älä vedä pönttöä istuessasi! nouse seisomaan
muuten on bakteerit "siellä"
opin tämän lääkärit ohjelmasta
Kommentit (20)
Minä vedän aina istuessani isolla hädällä niin, että kakka juuri luiskahtamassa liuskaa pitkin pönttöön. Ei kerkiä tehdä hajuhaittoja, kun jo mennessään vesi vetää viemäriin. Sitten pyyhin ja vedän toistamiseen. Epäekologista joo, myönnetään.
sitä kakkaa tulee sen verran pidempään ettei tuollainen onnistuisi. Ja mitäs pienistä hajuista, vessassa ne on ihan luonnollisia
Minä vedän aina istuessani isolla hädällä niin, että kakka juuri luiskahtamassa liuskaa pitkin pönttöön. Ei kerkiä tehdä hajuhaittoja, kun jo mennessään vesi vetää viemäriin. Sitten pyyhin ja vedän toistamiseen. Epäekologista joo, myönnetään.
En ole näitä vapautuneita ihmisisiä jotka ulostelee missä vain ja jättää haisevat kakkaviirut pönttöön odottamaan seuraavaa tulijaa. 2
ennen vessan vetoa, jos ei halua paskahiukkasten sinkoilevan ympäri vessaa esim. hammasharjoihin.
En ole näitä vapautuneita ihmisisiä jotka ulostelee missä vain ja jättää haisevat kakkaviirut pönttöön odottamaan seuraavaa tulijaa. 2
pyyhitään märällä paperilla.
Paskan hajua ei tosin saa millään keinolla pois.
tai siis haisee todella harvoin paljon. Syötkö jotenkin huonosti, jos sulla haisee niin paljon? Ja ne viirut pöntöstö voi pestä harjalla enneku lähtee vessasta pois.
laventelilta tuoksu. Turha viitata ruokailutottumuksiin.
Itse syön kuitupitoista kasvisruokaa silti uloste ei kuulu lempihajuihini.
2
ruokailutottumukset vaikuttaa hajuun.
ruokailutottumukset vaikuttaa hajuun.
grilliruokaa niin haju kahta kauheampi. Mutta eipä "normaalia" ruokaakaan syövän uloste niin kovin hyväntuoksuista ole. Vai onko nenässäni jotain vikaa?
2
juon kahvia kupillisenkin, sen kyllä haistaa kakasta. Yäk!
jos vessaan jää leijumaan jälkeenne vain vieno kielotuoksu?
jos sinne pääsisi kakkabakteereja.
Enemmän mua kyllä haittaisi se pyllynposkille roiskuva jääkylmä vesi.
jos vessaan jää leijumaan jälkeenne vain vieno kielotuoksu?
Syön kasvisruokaa ja paljon kuituja. Jälkeeni ei jää hajuja - ei seuraava huomaa että olin isommalla. Aikaakaan ei mene kuin saman verran kuin pissatessa!
Tunnustan, että joskus haisee. En tiedä mitkä ruuat sitä aiheuttaa...
oikein syövät, kun kyllä aina haistan jos isommalla käyty..? Ja pöntössäkin yleensä viiruja. Ehkä kuulumme ns. WT-sakkiin :-/
pieni pylly etten voisikkaan istua "tiiviisti" pöntöllä. Ainut hyöty mikä koituu isosta perästä on siis tiivis istunta paskalla ollessa?
Minultakin tulee yleensä 3 pötköä 5 minuutin istunnon aikana, niin ei viitsi jokaista erikseen huuhdella.
wc.ssä olevat hammasharjat olisivat jotenkin enemmän bakteerisia kun muualla säilytetyt.