Laittaako teillä mies vai nainen peniksen pinppiin?
Kun alatte harrastaa seksiä kumpi laittaa peniksen paikoilleen? Itse olen aina laittanut itse enkä tullut ajatelleeksi ennenkuin kerran takaapäin asennossa sanoin miehelle että laitatko sisään ja mies meni hämilleen ja sanoi ettei osaa. Noh, laitoin sitten itse, mutta mies kuitenkin26 joten onko yleistä että aina naine. Asettaa peniksen?
Kommentit (46)
Vaimo laittaa penikseni pilluunsa jos hän tulee päälle ratsastamaan tai pannaan lusikassa, muuten laitan itse jos lähetyssaarnaajassa tai takaapäin pannaan.
Mies. Mua kiihottaa kun oon selälläni ja hän hieroo terskaa mun häppäreillä, kiusaa niin ihanasti ennen kuin työntyy sisään...
Päälle mennessä tai takaa laitan itse. Kun vaimo tulee päälle ratsastamaan tai oikeastaan makaamaan, niin vaimo laittaa. En ole tullut tuota aikaisemmin ajatelleeksikaan. Mennyt luonnostaan noin. Vaimolla niin pieni ja tiukka pyllynreikä ja minulla niin paksu kalu, ettei väärään paikkaan menosta ollut ikinä ongelmaa. Näin ollen kalu uppoaa vain yhteen paikkaan ja sen löytää itsekin hakemalla.
minullakin mulkku on itseohjautuvaa mallia joka osaa edestä ja takaa nainen päinmakuulla itse sisään, minun ei tarvitse kuin nylkyttää ja ejakuloida tarvittaessa
b rappuun menemisessä pitää kädellä avittaa sen jälkeen se pärjää jo omillaan
Vaimo ottaa aina hellän otteen varresta ja ohjaa sauvan koloonsa... Jotenkin tykkään tuosta pienestä eleestä, se on ikään kuin tervetulotoivotus :)
Riippuu asennosta, jos olen päällä, niin vaimo ohjaa reikään. Jos takaapäin niin osun itse.
Jestas miten olette onnistuneet lisäntymään ikinä!
Kyllä pitää olla sellainen kalu, että tietää mihin mennä ja mitä tehdä.
Oikein kunnon jättikiihottuneessa tilassa olen niin malttamaton, että ohjaan itse ja vedän miestä päälleni vaikka hän vielä kiehnäisi siinä ja kiusaa. Useimmin hän tule sisälleni kun haluaa ja kiihottaa minua sekin
Onko tämä nyt sitä "jokainen pitää huolta omasta orgasmistaan"? Jos ei mies edes kalua pimppiin saa ilman ohjausta, on edellinen lause melko ontto.
Vissiin naiseen pitää tehdä ne yhdyntäliikkeetkin miehen puolesta, eh?
Ja kaiken jälkeen nainset saa sitten "pitää huolta omasta nautinnostaan". Its called reilu meininki, isnt it?
Meillä nainen ei oikeen osaa laittaa mitä ihmettwlen kovasti. Yrittää aina ährätä jotenkin väärästä etupilluisesta kulmasta.
Ikää kohta 40 vuotta. Meillä muutenkin minä teen ja nainen enemmän keskittyy nauttimaan. En valitan, mutta joskus toivoisin, että olisi vähän aktiivisempi ote. Hän ei ole 20 vuoden aikana tehnyt mitään ehdotuksia tai tuonut toiveitaan esille. On vain pitänyt itse kokeilla, että mikä hänelle käy ja mikä ei. Sekin vaihteleen tähtien ja planeettojen asentojen mukaan.... Puhumaan ei pukahda mistään yksityiskohdista tai mieltymyksistä.
Yhdessä suhteessa olen ollut, jossa nainen laittoi tau ohjasi mut aina sisäänsä.
En tiedä mikä siinä oli, mutta tykkäsin kyllä kovasti.
Kaikissa muissa suhteissa olen itse aina ohjannut.
En anna enää mieheni laittas pientä 15 senttistä sisääni.
Se on siltä ohi nyt.
Työkaverini hoitaa hommat paremmin
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:44"]
Kun alatte harrastaa seksiä kumpi laittaa peniksen paikoilleen? Itse olen aina laittanut itse enkä tullut ajatelleeksi ennenkuin kerran takaapäin asennossa sanoin miehelle että laitatko sisään ja mies meni hämilleen ja sanoi ettei osaa. Noh, laitoin sitten itse, mutta mies kuitenkin26 joten onko yleistä että aina naine. Asettaa peniksen?
Tässä on täydellinen mies. On ulkoistanut tämänkin homman naiselleen. Nostan hattua, ei onnistu monelta. Arvaan että teet kaiken muunkin kotona, mies istuu tietenkin sohvalla kaljatuoppi kädessä?
Jos yhtään helpottaa, asiaa voi ajatella kumpi laittaa pinpin sen peniksen päälle. T: mies ja kaljatuoppi sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitä "jokainen pitää huolta omasta orgasmistaan"? Jos ei mies edes kalua pimppiin saa ilman ohjausta, on edellinen lause melko ontto.
Ja kaiken jälkeen nainset saa sitten "pitää huolta omasta nautinnostaan". Its called reilu meininki, isnt it?
Ei ole. Nainen voi tosiaan tehdä niitä yhdyntäliikkeitä ja se on ihan suotavaa. Voi järkyttää maailmaasi, mutta parhaat naiset osaavat tehdä sellaisia liikkeitä joista saavat orgasmin, siis aivan kuten mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Nainen voi tosiaan tehdä niitä yhdyntäliikkeitä ja se on ihan suotavaa. Voi järkyttää maailmaasi, mutta parhaat naiset osaavat tehdä sellaisia liikkeitä joista saavat orgasmin, siis aivan kuten mieskin.
Näin on. Vaimokin on aina ottanut omat orgasminsa yhdynnässä. Olen ollut apumiehenä ja tehnyt valmistelevat työt, mutta lopussa hän on itse ottanut ja minä ollut vain nöösipoikana seuraamassa vierestä, miten kalullani on otettu orgasmit. Alussa oli vähän totuttelemista, että miten kummassa jouduin aina vietäväksi ja statistiksi kesken yhdynnän. Mutta äkkiä ihastuin vaimon rajuuteen ja orgasmien ottoon ja oli pakko saada lisää. Vaimon sisäinen eläin aina heräsi, kun tarpeeksi kiihoitti. Hiljaisesta harmaavarpusesta kuoriutui tulinen tiikeri. Vaimolla ollut selkeästi kaksi eri persoonaa, tulisempi ja tempperamenttisempi kuoren alla piilossa. Ollut varmaan lahna exille, jotka eivät saaneet tiikeriä heräämään.
Meillä vaimo ottaa kiinni kullista ja ohjaa sisään, kun nousen päälle. Takaapäin kyllä ohjaan itse reikään.
Vierailija kirjoitti:
Ratsastuksessa vaimo muuten itse. On helpompi
Näin. Itse olen siis nainen. Vaimo en ole eikä mies ole mun oma, mutta näin mekin toimitaan.
No mies tietenkin laittaa. On hänellä sentään vielä pallit, ei ole tullut mieleen niitä kuohia
Juu siis nainen ohjaa kullin pimppiin, ja sitten "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan" Ou yeah!
Riippuu niin naisesta. Väljäpilluisille on ihan sama miten työntää kunhan on vain sinne päin, niin aina uppoaa kuin isosta ladonovesta sisään. Tiukoissa paikoissa, namnam, on hyvä että nainen ohjaa.