Gynekologien vaimot, olisi kysyttävää.
Voisitteko kertoa, mitä puolisonne miehenä ajattelee yleensä työstään ja mitä he ajattelevat potilaasta, joka ei halua heidän vastaanotolleen juuri lääkärin sukupuolen vuoksi?
Kommentit (10)
mutta olen sitä mieltä että miehenkin on hyvä käydä tarkistuksissa aina välillä vertaa eturauhassyövät ym.
Sitä ei rutiinisti vain seulota.
PSA-verikoetta EI oteta kuin vain syöpäepäilyissä, siitä saa paljon vääriä tuloksia, jotka johtaisivat turhiin toimenpiteisiin. Myöskään miehen vehkeeseen ei kasva mitään ulkoista merkkiä eturauhassyöpään viittaamaan.
Kysyin siksi, kun tuntuu hassulta käydä urologilla jos ei ole urologista vaivaa. urologia ja gynekologia ovat täysin eri asia, toinen täynnä rutiinitutkimuksia ja varmistuksen varmistusta ja toinen täynnä vanhoja miehiä eturauhasen liikakasvuineen.
Kysin ehkäpä myös siksi, että minkähänikäinen tuo ap:n gynekologimies on.
Sitäpaitsi ap hauskasti vertasi näitä kahden eri lääkärin luokse menemisiä toisiinsa. Mitä ne eivät missään nimessä ole.
mutta miten ihmeessä miehesi jaksaa vielä kiinnostua sinun pimpistäsi? :-)
t. Ap
on miesgynellä käyminen? Mä en osaa suhtautua tähän ollenkaan luontevasti. Muutoinkin pidän aina enemmän naislääkäristä. Minun on helpompi puhua heille.
Et ole ollenkaan tämän ketjun ap. Oikea ap kyllä huomaa heti tällaiset identiteettivarkaudet :)
mutta miten ihmeessä miehesi jaksaa vielä kiinnostua sinun pimpistäsi? :-) t. Ap
mutta ei meilläkään mies ole innostunut pimpistä sinänsä, siis se uutuudenviehätyksestä, hienosta anatomiasta tms. vaan käyttöarvosta itselleen ja minulle :D
Tuota käyttöarvoa ei gyne toivottavasti asiakkaidensa kanssa testaile.
on miesgynellä käyminen? Mä en osaa suhtautua tähän ollenkaan luontevasti. Muutoinkin pidän aina enemmän naislääkäristä. Minun on helpompi puhua heille.
Mulle on oiekasti sama kumpaa sukupuolta lääkäri on. Pari kertaa on kyllä ollut niin viehätteävä mies, että silloin on vähän ollut muutakin kuin puhtaasti käynnin syyhyn liittyviä ajatuksia.
kyllä oikeasti kiinnostaisi tietää, että kuinka helposti lääkäriltä ajatukset lipsahtaa lääketieteen ulkopuolelle, vaikka kuinka olisi ammatillinen. Ajatuksia kun ei voi tietää, niin minä en halua olla niiden kohde. On niin henkilökohtainen tämä lääkärissä käynti.
gynekologia kun ei ole pelkästään naisen alapään tutkimista vaan siihen kuuluu kaikki ultrat, hormonihoidon suunnittelut,erilaiset toimenpiteet jne
mieheni mielestä aihealue on mielenkiintoinen noin siis lääkärin näkökulmasta ja tarpeeksi suppea, jotta sen hallitsee hyvin. Ei ajattele naisen vaginasta mitään erityistä sen enempää kuin korvalääkäri korvasta jne.
Ymmärtää hyvin naisten halun päästä naisgynelle. Itsekin käy mieluummi miesurologilla.