Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teillä sanottiin eka kerran "Suuret Sanat"?

Vierailija
23.04.2010 |

eli "Minä rakastan sinua"?

Siis kuinka kauan suhteen alkamisesta?

t: sitä edelleen odottava 2v seukannut ja lapsenkin tehnyt rakkaudenjanoinen

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaan odottaa hautaan saakka, jos et vieläkään ole noita sanoja kuullut. (Tai itse sanonut?) Kukkuu.

Mun miehelläni meni noiden sanomiseen neljä vuotta. Ja hengissä olemme yhä. Ja yhdessä lähes vuosikymmen myöhemmin.

Vierailija
22/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies sanoi "mä rakastan sua", oltiin tunnettu viikko. Mä olin vähän ihmeissäni ja sanoinkin siihen jotain että "ei voi olla totta mitenkään"?

Mä en tosiaankaan tuntenut mitään sellaista viikon tuttavuuden jälkeen. En muista milloin itse olen sanonut miehelle, mä rakastan sua.

No, nyt ollaan kuitenkin oltu yhdessä 11 vuotta, kohta 12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2v4kk ikäinen poika sanoi eilen ensimmäisen kerran, että minä rakastan äitiä. Oih, se oli ihanaa!

Mies sanoi rakastavansa ehkä parin kuukauden päästä ensitapaamisesta.

Vierailija
24/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hankala sanoa. Mun mielestä me tapailtiin melkein vuosi ennen seurustelua, mutta miehen mielestä jo tuo tapailuaika on ollut seurustelua. No, Suuret Sanat tuli miehen suusta ekan kerran vasta, kun meidän esikoinen 2-vuotiaana (eli kolme vuotta sitten) sanoi, että "äiti, minä kyllä sitten Rrrrrrrrakastan sinua!" Mies sattui sen kuulemaan, ja sanoi, että "Niin minäkin." Miehen laskuopilla tarkoittaa sitä, että 4 vuoden seurustelun ja 2,5 vuoden avioliiton jälkeen, mun laskuopilla 3 vuoden seurustelun ja 2,5 vuoden avioliiton jälkeen tuli sanottua :) Minä en omistani muista, miten ja missä yhteydessä olisin ekan kerran sanonut. Sen muistan, että esikoisen synnyttyä sanoin synnytyssalissa, että rakastan miestäni, koska sain häneltä näin täydellisen lapsen - saatoin ehkä kärsiä vähän hormonihuuruista :)

Nykyään tuo "rakastan sua" on meillä vähän kuin hyvänyöntoivotus, eli illalla kun ollaan nukkumaan menossa, sanotaan rakastavamme. Tämä tapa alkoi puolisen vuotta sitten, kun lasten uniongelmien vuoksi päädyttiin siihen ratkaisuun, että nukumme eri huoneissa. Kumpikaan meistä ei haluaisi nukkua näin, mieluiten nukkuisimme vierekkäin, mutta toistaiseksi ei onnistu, jos haluamme edes saada nukkua.

Vierailija
25/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 5 vuotta enkä moisia sanoja ole kuullut. Mutta eiköhän tuo rakasta kun kohteleekuin prinsessaa. Edelleen tulee useasti aamiainen sänkyyn. Iltaisin saan kokovartalohierontaa ym.. :)

Vierailija
26/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 5 vuotta enkä moisia sanoja ole kuullut. Mutta eiköhän tuo rakasta kun kohteleekuin prinsessaa. Edelleen tulee useasti aamiainen sänkyyn. Iltaisin saan kokovartalohierontaa ym.. :)

Kyllä mäkin voin tuoda ja viedä aamiaisen jollekin sänkuun ja antaa kokovartalohierontaa ilman että rakastan. Mutta jos rakastaa niin kyllä sen sanoo. Elät miehen kanssa joka ei mitä ilmeisemmin rakasta sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän