkujen ja kavereiden kanssa. ihan luonnollista silloin vaan kai tämä näin reilu 20 v jälkeenpäin aika pervolta ajatukselta tuntuu..
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:52"]
Lopputuloksena panimme pikapesussa sulkemisajan jälkeen.
Pikapesuun me mennään panemaan sen takia, kun siellä on nauhottavat valvonta. Pääsee kaveritkin mukaan, ei nyt liukkaille, mutta vetämään käteen kuitenkin. Parhaat palat on ladattu nettiin.
Lähetä linkki videoon? ;)
Vaimon pikkusisko on ottanut suihin monta kertaa sen metsätien jälkeenkin
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä pikkusiskon muissa reijissä on vikana, ettei niihin voi laittaa?
Randomien kanssa en pelaa, enkä terveyttä riskeeraa, mutta oman puolison kanssa kaikki käy! Seksileluja löytyy pienen sexshopin verran. Eniten nautin kun mies sitoo minut ja peittää silmäni, piiskaa ja raipalla napsauttelee. Nänninipistimet, pumpattavat dildot, pussypump, fistaus, jne. Ravintolassa rytmimuna sisälläni, kauko-ohjain miehelläni. Seksiä missä tahansa. Nämä nyt vain jotain mainitakseni.
Oon pannut miestäni lukemattomia kertoja strap-onilla.
Masturboinut kaksipäisellä dildolla niin että panen sillä tyynyjen väliin, masturboinut makkaralla (porkkanoilla, nakeilla, tampooneilla, kylpylän poreammeen suuttimilla, deodoranttipullolla jne) koulussa, töissä, kaverin vieressä yökylässä tämän nukkuessa. Oon nussinut lumenkaatopaikalla niin että joku puli on (omasta mielestään hiljaa ja huomaamatta) seurannut pusikossa. Olen harrastanut useasti seksiä monen eri miehen kanssa saman päivän aikana. Tykkään sitomisesta, kuristamisesta ja kuristettavana olemisesta.
Aika kesyjä nää on. Tahtoisin joskus panna ladyboyn tai jonkun todella huolitellun transun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä pikkusiskon muissa reijissä on vikana, ettei niihin voi laittaa?
Tarkoitat varmaan siis vaimon pikkusiskoa.
voi ja on laitettukin, mutta kun homma alkoi suihinotot oli helpompi toteuttaa. ja tyttö vielä kokematon
Ehdotonta vaimomateriaalia. Jatkoon!