Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko tutustuneet tähän "isomman tytön" vaateblogiin

Vierailija
24.04.2010 |

http://www.saksinthecity.blogspot.com/

ranskalaisen, muistaakseni 27-vuotiaan kauniin isompikokoisen naisen vaateblogi.

Rakastan tällaisia "aitojen naisten" kokoisten vaateblogeja, valaa uskoa että kyllä voi olla kaunis ja muodikas, vaikkei mahtuisikaan kokoon 36 :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole tippaakaan ylimääräistä vatsaa. kaikki rasva on reisissä ja päärynälihavuus ei tunnetusti ole niin haitallista kuin omenalihavuus. Omenalihavan (itse olen) on myös vaikeampi löytää hyvännäköisiä vaatteita.

Vierailija
22/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaatteet oli todellakin kauheita. Tai sit mä en ymmärrä muodista yhtään mitään. Mutta ihan hirveitä oli, huonosti istuvia ja sai naisen näyttämään pökkelöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huom, tämähän on siis nimenomaan MUOTIblogi. Ei mikään blogi klassisesta tyylistä.

Vierailija
24/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikki vaateblogit on hoikkien ja nuorten pitämiä, kiva niitäkin toki on lueskella.

Muita aikuisten tai isompien blogeja?

Vierailija
25/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen sitä mieltä, että jos kroppa ei kestä sen hetkistä muotia niin pukeudutaan sitten vähän ajattomammin. Mielestäni paksut jalat trikoissa on kamalat ja tuo malli näytti omaan silmääni hyvältä vain yhdessä kuvassa. Itse en osaa pukeutua ollenkaan ja kokoni on 54. Minusta ei saisi hyvännäköistä millään vaatteilla,vaikka kaunis kasvoiltani olenkin.

Vierailija
26/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteetkin on ihan jees, mutta noin valtavan lihavilla jaloilla en kyllä käyttäisi lyhyitä hameita ja trikoita. Miksi lihavat ovat "aitoja"?

Vierailija
27/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on kääntyä sivuttain.

Vierailija
28/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi