Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epäonnistunut abortti

Vierailija
23.04.2010 |

onko muita joilla abortti ois epäonnistunut?

lääkkeillä yritettiin aborttia ja sitten kun vein raskaustestin viiden viikon kuluttua, vastaus olikin positiivinen ja lapsi elossa. verta tuli ja teki kipeää...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pian saat uuden vauvan ja pysyisi kohdun suojassa!

Vierailija
22/37 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä tapauksessa viikot ei oo ihan totuudenmukasia.

Miten alottaja voi saada vielä noin myöhään keskeytyksen? Siinä tarvitaan painavat syyt ja erikseen hakee lupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin rv 11+ jotain kun sain tietää. Tehtiin lääkkeellinen keskeytys. Kivut oli kovat mutta siedettävät. Verta ja hyytymiä tuli,mutta kunmenin jälkitarkastukseen, niin siellä se sikiö potki ja sykki kuin terve pukki. Lääkärit ihmeissään ja minä shokissa. Nyt rv 25. ainoa vaihtoehto synnyttää. Olen 19v. Elämäni sortui eikä helpotusta näy. Sikiötä kohtaan en tunne muuta kuin vihaa ja inhoa.eikä minua kiinnosta tippaakaan mitä sille kuuluu sinne mahan sisälle. Tuntuu nii pahalta että olen harkinnut ja melkein tehnyt itsemurhan. Aion luopua lapsesta sen synnyttyä.

Vierailija
24/37 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämän jos et ole valmis raskauteen. Pidä haarasi supussa.

Vierailija
25/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi syitä, että aikasempi abortin yritys on epäonnistunut ja sikiö on mahdollisesti vaurioitunut lääkkeiden takia. Kuitenkin se on jokaisen oma asia tekeekö abortin vai ei.

Vierailija
26/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei, mutta miksei noin voisi kayda?

abortti ei ole koskaan helppo asia niin miksi siita jankutetaan? varsinkin, kun nyt ei kysytty "mita mielta olet abortista", oli puhe, etta toimenpide epaonnistunut.

Paljon voimia sinulle oli tilanne mika tahansa.

Vierailija
27/37 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 23.4.2010 12:51 (18/28)

labratesti

ihan oikea raskaus testi labraan ja eilen ultrattiin

huom! raskaustesti kirjoitetaan yhteen

Vierailija
28/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa samalla osastolla oli nainen jolle tehty kaavinta. Se oli epäonnistunut ja osa sikiöstä jäänyt kohtuun + ilmeisesti joku raapasu jonnekin. Pyhät oli tulossa, joten nainen oli menossa kotiin ja sanoi tulevansa uusintakaavintaan pyhien jälkeen.

Ei siinä oikein tiennyt mitä sanoa hänelle...tosi kurjaa.

"PAKOTTAVISTA" syistä, niin mitäpä siihen pitäisi sanoa? Jos hän on muutenkin halunut abortin kai se on se ja sama, tuleeko vauva osissa vai ei?

Niin eipä sulla tullut mieleen muuta kuin että lapsensa tappoi, niinkö?

Itse olen ollut kaavinnassa kun raskaus osoittautui tuulimunaksi jota yritettiin eka pois lääkkeillä. Ei tullut, joten kaavittiin.

Muitakin syitä varmasti on kuten se että lapsi on kuollut kohtuun, mutta elimistö ei alakaan spontaanisti poskeen sitä ulos vaan kyseessä on keskeytynyt keskenmeno.

Varmasti näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon joten mieti ensi kerralla vähän tarkemmin.

Oli syy mikä tahansa, joku edellämainituista tai abortti niin varmasti on rankka kokemus jo se yksikin kerta.

Vierailija
29/37 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän ketjun kun haulla etsin vastaavia kokemuksia.

Kaverille kävi niin, että yritettiin aborttia lääkkein Mifegyne+Cytotec. Vähäsen tuli niukkaa verta ja vähän kipuja, mutta tarkastuksessa sikiö oli pussissaan kohdussa ennallaan ja sykekin edelleen kuului. Sai vielä uudestaan samat mömmöt, joiden jälkeen syke ja sikiön liikkeet lakkasivat vihdoin, mutta mitään ei edelleenkään tullut ulos!!! Nyt otettiin sairaalaan sisään ja huomenna vissiin kaavitaan =/

Oli rv 5+ kun lähti hakemaan aborttia ja nyt rv jotain 7... =/

Hänellä kävi niin ikävästi, että ehkäisy petti ja takana jo 3 sektiota joista viimeisimmässä pahat komplikaatiot ja oman terveytensä vuoksi ei voi enää lapsia saada.

On ihan hajalla asian takia. Jo tuo abortti muutenkin ja sitten vielä näin pidemmän kautta :(

Vierailija
30/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haarasi leväytit

Vierailija
31/37 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juonutkin jo kerran itseni humalahakuisesti sen jälkeen kun sain tietää edelleen olevani raskaana. ja syönyt vahvoja lääkkeitä jotta raskaus menisi kesken. en halua etes lapsen syntyvän, elossa. en halua ajatella että synnyttämäni lapsi on tuolla maailmalla vaikken sitä itse haluakkaan.

Vierailija
32/37 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin rv 11+ jotain kun sain tietää. Tehtiin lääkkeellinen keskeytys. Kivut oli kovat mutta siedettävät. Verta ja hyytymiä tuli,mutta kunmenin jälkitarkastukseen, niin siellä se sikiö potki ja sykki kuin terve pukki. Lääkärit ihmeissään ja minä shokissa. Nyt rv 25. ainoa vaihtoehto synnyttää. Olen 19v. Elämäni sortui eikä helpotusta näy. Sikiötä kohtaan en tunne muuta kuin vihaa ja inhoa.eikä minua kiinnosta tippaakaan mitä sille kuuluu sinne mahan sisälle. Tuntuu nii pahalta että olen harkinnut ja melkein tehnyt itsemurhan. Aion luopua lapsesta sen synnyttyä.

hurjaa tekstiä mutta lapselle parempi että saa rakastavan kodin

Vierailija
33/37 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vihaan vauvoja. Mitä vähemmän niitä näkee sitä parempi.

Vierailija
34/37 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät tajua että vahinkoja voi sattua, vaikka ovat itsekin selkeästi vahinkoja kun sitä muihin noin purkavat.

Ihan hyvä päätös luopua lapsesta, varsinkin kun tilanne on mikä on.

Vierailija
35/37 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka kirjoittele näitä abortti juttuja tänne, niin kannattaisi laittaa viestiin joku selitys miksi olette päätyneet moiseen ratkaisuun, muuten saatte vain kuraa niskaan.

varsinkaan vauva-palstan idiooteille.

Vierailija
36/37 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä tapauksessa viikot ei oo ihan totuudenmukasia.

Miten alottaja voi saada vielä noin myöhään keskeytyksen? Siinä tarvitaan painavat syyt ja erikseen hakee lupa.

Vierailija
37/37 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni.. Väärä sivu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme