Äitiyspakkaus ei ole koskaan ollut tyttövärinen!
Ei ikinä koko olemassaolonsa aikana! Muutama vaate on voinut olla punainen tai oranssi, muuten linja on sinistä ja vihreää.
Ihan turha sanoa, että älä ota jos ei kelpaa. Kyse ei ole pakkauksen ottamisesta tai jättämisestä vaan siitä asenteesta, että puolet syntyvistä lapsista määrittää koko pakkauksen väriskaalan. Tasapuolista olisi, että housuista ja paidoista osa olisi punaisia ja osa sinisiä, kyllä pojallekin voi laittaa vaaleanpunaisen haalarin, kun sen asustaa sinisellä.
Kommentit (23)
Pienille tytöille sopii kaikki värit. Pienille pojille ei tuo pinkki ihan käy. Tai ainakin minä karsastan pikkupoikien änkeämistä pinkkiin ja pitseihin. Isompana saavat pojat sitten päättää itse, kuinka paljon tyttövärejä sietävät.
Meidän poika puettiin vaaleanpunaiseen haalariin, ja näytti ihan Nasulta, ei tytöltä! Haalari oli hyvälaatuinen, siksi käytettiin, vaikka oli ihan "väärän" värinen.
3-4 -vuotiaana kirkkaanpunainen oli pojan lempiväri, nyt 6-veenä huomaa, että kaverit on sanonut, että punainen EI ole poikien väri...
sekä ällön pinkin että yhtä ällön vaaleansinisen pellolle ja laittaa pakettiin neutraaleja hentoja pienelle sopivia valkoisia, keltaisia, ruskeita, vihreitä värejä, jotka eivät ole tyttö- eivätkä poikavärejä. Ei jumalauta röyhelöitä eikä monstereita.
Jokainen voisi ostaa itse ne tyttö ja poikavaatteet lapselleen. On tosiaan sääli, kun osa hyvistä äitiyspaketin vaatteista jää tämän värijutun takia vähälle käytölle. Koska ne muuten on tosi laadukkaita.
haalari lila jossa vyötäröllä frilla, samaten sydänkuvioiset body ja potkarit, keltalilat, en tod. laittanut pojalle kertaakaan päälle... Muutenkin oli sävyltään keltaista ja lilaa, molemmat minusta enemmän tytön värejä, mutta otin pakkauksen kuitenkin, suurin osa vaatteista oli myöskin käytössä.
Tyttöä odottaessa en ottanut pakkausta, koska oli vahva tyttöfiilis ja vm. 05 pakkaus oli erittäin poikavärinen