Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaako teillä mies vai nainen peniksen pinppiin?

Vierailija
08.07.2015 |

Kun alatte harrastaa seksiä kumpi laittaa peniksen paikoilleen? Itse olen aina laittanut itse enkä tullut ajatelleeksi ennenkuin kerran takaapäin asennossa sanoin miehelle että laitatko sisään ja mies meni hämilleen ja sanoi ettei osaa. Noh, laitoin sitten itse, mutta mies kuitenkin26 joten onko yleistä että aina naine. Asettaa peniksen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pimiässä vois vaativaa olla, jos ei ole hyvää taktiikkaa .  Sain itse isoilta pojilta neuvon , että kun ottaa kalunsa käteen , niin peukalolla voi tunnustella sitä missä se kolo on.  Empä nyt muista olenko juuri tuota neuvoa tarvinnut, kun aina mennään valot päällä . Emäntä nyt ei kaluuni juuri koske paitsi, jos koittaa sitä ratsastusasentoa. Silloin kun hänellä oli se kaunis pehko, niin saattoi jäädä karvoja väliin . Silloin hän saattoi kiljaista  ja asetteli karvat järjestykseen.

Vierailija
42/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ikinä ei ole tullut vastaan miestä, joka ihan omatoimisesti ei olisi perille päässyt. Piti ihan ottaa peili käteen ja vilkaista. Hyvinhän tuo tuossa näkyy. Ja käsikopelolla löytyy myös jos asento sellainen, ettei näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina, oli asento mikä hyvänsä. Haluaa näin tehdä eikä koe asiassa, missään asennossa, mitään vaikeuksia. 

Vierailija
44/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sisäkkö asettelee paikalleen, kun soitamme kelloa.

Vierailija
45/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ikinä ei ole tullut vastaan miestä, joka ihan omatoimisesti ei olisi perille päässyt. Piti ihan ottaa peili käteen ja vilkaista. Hyvinhän tuo tuossa näkyy. Ja käsikopelolla löytyy myös jos asento sellainen, ettei näy.

Kyllä, varsinkin jos naisella on tyyny pyllyn alla eikä mies turhia hosu ja hätäile. Siinä kun nainen nostaa polviaan ylös ja pääsee sinne väliin, niin löytyyhän se kolo sieltä,oi ,oi !  

Vierailija
46/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sisäkkö asettelee paikalleen, kun soitamme kelloa.

Mielessä on käynyt , mutta kun olen luonteeltani niin omatoiminen.  Menishän tuo sitten kuin varmanpäälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi