Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaako teillä mies vai nainen peniksen pinppiin?

Vierailija
08.07.2015 |

Kun alatte harrastaa seksiä kumpi laittaa peniksen paikoilleen? Itse olen aina laittanut itse enkä tullut ajatelleeksi ennenkuin kerran takaapäin asennossa sanoin miehelle että laitatko sisään ja mies meni hämilleen ja sanoi ettei osaa. Noh, laitoin sitten itse, mutta mies kuitenkin26 joten onko yleistä että aina naine. Asettaa peniksen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä

Vierailija
2/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintakuntoinen tuntosarvi osaa hakeutua ihan itse määränpäähänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa mies :D :D Nauratti kyllä tuo, ettei mies saa laitettua penistä pimppiin vaikka ilmeisesti olette tovin naineet?

Vierailija
4/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi vaan. Ratsastamaan ryhtyessäni minä laitan aina. Joskus takaapäin ollessamme minä ohjaan ja harvoin lähetyssaarnaajassa. N43

Vierailija
5/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, sama ikä: asennosta riippuu kumpi ohjaa. Yleensä mies. N43

Vierailija
6/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastuksessa vaimo muuten itse.
On helpompi

Vierailija
7/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies :D

Vierailija
8/46 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itse asiassa riippuu kokemukseni mukaan naisen anatomiasta. Nykyisen kanssa on ongelmia: hänen isot häpyhuulet pistää vastaan, ja on tavallaan vaikea saada sisään ilman hänen ohjaustaan. Kaikkien eksien kanssa minä olin sisäänlaittaja, nyt nainen.. Tällä minun isohäpyhuulisella naisella seksihalut on kyllä kovimmat mitä ikinä ja ylivoimaisesti tiukin..

-m81

Vierailija
9/46 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen. Joskus tykkäisin, että mies ottaisi ohjat.

Vierailija
10/46 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:27"]Meillä kanssa mies :D :D Nauratti kyllä tuo, ettei mies saa laitettua penistä pimppiin vaikka ilmeisesti olette tovin naineet?
[/quote] vuoden verran juu :D

Vierailija
11/46 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällä minun isohäpyhuulisella naisella seksihalut on kyllä kovimmat mitä ikinä ja ylivoimaisesti tiukin.. -m81".

No nyt täytyy ottaa selville, onko minun kumppanilla joku toinenkin kierroksessa. Vaikuttaa siltä. M43

Vierailija
12/46 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:44"]

Kun alatte harrastaa seksiä kumpi laittaa peniksen paikoilleen? Itse olen aina laittanut itse enkä tullut ajatelleeksi ennenkuin kerran takaapäin asennossa sanoin miehelle että laitatko sisään ja mies meni hämilleen ja sanoi ettei osaa. Noh, laitoin sitten itse, mutta mies kuitenkin26 joten onko yleistä että aina naine. Asettaa peniksen?

[/quote]

Tässä on täydellinen mies. On ulkoistanut tämänkin homman naiselleen. Nostan hattua, ei onnistu monelta. Arvaan että teet kaiken muunkin kotona, mies istuu tietenkin sohvalla kaljatuoppi kädessä?

Vierailija
13/46 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:30"]Kumpi vaan. Ratsastamaan ryhtyessäni minä laitan aina. Joskus takaapäin ollessamme minä ohjaan ja harvoin lähetyssaarnaajassa. N43
[/quote]

Sama
N20

Vierailija
14/46 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jouduin ohjailemaan, mutta nykyisen kanssa hän tahtoo itse tehdä sen..ja hyvin tekeekin..ohjailee..

Vierailija
15/46 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:17"]Se itse asiassa riippuu kokemukseni mukaan naisen anatomiasta. Nykyisen kanssa on ongelmia: hänen isot häpyhuulet pistää vastaan, ja on tavallaan vaikea saada sisään ilman hänen ohjaustaan. Kaikkien eksien kanssa minä olin sisäänlaittaja, nyt nainen.. Tällä minun isohäpyhuulisella naisella seksihalut on kyllä kovimmat mitä ikinä ja ylivoimaisesti tiukin..

-m81
[/quote]

Saman syyn takia minä ohjaan. Tiukka ja pulleat häpyhuulet.
N40

Vierailija
16/46 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:17"]Se itse asiassa riippuu kokemukseni mukaan naisen anatomiasta. Nykyisen kanssa on ongelmia: hänen isot häpyhuulet pistää vastaan, ja on tavallaan vaikea saada sisään ilman hänen ohjaustaan. Kaikkien eksien kanssa minä olin sisäänlaittaja, nyt nainen.. Tällä minun isohäpyhuulisella naisella seksihalut on kyllä kovimmat mitä ikinä ja ylivoimaisesti tiukin..

-m81
[/quote]

Saman syyn takia minä ohjaan. Tiukka ja pulleat häpyhuulet.
N40
[/quote]
Ai eikö muilla tunge häpyhuulet tielle? Olen aina ohjannut itse, hämmentävää lukea, että useimmilla mies tekee sen. Onhan naisen helpompi tunteakin minne työntää.

Vierailija
17/46 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa vaimo yleensä ohjaa sisään, joskus olen kyllä osunutkin.  Takaapäin minä ohjaan sisään.  Ratsastaessa pidän kalusta kiinni ja vaimo istuu oikeaan paikkaan.

Vierailija
18/46 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, paitsi ratsastaessa minä. Ei ole mitään siinä tiellä niin että olisi vaikea löytää sisään. Joskus tosin kun on kovin tiukka eivät tahdo löytää oikeaa kohtaa ja pyytävät apua. Hassua.

Vierailija
19/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alatte harrastaa seksiä kumpi laittaa peniksen paikoilleen?

Aina se naikkonen. Ite en kerkiä. Toisella kädellä pitää leipoa nisiä ja toisella rämpyttää häpykieltä taukoamatta, jotta naisen kiima ei pääse laskemaan.

Jos niin pääsee käymään, niin sitte pitäisi jaksaa polkee pillulla vähintään puoli tuntia. Mä tulen yleensä jo kymmenessä minuutissa, mikä tarkoittaa sitä, että nainen ei ole tyytyväinen ollenkan, kiukuttelee eikä lähre seuraavalla kerralla vongatessani puskaan. Mikä pahinta, hän kertoisi vielä kokemuksestaan muille naikkosille ja maineeni panomiehenä laskisi, mikä vaikettaisi pillun saantiani.

Vierailija
20/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa mies asettaa kovan peniksensä vaginaan. Se on niinkun miehen tehtävä :)

Jos haluan ratsastaa miehen päällä, niin minä ohjaan peniksen pimppiini sisälle ja määrään tahdin...

Doggy style asennossa tarvitaan joskus yhteistyötä, että mies saa ison kalunsa työnnettyä sisään.