On muuten outoa, että ihminen mielummin tappaa lapsensa,
kuin antaa sen ihmisille, jotka oikeasti haluaisivat. eli abortteja tehdään eniten sosiaalisten syiden (raha?) takia http://www.lopettakaatappaminen.info/
samaan aikaan monet tuhannet pariskunnat kärsivät hedelmättömyydestä ja joutuvat turvautumaan hedelmöityshoitoin, joista syntyneet lapset eivät taas ole geneettisesti niin vakaita kuin normaali lapset. Tutkimustuloksia siis on, että hedelmöittömyyshoidoista syntyillä lapsilla on enemmän sairauksia verrattuna normaaliraskauksiin.
Miksi lapsesta luopuminen oikealla tavalla on vaikeampaa kuin väärällä tavalla?
Kommentit (70)
ei mua ainakaan kiinnostaisi olla raskaana 9 kuukautta ja sitten selitellä kaikille, että missäs se lapsi nyt sitten onkaan..sitäpaitsi useimmat abortintekijät eivät ajattele aborttia tappona tai murhana, että siinä mielessä on ihan turha heille siitä vouhkata. Sama jos sanoisi, että miten voit tappaa luomesi poistattamalla sen.
Musta hedelmöityshoidot ovat hieno asia lapsettomille!Mutta tuo on ihan totta,että turhia abortteja tehdään paljon.Adoptiota pitäisi tarjota automaattisesti naisille yhtenä vaihtoehtona.
Toisaalta köyhille ja teiniäideille pitäisi antaa henkistä ja taloudellista tukea,jotta lapsen pitäminen tuntuisi helpommalta.Moni kuitenkin katuu tekoaan jälkikäteen.Näin telkussakin erään tytön,joka sanoi että jos yksikin ihminen olisi edes sanonut,että harkitse vielä teetkö aborttia,hän ei olisi sitä tehnyt!
ei mua ainakaan kiinnostaisi olla raskaana 9 kuukautta ja sitten selitellä kaikille, että missäs se lapsi nyt sitten onkaan..sitäpaitsi useimmat abortintekijät eivät ajattele aborttia tappona tai murhana, että siinä mielessä on ihan turha heille siitä vouhkata. Sama jos sanoisi, että miten voit tappaa luomesi poistattamalla sen.
itse ajattele noin, jos ajattelet niin missä menee ihmisyyden raja? siinä kun syntyy? eli haittaisko jos vauva kuolisi juuri ennen synnytystä?
On käsittämätöntä että aborttia ei koeta murhana.
Ihminen joka ei viitsi kantaa 9 kk ja antaa toiselle jos ei itse halua, on julma ihminen jonka ei soisi elää.
miks työ ette käytä ehkäsyä ja ylipäätää levitellää haaroja ja sit ihmetellää ko on raskaana????eikä sit oteta vastuuta.
itse ajattele noin, jos ajattelet niin missä menee ihmisyyden raja? siinä kun syntyy? eli haittaisko jos vauva kuolisi juuri ennen synnytystä?On käsittämätöntä että aborttia ei koeta murhana.
Ihminen joka ei viitsi kantaa 9 kk ja antaa toiselle jos ei itse halua, on julma ihminen jonka ei soisi elää.
eli sä olisit valmis tappaamaan kaikki abortoijat? Eikö tuo ole vähän ristiriitaista?
En ole tehnyt itse aborttia, enkä ole varma tekisinkö, mutta en pidä heitä murhaajina.
miks työ ette käytä ehkäsyä ja ylipäätää levitellää haaroja ja sit ihmetellää ko on raskaana????eikä sit oteta vastuuta.
Miten voi aikuinen ihminen jolla mahdollisesti jo muita lapsia tehdä abortin koska ei ole tajunnut huolehtia ehkäisystä? Jos lapsi on kamalinta mitä elämässä voi tapahtua niin kannattaa kyllä pitää housut jalassa!
ketään tappais jos mut jos murhaa toisen niin saapi itsekin kuolla. Toivon että kohtalo ohjaa niin. Itse en lähde ketään murhaamaan.
Sitten kun murhataan kaikki murhaajat, niin seuraavaksi on murhausvuorossa abortintekijöiden murhaajat, tämän jälkeen näiden murhaajat.
Ja en ole tehnyt aborttia, ja tuskin tekisinkään, mutta argumentoimisesi kiinnitti huomioni.
On käsittämätöntä että aborttia ei koeta murhana.
siinähän hedelmöitynyt munasolu abortoituu.
Miten voi aikuinen ihminen jolla mahdollisesti jo muita lapsia tehdä abortin koska ei ole tajunnut huolehtia ehkäisystä? Jos lapsi on kamalinta mitä elämässä voi tapahtua niin kannattaa kyllä pitää housut jalassa!
Miten avioliitto onnistuu ilman seksiä? Jos ei halua lapsia ei ilmeisesti saa myöskään mennä naimisiin tai sitten pitää löytää mies, joka suostuu koko elämän kestävään selibaattiin? Mistähän tällaisia miehiä löytyisi..
8 niinpä.sä ainaki tajusit pointin...
itselleni ei käy pillerit jne joten olen ilman seksiä:)
sanoin tämän neuvolas,nii kyl terkkatäti ja lääkäri oli ihmeissään,että miten voi elää ilman seksiä:)
ihan hyvin...
jos en lasta haluaisi. Alkuraskauden aikana ei ole edes mitään lasta.
Pidän hullumpina niitä, jotka pystyy antamaan lapsensa synnäriltä vieraalle.
Se että joku käyttää aborttia "ehkäisykeinona" on todellakin väärin ja edesvastuutonta.
Abortti ei kuitenkaan mielestäni ole murha/tappo, mitä mieltä kaikki vauhkoajat ovat siitä että joku raiskataan ja tulee raskaaksi? Tai esim. insestin kautta sikinneet lapset? Onko abortti sillon sallittu? Vai pitäisikö nekin "rakkauden hedelmät" kantaa 9 kk sisällään.
Itse kyllä ymmärrän, että joillekin abortti on todella vaikea paikka josta osa kantaa syyllisyyttä hamaan loppuun saakka.
Ymmärrän, että on olemassa elämäntilanteita, jolloin lapsensaaminen tuntuu mahdottomuudelta.
En kuitenkaan hyväksy aborttia. Mielestäni niiden ihmisten, jotka eivät ehdottomasti haluaisi raskautua, tulisi käyttää varmuuden vuoksi vaikkapa tuplaehkäisyä. Paljon pienempi "vaiva ja murhe" kuin lapsen tappaminen.. sitähän se abortti on.
Miksi siitä on sitten niin vaikea puhua, jos sitä voisi verrata "luomen poistoon" ja ei voikaan. ap
siinähän hedelmöitynyt munasolu abortoituu.
ap
8 niinpä.sä ainaki tajusit pointin...
itselleni ei käy pillerit jne joten olen ilman seksiä:)
sanoin tämän neuvolas,nii kyl terkkatäti ja lääkäri oli ihmeissään,että miten voi elää ilman seksiä:)
ihan hyvin...
ap
Se että joku käyttää aborttia "ehkäisykeinona" on todellakin väärin ja edesvastuutonta.
Abortti ei kuitenkaan mielestäni ole murha/tappo, mitä mieltä kaikki vauhkoajat ovat siitä että joku raiskataan ja tulee raskaaksi? Tai esim. insestin kautta sikinneet lapset? Onko abortti sillon sallittu? Vai pitäisikö nekin "rakkauden hedelmät" kantaa 9 kk sisällään.
eihän se oli sen lapsen syy, insesistä; jos lapsen vanhemmat ovat keskenään sukulaisia niin siköihän voi olla vaikeasti vammainen (genetiikka), mutta montakohan % aborteista on näitä tapauksia? ap
joka linkitti toiseen ketjuun noita kuvia ja jonka viestit poistettiin? Sanoin jo, että oot sairas. Keksi jo muuta tekemistä.
tarvi kohdata silmästä silmään.