Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teillä sanottiin eka kerran "Suuret Sanat"?

Vierailija
23.04.2010 |

eli "Minä rakastan sinua"?

Siis kuinka kauan suhteen alkamisesta?

t: sitä edelleen odottava 2v seukannut ja lapsenkin tehnyt rakkaudenjanoinen

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaan odottaa hautaan saakka, jos et vieläkään ole noita sanoja kuullut. (Tai itse sanonut?) Kukkuu.

Vierailija
2/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aika rumalta kuulostava tuo sana... siis ihan kielitieteelliseltä kannalta tarkasteltuna... Voisi tuo verbi kauniimmaltakin kuulostaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuoden aikana, mutta ei siihen sanoja tarvitse :)

Vierailija
4/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk seurustelun alun jälkeen. Asuttiin jo silloin yhessäki.

Vierailija
5/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kaivannut sanoja, teot on tärkeämpiä

Vierailija
6/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en englantia muuten ihannoikaan, niin kyllähän sellanen AI LÖÖÖÖÖÖÖV JYYYYY kuulostaa paljon romanttisemmalta kuin MÄ RAKASTAN SUA...

Vierailija
7/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisille niin vaikeeks :D

Vierailija
8/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisille niin vaikeeks :D

Mut ei oo ruottalaisillakaan helppoa. Tuo kuulostaa vielä hirveämmältä ruotsiksi...

Vierailija
9/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja must se kuulostaa ihanalle :)

Vierailija
10/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yhdessä jo yli 17v ja vieläkin sanomme lähes viikottain.

Vierailija
11/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat 17 vuotiaita ja seurusteltu muutama kuukausi. Se oli kyllä oikeesti ihan tosi romanttista :)

Vaikka nyt tuntuu kuitenkin siltä, että tärkeämpää on se, ettei niiden sanojen sanominen aina vaan uudelleen ole missään vaiheessa kummaltakaan unohtunut!

Vierailija
12/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi ensin minulle ja minä vastasin samalla mitalla :)

Kyllä meillä edelleen sanotaan "rakastan sua" kerra-pari viikossa, yhdessä ollaan oltu kohta 12 vuotta. Mäkin olen sitä mieltä, että teot puhuvat enemmän kuin sanat, mutta on se kiva kuulla silti välillä ihan sanottunakin.

Vierailija
13/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 17v. oltu aviossa 15.

Edellen ollaan umpirakastuneita. Sitä vain sattu törmäämään siihen oikeaan silloin:)

Vierailija
14/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan teot merkitsisivät enemmän kuin sanat.

Olisi silti kiva kuulla edes ne sanat.

Ehkä eläisin mieluummin siinä illuusiossa että mies rakastaisi.

t: ap

Vierailija
15/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuttiin netissä ja vaihdettiin puhelinnumeroita. Juteltiin puhelimessa lähes päivittäin pari kuukautta. Eräänä iltana mies totesi että taitaa olla rakastunut muhun. Ei oltu vielä edes livenä tavattu. Matkustin sitten viikonpäästä monta sataa kilometriä tätä miestä tapaamaan ja sille tielle jäin. Nyt asutaan yhdessä jo viidettä vuotta ja kohta meille tulee vauva.

Vierailija
16/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat aika varovaisia sitoutumisen suhteen huonojen suhteiden jälkeen.

Vierailija
17/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en (muistaakseni) ole koskaan sanonut.Edes lapsille.

Vierailija
18/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni se oli noin puoli vuotta ensitapaamisesta. Mies oli pienessä maistissä tosin kun istui iltaa veljensä kanssa. Mies hyppeli iloisena ympäriinsä ja lopulta hyppäsi syliini ja sanoi rakastavansa minua. Joo, ja seuraavana päivänä sanoi sen ihan selvinpäinkin.

Vierailija
19/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä että mies sanoi tasan kuukauden kuluttua ensitapaamisesta rakastavansa minua, ja minä siinä vaiheessa olin vähän yllättynyt ja epäuskoinen että voivatko niin isot tunteet tosiaan jo 30 päivässä syntyä. Mies taas on sitä mieltä ettei todellakaan sellaista olisi vielä siinä vaiheessa sanonut - mutta oli nauttinut alkoholia ko. iltana, joten ei voi olla varma. Mitä ilmeisimminkään ei siis ainakaan TARKOITTANUT sitä, vaikka sen kyllä sanoikin.

En muista missä vaiheessa tuli ensimmäinen sellainen rakkaudentunnustus jota molemmat sydämestään tarkoittivat. Ehkä n. kahden kuukauden paikkeilla?

Naimisissa olemme olleet nyt kai seitsemän vuotta.

Vierailija
20/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoo nykyään vieläkin melkein päivittäin. Ja mä sanon sekä sille että lapsille. Muksuille tulee varmaan sanottua useamman kerrankin päivässä. Ja samoin ne sanoo meille. Etenkin murkkuikäisemme, mikä on minusta aivan ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän