Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisin askarrella itse ja lasten kanssa, mutta MIHIN ne askartelut sitten laittaisi?!

Vierailija
23.04.2010 |

Sisustuksenikin on sen tyylistä, että vaikken askeettinen olekaan niin mahdollisimman vähän tavaraa, jotta on helpompi siivota eikä tavaramäärä ahdista. Enkä tykkää pienistä pipertelyistä esillä.

Joten siis vaikka itse askartelusta ja käsillä väkertelystä tykkäänkin, ei tee mieli enää askarrella, koska sitä miettii jo etukäteen, että mihinkä nämäkin askartelut sitten loppujenlopuksi tunkisi.

Onko järkeä ostaa Tiimarista kalliilla askartelutarvikkeita, sitten askarrella hetki ja saada valmiiksi, sitten siirrellä niitä vain paikasta toiseen ja tuskailla missä niitä säilöisi, ja lopulta heittää roskiin ja kaatopaikalle, kasvattamaan jätevuoria. Äh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis. Meillä pojan piirustuksille ja muille mitkä voi laittaa seinälle, varattu oma seinä kokonaan :) Käy hyvin sisustettuunkin kotiin, kun ne on tietyssä paikassa. eihän se hyvältä näytä jos on joka puolella kaikenmaailman juttuja, vaikka olis kuinka lasten tekemiä. Mua ainaki ilahduttaa tuo taidenäyttely tuossa seinällä.

Vierailija
2/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kunnon lipputulot. Saa askarrella lisää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden ripustella niitä edes omaan huoneeseensa! Itse ajattelen niin, että lapset saavat sisustaa omat huoneensa miten haluavat (itse valitsen vain huonekalut, matot ja verhot) ja loput ovatkin sitten sitä mitä lapset ovat itse valinneet...

Oikeasti mua harmittaa käydä kodeissa, joissa on pieniä lapsia mutta siellä ei näytä siltä. Äidit vain tavoittelevat jotain sisustuslehtien näköistä steriiliä kotia, jota kaikkien pitäisi kehua. -Antakaa lasten elää ja elämän näkyä!

Terv. ope (ylläri;))

Vierailija
4/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhuoneen seinalla pari isoa muistitaulua (korkki-materiaalia) johon laitetaan uusimmat maalaukset yms. Sitten molemmalla lapsella on iso kenkalaatikko mihin sailotaan vanhimmat taideteokset kun muistitaulut ovat taynna. Mielellaan laittasin ne talut vaikka eteiseen, mutta ei ole tarpeeksi seinatilaa.

Vierailija
5/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhuoneen seinät, vaatekaapin ovet ja ikkunanpielet miltei täynnä. Keittiössäkin on yhden kaapin ovissa vino pino parhaimpia piirroksia.

Mutta siis kun koko ajanhan niitä tulee lisää! Ja niitä askarteluja, kaikkia kun ei saa seinälle eikä roikkumaan lastenhuoneeseen, enkä siis olohuoneeseen niitä tahdo.

ap

Vierailija
6/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkälaatikoihin, mappeihin jne. mutta niitäkin alkaa olla jo vaikka ja kuinka.

ap

Vierailija
7/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatte sitä mukaa vanhempia töitä laatikoihin. Ostat jotkut nätit laatikot vaatehuoneeseen tai kaappiin, mihin niitä laitetaan uusien tieltä. Ne on hyvä säilyttää, ja katella sitten myöhemmin, ja antaa lapsille kun ovat aikuisia. :)

Vierailija
8/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on kaksi erittain "askartelevaa'ja 'piirtavaa'lasta.

Tuotoksia syntyy hurjaa kyytia ja lasten huone on joskus taynna silppua.

Kaikkia teoksia en todellakaan saasta. teoksia toki katsotaan ja ihastellaan ja ovat naytteella jonkin aikaa , jotkut menevat askarrukset roskakoriin (joo, kamala aiti:-) ja osan laitan talteen muistoksi.

Vierailija
9/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää keksiä askarteluja, joita vois hyötykäyttää?

Me ollaan mm. koristeltu pahvilaatikoita säilytyslaatikoiksi jne..

Vierailija
10/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kohta tarvitaan säilytyslaatikko näille säilytyslaatikoille! :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän