Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto vie, pph ilmeisesti neuvonut muksua pissaamaan seisaaltaan

Vierailija
23.04.2010 |

Onpa kiva niitä kusiroiskeita siivota. Olenkin ihmetellyt, että mikä tässä hommassa nyt mättää, kun koko ajan on pöntön ympärys täynnä pissatippoja. Nyt sitten näin miten 3v pissaa seisaaltaan pönttöön ja isosisko kehuu vieressä! Minä sitten pitämään kauheeta huutoa asiasta. Pph ilmeisesti kannustanut seisomapissille :(

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haju- ja näköaisti sen kertoo. Ja johan tässä ketjussa joku viittasi siihenkin, ettei miesten yleisissä vessoissa voisi istualtaan pissata. Miksiköhän...

Ehkä sinun miehesi ei sitten osaa olla roiskimatta ja seinille kuseksimatta, mutta voin kertoa sinulle, että enemmistö aikuisista miehistä osaa. Ei siitä mitään vessan pesua tule. Yhtälailla sen siistin vessa-asioinnin voi opettaa pikkupojillekin.

Turhaan mouhoat.

Vierailija
22/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni sanoisi jos alkaisin vaatia häneltä istumapissejä... En edes tiennyt että jotkut miehet pissivät siten.

Ja kuka sen määrää että naisen pitää ne roiskeet pestä jos niitä tulee? Meillä vessanpesu on miesten hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä ole pissaroiskeita pöntön ulkopuolella. En nyt äkkiseltään osaa sanoa mistä se johtuu, mutta epäilisin, että syynä on se, että molemmat ovat pienestä pitäen pissanneet seisaaltaan ja näin ollen oppineet tähtäämään siihen suht suureen aukkoon. Tai sit ne siivoaa jälkensä, tiedä häntä.

Vierailija
24/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä ole pissaroiskeita pöntön ulkopuolella. En nyt äkkiseltään osaa sanoa mistä se johtuu, mutta epäilisin, että syynä on se, että molemmat ovat pienestä pitäen pissanneet seisaaltaan ja näin ollen oppineet tähtäämään siihen suht suureen aukkoon. Tai sit ne siivoaa jälkensä, tiedä häntä.

Vierailija
25/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisaallaan pissaaminen = sotkua? Tai että se olisi peräti tahallaan sotkemista? Meillä pissivät seisaallaan kaikenikäiset pojat/miehet eikä tule sotkua, ja tuskinpa ollaan mikään poikkeussiisti perhe.

Ap:n ongelma taitaa olla pohjimmiltaan jokin muu kuin tämä pissaamisasia. Relaa hei vähän ja anna poikasi (ja miehesi) tehdä niin kuin tahtoo. Ei se enää muutaman vuoden päästä anna äidin tulla mukaan vessaan vahtimaan.

Minkälainen parisuhde se sellainen on, jossa toinen kusee seinille tahallaan ja toinen kiltisti pesee? Eikä voi muka sopia, että sotkija lakkaisi sotkemasta.

ap

Vierailija
26/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainaki miesväki pissii seisaaltaan.

Musta sellaset pojat on naurettavia jotka pissaa istualtaan niinku tytöt!!

Vierailija
27/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kyllä tule yhtään miestä mieleen, joka ei kusisi seisaaltaan. No kaikkien vessatavoista en kyllä tiedä, mutta minusta olisi aika outoa jos mieheni istuisi pöntöllä lirittämässä.

Vierailija
28/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni sanoisi jos alkaisin vaatia häneltä istumapissejä... En edes tiennyt että jotkut miehet pissivät siten.

jos alkaisin vaatia tuollaista! Eikä kyllä tulisi mieleenkään mennä valvomaan miten hänen vessatoimituksensa tapahtuvat. Minäkin olen vasta täältä av:lta oppinut, että jotkut miehet tosiaan pissaavat istualtaan.

Vierailija
29/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän se on! En näe yhtään syytä, miksi kenenkään pitäisi seisoa kun se pönttö on siellä vessassa istumista varten. Enkä kyllä ole edes ajatellut, että joku kotonaan kuseskelisi seisaallaan. Hyi. Yleisten vessojen pisuaarit on asia erikseen.

Mun mies ei ole koskaan pissannut meillä kotona sisällä seisaaltaan. Joten tekee kyllä niinkuin tahtoo. Ja tämän saman käytännön voin opettaa pojallenikin. Ei seisaaltaan kuseksiminen ole mikään miehisyyden merkki.

ap

seisaallaan pissaaminen = sotkua? Tai että se olisi peräti tahallaan sotkemista? Meillä pissivät seisaallaan kaikenikäiset pojat/miehet eikä tule sotkua, ja tuskinpa ollaan mikään poikkeussiisti perhe.

Ap:n ongelma taitaa olla pohjimmiltaan jokin muu kuin tämä pissaamisasia. Relaa hei vähän ja anna poikasi (ja miehesi) tehdä niin kuin tahtoo. Ei se enää muutaman vuoden päästä anna äidin tulla mukaan vessaan vahtimaan.

Minkälainen parisuhde se sellainen on, jossa toinen kusee seinille tahallaan ja toinen kiltisti pesee? Eikä voi muka sopia, että sotkija lakkaisi sotkemasta.

ap

Vierailija
30/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sä voit olla 100% varma ettei mies salaa pissi seisoviltaan? Käytkö joka kerta tarkistamassa?

Entäs tämä: itsekö mies on sen keksinyt vai sinäkö olet määrännyt?

Vierailija
31/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sietää miesten seisaaltaan pissimistä.

Täällä tuntuu olevan tietämätöntä porukkaa paikalla. Nykysuositus on, että miehen pissisivät istualtaan. TERVEYDELLISET syyt siis kannustaa tähän. Mutta yhä useampi sivistynyt mies tajuaa tämän jo itse mm. Keski-Euroopassa.

Vierailija
32/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pojat istuen. Meillä ainakin 5-v poika käy pytyllä istumassa ilman supistajaa eikä roisku minnekään. Johan hän tarvitsisi korokkeen, että yltäisi seisaaltaan pissimään. Eiköhän tuota opi pissaamaan seisoaltaan myöhemminkin.

Vierailija
33/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaa oikein pissata!! Ei juma! En tiiä ku yhen pojan joka pissii pöntöllä istuallaan ja sekion vähä vajaa!!

Vierailija
34/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAnoo fysioterapetutti. IStualleen rakko tyhjenee luonnollisemmin ja on sitten vähemmän niitä etuauhasvaivoja vanhana ukkona. Että voit ihan ohjeistaa PPHlle miten haluat poikanne pissaavan.

Tässä talossa ei pikkupojat pissaa seisten ja sillä siisti.

Vierailija
35/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sä voit olla 100% varma ettei mies salaa pissi seisoviltaan? Käytkö joka kerta tarkistamassa?

Ei ole tosiaankaan tarvinnut tästä keskustella saatika mun mitään määrätä :D

Olen itse asiassa pitänyt aika itsestäänselvänä, että fiksut miehet pissaa istuallaan. Jotkut jäärät kääkät, kuten appiukkoni, kusee seisaallaan navetantaustan peruja ja sen kyllä huomaa appiukon vessasta.

ap

Vierailija
36/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosiaankaan tarvinnut tästä keskustella saatika mun mitään määrätä :D

Olen itse asiassa pitänyt aika itsestäänselvänä, että fiksut miehet pissaa istuallaan. Jotkut jäärät kääkät, kuten appiukkoni, kusee seisaallaan navetantaustan peruja ja sen kyllä huomaa appiukon vessasta.

ap

Ei ole ollut puhetta.. no mistäs sä sitten tiedät miten mies se asian hoitaa? Sinä vain pidät asiaa itsestään selvänä, mutta et ole koskaan kysynyt eikä mies sanonut?

Olet sitten ilmeisesti asian käynyt tarkistamassa ihan katsomalla? Ja riittävän usein ettei ole vuosien varrella muuttanut tapojaan?

Sun miehes on ihan varmasti sala-seisoviltaanpissijä!

Vierailija
37/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä 15 vuoden aikana tullut todistettua miehen pissaamista niin puskaan kuin pönttöönkin.

En myöskään ole julistanut miehelleni pissaamisasentokantaani, joka ehkä olisi voinut vaikuttaa siihen, että hänestä tulee sala-seisaaltaanpissaaja.

Ehei, minua et saa syypääksi, mitä tulee mieheni pissaamisasentoon :D

ap

Ei ole ollut puhetta.. no mistäs sä sitten tiedät miten mies se asian hoitaa? Sinä vain pidät asiaa itsestään selvänä, mutta et ole koskaan kysynyt eikä mies sanonut?

Olet sitten ilmeisesti asian käynyt tarkistamassa ihan katsomalla? Ja riittävän usein ettei ole vuosien varrella muuttanut tapojaan?

Sun miehes on ihan varmasti sala-seisoviltaanpissijä!

Vierailija
38/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen parisuhde se on jos toinen määrää missä asennossa puoliso kusee. Ottaisiko ap itse käskyjä vastan mieheltään?

Aika hurjalta kuulostaa jos puolison vessäkäynteihinkin jo puututaan ja puolison pitää käydä toisen määräämin säännöin vessassa =)

Jos nyt miestenne vessakäyttäytymiseen haluatte puuttua niin opettakaa ne pissamaan ihan normaalisti seisten roiskimatta. Ei meillä ole koskaan mitään roiskeita pitkin vessaa, vaikka talouden kaksi pikkupoikaa pissaavat seisten.

Ja meillä muuten vessan pesee se joka ehtii, vessanpesu ei perheessämme ole mikään naistenjuttu - kuten ei siivous ylipäänsä.

Vierailija
39/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pissiikö hoidossa istualtaan vai seisooko? Voithan sanoa, että teillä kotona pissitään istuen. Meillä poika pääasiassa pissii istuen, mutta mielestäni on kätevää, että osaa reissussa tarvittaessa myös tehdä seisaaltaan.

Vierailija
40/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule roiskeita. Mutta en ole kyllä miestäni tähän "opettanut" vaan on pissinyt istuen jo ennen minua. Ja on miehinen mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä