Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kauneinta mitä miehesi on sinulle

Vierailija
22.04.2010 |

sanonut?

Tämä ei ole sitten mikään kilpailu, ihan aitoja asioita olisi kiva kuulla, ei keksittyjä.

Minulle mies sanoi häissä: tämä tuntuu ihan unelta, mutta älkää herättäkö minua.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta on kivaa kun mies jaksaa aina kehua tisuja ja pebaa. Varsinkin kun em. ruumiinosat ei nyt ole parhaassa mahdollisessa kunnossa:)

Vierailija
2/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän siis välillä puhuupuhuupuhuu koko ajan. näitä ei ole sanottu minulle, mutta nämä ovat kauneimpia asioita mitä vuosien varrelta muistan.

mies tuli kaverin synttäreiltä humalassa, istahti keittiöön syömään ja vuoden ikäinen koira istahti hänen eteensä. mies kumartui ja sanoi, että "nyt puhutaan kuin mies miehelle, minä lupaan, etten syö sun eväitäsi, jos sinä lupaat jättää noi mun naiset rauhaan" (minä ja kolme tytärtä). tuota "keskustelua" jatkui aikansa, kunnes koira oppi komennon "mun nainen, sun eväät" tassun antamisen yhteydessä. katselin tuota touhua makkarin sängystä ja mietin, ettei voi hitto vie olla tosi, että olen valinnut tuollaisen miehen.

toinen vähän vastaava oli, kun olin tullut synnäriltä ties kuinka monennen kerran, syöttänyt vauvan ja mies komensi minut nukkumaan ja sanoi hoitavansa tilanteen. heräsin vauvan itkuun ja menin ovelle, siellä mies kanniskeli vauvaa edestakaisin, silitteli tätä selästä ja selitti ummet ja lammet maailmasta, lopuksi hän sanoi vielä, että "ja sitten ne rinnat, siis ne joita sinä nyt käytät ruokailussa, ne on sinulla vain lainassa. oikeasti ne on minun."

nämä on ehkä jääneet parhaiten mieleen, koska mies on niitä ihmisiä, jotka muistavat kehua joka kampauksen ja vaatteen ja muistaa mainita hyvinkin usein, että olen kaunis tai kiitellä jostain tekemästäni. nuo ovat jo tuttuja juttuja vaikka toki aina hyvältä tuntuvatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun mies 10 vuotta sitten sanoi, että "sä olet niin ihana, etten tiedä pitäisikö sut säilöä hunajaan vai syödä saman tien". Minua naurattaa tuo aina yhtä paljon, koska se oli niiiiin söpöä. Muistutin miestä asiasta ja hän sanoi mukaärtyneenä, että voisinko ystävällisesti olla muistuttamatta häntä tuosta, koska hän ei ole vieläkään pystynyt päättämään.

Vierailija
4/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miu muistiin oo mitää oikee...koskaan:0

Vierailija
5/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävältä aikoinaan, että mieheni oli sanonut hänelle, että on löytänyt itselleen elämänsä naisen.

Oikeesti tuon ku kuulin olin iin otettu.

Kysyin mieheltäni siitä ja totta, että näin ole sanonut ja sanoi silloin, että se pitää paikkansa.

Vierailija
6/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana vaimo, rakastaja ja äiti mutta ennenkaikkea olet paras ystäväni.

Voin kyllä puhtaalla omallatunnolla kääntää vastaavan koskemaan myös häntä: On ihana puoliso, huomaavainen rakastaja ja mahtava isä lapsilleen sekä ennenkaikkea paras ystäväni, voin jakaa hänen kanssaan kaiken jaettavan.

Vierailija
7/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein kaunein ja upea äiti.

Ollaan oltu yhdessä 3 v ja nämä sanat toistuvat säännöllisesti. Mies on rakastanut mua jo 19 v, mutta nyt aikuisina saimme vasta toisemme

Vierailija
8/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis ehkä kauneimpia asioita, ja sellaisia mistä olen ollut otetuin, on ollut kun hän kerran sanoi, että "sä oot pelastanut mut". Sitten muistan kun olimme seurustelleet noin vuoden, niin mies totesi mulle, että "sä oot mun elämäni nainen", olin ihan onnesta sykkyrällä. Ja siis paljon kaikkea muutakin, muistaa aina kehua ennenkuin olemme lähdössä vaikka ulos, että olen kaunis ja tyylikäs.

Ai niin, kerran olimme menossa nukkumaan ja yhtäkkiä mies hymähti itsekseen. Luulin että hänelle tuli mieleen joku hassu juttu tai nauroi lukemalleen kirjalle. Kysyin sitten, mille nauroi. Hän sanoi, että "mietin tässä että miten onnellinen mä oon kun saan mennä nukkumaan sun viereen. Se on parasta koko päivässä".

Vierailija
9/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä on ehkä jääneet parhaiten mieleen, koska mies on niitä ihmisiä, jotka muistavat kehua joka kampauksen ja vaatteen ja muistaa mainita hyvinkin usein, että olen kaunis tai kiitellä jostain tekemästäni. nuo ovat jo tuttuja juttuja vaikka toki aina hyvältä tuntuvatkin.

Eniten itsetuntoa kohottanut juttu viime aikoina on kuitenkin ollut sanaton tilanne. Olimme ystävämme järjestämissä juhlissa ja mitä pitemmälle ilta meni, sitä suoraselkäisempänä ja enemmän nenä pystyssä mieheni seisoi/istui vierelläni ja käsi hakeutui olkapäälleni tai vyötärölleni todella omistavasti heti kun joku tuli juttelemaan. Ihanan tästä tekee se, että olemme olleet yhdessä jo 20 vuotta, eikä mies ole mikään mustasukkainen tapaus. Tuli tunne, että hän on todella ylpeä minusta.

Vierailija
10/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kerran olimme menossa nukkumaan ja yhtäkkiä mies hymähti itsekseen. Luulin että hänelle tuli mieleen joku hassu juttu tai nauroi lukemalleen kirjalle. Kysyin sitten, mille nauroi. Hän sanoi, että "mietin tässä että miten onnellinen mä oon kun saan mennä nukkumaan sun viereen. Se on parasta koko päivässä".

Kyllä se hyvältä tuntuu, kun mies vieläkin painautuu ihan kiinni ihoon, painaa kasvonsa kaulaani tai niskaani vasten ja huokaisee, kuinka ihanaa vieressäni on nukkua.

-35-

Vierailija
11/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo joka päivä rakastavansa minua, palvoo tisujani, kehuu niitä kauniisti silloin tällöin.

Ja pari kuukautta sitten sanoi että moni hänen ystävänsäkin ihmettelee miten mieheni on löytänyt niin hänelle sopivan naisen. Ja mieheni kertoi tästä minulle ylpeänä ja sanoi olevansa samaa mieltä.

Ja mieheni ei todellakaan ole mikään susiruma tai muuten outo. Joten ei ystävät sen vuoksi sanoneet asiasta. Vaan tämä ihana ja mukava komistus on kuulemma voittanut lotossa löytäessään minut.

Tätä muistelen lämmöllä.

Vierailija
12/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton sano meidän hääpäivänä.. kun oli avioliiton uusimisvala ja kodinsiunaaminen.. kaikki vieraat kuulivat :)

ja on kiittänyt Taivaan Isää minusta..

oi mun kultaani..

Vierailija
13/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprikoosisi on kostea kuin apilanlehti kevätaamuauringossa

Vierailija
14/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on kiitollinen mulle siitä, kun saan hänessä parhaimmat puolet esille, ja olen hyväksi hänelle. Eikä lakkaa ihmettelemästä, mistä hyvästä on minut itselleen saanut. Yhä vaan hämmästelee onneaan.

Kaikki tuo tuli aivan yllättäen kun molemmat istuimme sohvalla lukemassa. Kesken arkisimman tilanteen. Ja mieheni max. kerran vuodessa avautuu tällaisista tunneasioista yhtään enempää. Tavallisempaa on katseet, kosketukset, teot... mutta nämä sanat on niin harvinaisia, että tippa tuli silmään. Uskomatonta tämä rakkauden määrä!

Vierailija
15/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies sanoi hänelle: "Sä olit mun pelastus!". Mies siis pääsi irti kamalista vanhemmistaan kun tapasi ystäväni.

Vierailija
16/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaisi ohimennen: "Tajusin tuossa matkalla, että taidat olla mulle tärkeintä, kun koko ajan erossa on semmonen olo, että pitää päästä äkkiä sun luo." Tuli sitten vielä hetken päästä suutelemaan intohimoisesti ja sanoi rakastavansa. Aivan sulin sen syliin...

Vierailija
17/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan herkistellä!

Vierailija
18/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää näitä!! Kertokaa lisää näitä!! Kertokaa lisää näitä!! Kertokaa lisää näitä!! Kertokaa lisää näitä!!

Vierailija
19/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi: "Panisin!".

t: sen "Suuret Sanat" -ketjun ap

Vierailija
20/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle, että hänen hiuksiinsa on tullut harmaata ja kysyín heti perään, johtuuko se työstä vai perheestä. Vastaus tuli heti: Työstä! Jos mul ei olis teitä mä olisin jo ihan valkopäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä