Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut lasten kanssa 2 vk ulkomailla

Vierailija
24.04.2010 |

ja tänä aikana on mieheltä tullut kaksi viestiä. Kertaakaan ei ole soittanut.

Olen NIIN monta kertaa sanonut hänelle että mun mielestä normaalia olis pitää yhteyttä ja luulis että se ehkä haluais tietää mitä meille kuuluu mutta ei. Ja mun viesteihin se ei vastaa.

Ärsyttää. On ollut tosi kiva matka että sen puolesta kaikki ok mutta ottaa silti päähän kun tuntuu taas siltä että ihan sama miehellä vaikka suunnilleen jäätäis tänne eikä nähtäis enää ikinä:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että mua väsyttää näin järkyttävästi, ni en jaksa tähän kauheasti vuodattaa. Toivottavasti joku muu vastaa.

Omituista käytöstä mieheltä, mä ehkä olisin jättänyt vastaamatta niihin hänen kahteen viestiin ja lopettanut omalta osaltani viestittelyn myös. Oikeasti, anna maistaa omaa lääkettään, älä viestittele, soittele, ilmoittele... Mä olisin tolla lomalla tehny noin ja sittenhän olis kätevää lähteä, ku olis laukut jo valmiiksi pakattuna...

Vierailija
2/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, ei miehet välttämättä ajattele tuommoisia asioita, kuin esim muuten vaan kuulumisten kysely. Ei meilläkään mies soittele minulle, kun olen poissa, muuten kuin jos on oikeasti jotain asiaa. Ja vielä sellaista asiaa mikä ei voi odottaa siihen että tulen kotiin.

Ei se hänelle varmaan ole sama missä olet, mutta miesten ajattleutapa on meistä naisista välillä vähintään omituista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänä aikana on mieheltä tullut kaksi viestiä. Kertaakaan ei ole soittanut.

Olen NIIN monta kertaa sanonut hänelle että mun mielestä normaalia olis pitää yhteyttä ja luulis että se ehkä haluais tietää mitä meille kuuluu mutta ei. Ja mun viesteihin se ei vastaa.

Ärsyttää. On ollut tosi kiva matka että sen puolesta kaikki ok mutta ottaa silti päähän kun tuntuu taas siltä että ihan sama miehellä vaikka suunnilleen jäätäis tänne eikä nähtäis enää ikinä:(

Luepa nyt toi itse ja mieti vähä. SINä olet ollut ulkomailla kaksi viikkoa. Mies ollu kotona? Töiden takia mahdollisesti? Sä kehtaat valitta pikkumaisuuttasi. Eikö prinsessaa nosteta jalustalle riittävästi? Käsittämättömän itsekäs kirjoitus.

Ja todellakin, miehet miettii asiat hiukan eri tavalla.

Vierailija
4/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on valilla tollasia. Soitetaan jos on asiaa ja jos kaikki on hyvin niin mitas sita soittelemaan.

Koita keskittya siihen mika on hyvin alaka anna miehen kaytoksen pilata matkaasi (tai taalla vastaavien idioottien, kuten tuossa edella).

Vierailija
5/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutella. Aina kun on ulkomailla, soittaa ainakin joka toinen päivä, ellei me olla soitettu. Joskus useamminkin. Tekstareita tulee myös jonkun verran, nykyisin tosin enemmän lapselle:-)

Vierailija
6/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutella. Aina kun on ulkomailla, soittaa ainakin joka toinen päivä, ellei me olla soitettu. Joskus useamminkin. Tekstareita tulee myös jonkun verran, nykyisin tosin enemmän lapselle:-)

Olisi ihan outoa jos hän ei soittelisi vähintään päivittäin (minulle) kun ollaan eri paikoissa! Mies yleensä se, joka soittelee ja monesti vielä lapsillekin viestii ja kyselee kuulumisia. Lapset eivät edes ole "hänen" vaan entisestä suhteestani. Enpä uskonut, että minulla on jotenkin "poikkeava" mies?! Eikä tuo ole mitään kyttäämistä vaan jutellaan päivien tekemisistä ja milloin mistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän