Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto vie, pph ilmeisesti neuvonut muksua pissaamaan seisaaltaan

Vierailija
23.04.2010 |

Onpa kiva niitä kusiroiskeita siivota. Olenkin ihmetellyt, että mikä tässä hommassa nyt mättää, kun koko ajan on pöntön ympärys täynnä pissatippoja. Nyt sitten näin miten 3v pissaa seisaaltaan pönttöön ja isosisko kehuu vieressä! Minä sitten pitämään kauheeta huutoa asiasta. Pph ilmeisesti kannustanut seisomapissille :(

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne keksii se seisoen pissaamisen ihan ilman kehoitustakin. Itse olen kyllä oikeastaan sitä mieltä, että helpolla olet päässyt jos poika vasta 3-vuotiaana alkaa harjoitella seisoen pissaamista, meillä kun sitä harjoittelee tällä hetkellä hieman yli 2-vuotias. Kusiroiskeita saat siivoilla vielä aika pitkään...

nim. 3 pojan äiti

Vierailija
2/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 5v viel pissii välillä miten sattuu. ja kun käy kakalla pienentimen kanssa niin pissat jotenkin aina menee sen pienentimen ja istuinrenkaan väliin :/ joka päivä pesen vessan ja on ne pissat mennyt lattiallekkin kun katseli muualle. mutta pitäähän sitä opetella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen jo pienestä pitäen opetella se seisomapissaus. Miehet joka tapauksessa pissii seisaaltaan, parempihan se on, että jo lapsena harjoittelee ja oppii kuin vielä aikuisenakin roiskii seinille.

Vierailija
4/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei mun mieskään koskaan seisaaltaan pönttöön kuse. Sen olen kyllä huomannut, että minne sattuu pissit pippelistä roiskuu muutenkin... Mutta se on kyllä ehdoton ei, että seisaaltaan alettais pissiä sisällä. Ei ei ja ei. Pitää sanoa pph:llekin, että ei saa antaa tehdä niin.

ap

Vierailija
5/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen jo pienestä pitäen opetella se seisomapissaus. Miehet joka tapauksessa pissii seisaaltaan, parempihan se on, että jo lapsena harjoittelee ja oppii kuin vielä aikuisenakin roiskii seinille.

Miehet pissaa ulkona seisaaltaan, sisällä istutaan pöntöllä. Sitä varten pönttö on.

Vierailija
6/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes miesväki. Ulkona tehkööt mitä lystäävät, mutta sisävessassa on omat säännöt ;).

Vierailija
7/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pissaa ulkona seisaaltaan, sisällä istutaan pöntöllä. Sitä varten pönttö on.

Luulis että niihin on aika hankala tähdätä istualtaan..

Vierailija
8/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes miesväki. Ulkona tehkööt mitä lystäävät, mutta sisävessassa on omat säännöt ;).

Vierailija
9/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos miesten vessassa ei voi, niin olisiko sinunkin aika opettaa miehesi ja poikasi olemaan ruikkimatta seinille ja päristyslaudoille? Eli istumaan kuten normaalit ihmiset pöntöllä tekevät.

Vierailija
10/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvalla on semmosita kotona, ellei käsienpesuallasta lasketa siksi. Koska vessanpöntöt on suunniteltu istumiseen niin roiskeita tulee. Jotkut naiset pitävät miehiä, jotka istualtaan pissaavat vähemmän miehekkäinä, jos nämä on opetettu ettei tehdä sotkua.

Vierailija
11/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä miesten vessassakin pönttö on, eihän sinne aina mennä pissille vaan isompikin hätä voi olla. Sitä ainakaan ei voi sinne pisoaariin vääntää.

Meidän 4 v tykkää käydä vieläkin potalla.Pytyllä istuen pissa voi roiskua minne vaan. Pienennystä ei halua käyttää ja sen kerran kun sitä on koitettu, on pissa kimmonnut kintuille piennyksen reunasta. Kesällä saa pissiä ulos seisaaltaan jos haluaa.

Vierailija
12/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin on täysin normaali asia, aika moni poika ja mies pissaa seisaaltaan. Olisit iloinen, että poikasi on oppinut tämän taidon sen sijaan, että huudat lapselle! Voisit vaikka neuvoa miten pissataan niin ettei roisku tai ehkäpä miehesi osaisi opastaa poikaa siinä.

Vierailija
13/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pissi.

Vierailija
14/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en opeta poikaanne seisomapissille", rasti ruutuun.

Johan nyt on markkinat kun tällaista on päässyt suomenmaassa tapahtumaan!

Vierailija
15/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin on täysin normaali asia, aika moni poika ja mies pissaa seisaaltaan. Olisit iloinen, että poikasi on oppinut tämän taidon sen sijaan, että huudat lapselle! Voisit vaikka neuvoa miten pissataan niin ettei roisku tai ehkäpä miehesi osaisi opastaa poikaa siinä.

Kyllä huutaisin miehellekin, jos yrittäisi seisaallaan kuseksia sisällä! En ymmärrä, miten voitte pitää normaalina. Kai miehenne sitten myös hoitavat vessan pesun? Mä neuvon miten pissa ei roisku ja se tapahtuu niin, että istutaan siihen pöntölle.

ap

Vierailija
16/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen parisuhde se on jos toinen määrää missä asennossa puoliso kusee.

Ottaisiko ap itse käskyjä vastan mieheltään?

Vierailija
17/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun miehesi ei sitten osaa olla roiskimatta ja seinille kuseksimatta, mutta voin kertoa sinulle, että enemmistö aikuisista miehistä osaa. Ei siitä mitään vessan pesua tule. Yhtälailla sen siistin vessa-asioinnin voi opettaa pikkupojillekin.

Turhaan mouhoat.

Vierailija
18/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että nainen määrää miten mies saa elää. Luulenpa että jos miehen vessaelämä on naisen toimesta säännöstelty, ei muussakaan elämässä ole juuri miehellä mitään sanomista.

Aikansa miehet kattelee naisen määräilyä ja sitten häipyy vehreämmille metsästysmaille. Sitten naiset täällä itkee kun mies lähti ja ilman mitään syytä. Näitä äijiä on tanssiravintoloden lihatiskit väärällään. Sieltä ne sitten ne kauheat naikkoset keräävät parhaat talteen ja antavat miehen elää niin kuin mies itse haluaa.

Joo-o, mulla on yksi sellainen omana. Mies on ällistynyt kun häntä ei enää määräillä ja kas kummaa on onnellinen!

Vierailija
19/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies valitti aikaansaamistani roiskeista :) Joten kyllä vain.

Minkälainen parisuhde se sellainen on, jossa toinen kusee seinille tahallaan ja toinen kiltisti pesee? Eikä voi muka sopia, että sotkija lakkaisi sotkemasta.

ap

millainen parisuhde se on jos toinen määrää missä asennossa puoliso kusee.

Ottaisiko ap itse käskyjä vastan mieheltään?

Vierailija
20/58 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi polosia.

Niinhän se on että nainen määrää miten mies saa elää. Luulenpa että jos miehen vessaelämä on naisen toimesta säännöstelty, ei muussakaan elämässä ole juuri miehellä mitään sanomista.

Aikansa miehet kattelee naisen määräilyä ja sitten häipyy vehreämmille metsästysmaille. Sitten naiset täällä itkee kun mies lähti ja ilman mitään syytä. Näitä äijiä on tanssiravintoloden lihatiskit väärällään. Sieltä ne sitten ne kauheat naikkoset keräävät parhaat talteen ja antavat miehen elää niin kuin mies itse haluaa.

Joo-o, mulla on yksi sellainen omana. Mies on ällistynyt kun häntä ei enää määräillä ja kas kummaa on onnellinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan