Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Biisi kärpänen seuraako muut ,kuin minä.
Kommentit (6)
Katson ohjelmaa,pääasiassa Loren takia!
Ihana mies,supliikki toimii.
Se Lari oli kamala,tönkkö ja hermostuneen oloinen,onneksi vaihtui!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sanat. Juontaja niin jäykkäjalkaisena heiluu.
johon voi itse osallistua. Hyvä juontaja.
Ja joo,aluksi olin minäkin pettynyt,kun juontaja vaihtui.Mutta tuo Lore on tosi hyvä ja niillä huumori kukkii Vexin kanssa!!
Katson ohjelmaa,pääasiassa Loren takia!
Ihana mies,supliikki toimii.
Se Lari oli kamala,tönkkö ja hermostuneen oloinen,onneksi vaihtui!
olen täysin samaa mieltä!!
Alue: Aihe vapaa
Nyt tuo Lore on niiiin ärsyttävä juontaja, ettei huvita katsoa. Lari takaisin!!