Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kauneinta mitä miehesi on sinulle

Vierailija
22.04.2010 |

sanonut?

Tämä ei ole sitten mikään kilpailu, ihan aitoja asioita olisi kiva kuulla, ei keksittyjä.

Minulle mies sanoi häissä: tämä tuntuu ihan unelta, mutta älkää herättäkö minua.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän koskaan ajatellut erota minusta. Vastasi, että kerran ensimmäisen avioliittovuoden aikana ja tuli kuulemma niin kammottava tyhjyys sisälleen, ettei sen jälkeen ole tarvinnut miettiä pysyäkö vai lähteä. Ei kuulemma ole ero edes vaihtoehto hänen elämässään.

Vierailija
22/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, kun istuimme mieheni kanssa eräänä vuonna uuden vuoden aattona kaksin hereillä uudessa kodissa, johon olimme pari viikkoa aiemmin muuttaneet. Kuopus oli ihan vauva vielä, esikoinen vajaa parivuotias. Mies huokaisi saaneensa elämältä kaiken, mitä vaan toivoa voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut biisiä aiemmin, mutta siinä on niin ihanat sanat ja oikein katsoi minuun sillai niin rakastettavan ihanasti. Olimme olleet tuolloin yhdessä 6v (nyt 10v). Lauloi saman biisin sitten myös häissämme minulle...

Lisäksi just näitä:

- Mulla on niin ikävä sinua, tuu ihan lähelle/kainaloon (ei olla oltu erossa kuin työpäivä ja tämä toistuu lähes joka ilta, mutta tuntuu aina hyvältä)

- kertoo tytöllemme, että sinulla on maailman paras äiti (kuulen usein, vaikken samassa huoneessa olekaan)

jne...

Vierailija
24/44 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sä olit kaunein raskaana oleva nainen siinä porukassa" Tuntu ihanalle kun tässä tilassa ei aina kyllä tunne itseään kovin kauniiksi turvotuksineen sun muine vaivoineen. :)

Vierailija
25/44 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "voisi luottaa hengensäkin käsiini".

Vierailija
26/44 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kun on tollanen perusjuntti jolle puhuminen ylipäätään tuottaa vaikeuksia :)

No mutta, tuli silti hyvä mieli tänään tuossa aiemmin illalla, kun tulin suihkusta ja kuivailin itseäni, mies vilkaisi vähän ohimennessään ja palasi sitten sanomaan, että "sulle on kyllä tehny hyvää tää äitinä olo." Kysyin, että mitä tuo nyt sitten tarkoitti, ja mies selitti, että olen kuulemma äitiyden myötä oppinut terveemmän tavan suhtautua elämään enkä enää yritä rääkätä itseäni hengiltä joka asiassa, kuten ennen. Onhan se oikeassa, olin aiemmin sellainen himosuorittaja kaikessa, työssä, urheilussa ja itsestäni huolehtimisessa. Aina piti näyttää hyvältä, olin määritellyt itselleni tietyn painon jossa tuli pysyä ja urheilin pysyäkseni siinä, söin tietyllä tavalla vain jotta pysyisin mahdollisimman hyväihoisena, -kuntoisena ja -näköisenä. Kävin kampaajalla säännöllisesti jotta hiukset pysyivät hyvännäköisinä ja niin edelleen. Lasten myötä kampaajalla käynnit on olleet lähinnä satunnaisia, mutta olen oppinut paremmin pitämään hiukset itse hyvännäköisinä ilman tietynlaiseksi leikattua mallia. Urheilen nykyään vain siksi, että siitä tulee itselleni parempi olo, ja syön siten, että voin hyvin. En ole enää niin ahdistunut siitä hyvännäköisenä pysymisestä kuin ennen, ja sen seurauksena otsarypyt on hävinneet melkein kokonaan :D

Vierailija
27/44 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet mun elämäni ihanin virhe!

Vierailija
28/44 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet mun elämäni ihanin virhe!

Ymmärränkö sen ihan väärin?!?!

Vierailija
29/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut aikoinaan sano, että jos ei oltais tavattu silloin, kun tapasimme ensi kerran niin hän olisi kyllä tunnistanut elämänsä naisen myöhemminkin. Ihan missä vain.

Vierailija
30/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jostain syystä ihaninta on ollut kun sanoi että olen hänen paras ystävänsä.:)

Vierailija
31/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausuttu spontaanisti, kylläkin humalassa. Kauneimmat sanat silti, ikinä.

"Mä olen vähän miettiny elämän tarkotusta... et ei semmosta ole... mutta oon tullu siihen tulokseen, että mun elämän tarkotus on tehdä sut onnelliseksi."

Ja tämä mieheltä, joka ei _ikinä_ sano mitään.

Vierailija
32/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä äiti-sana on rapasta mitä maailmassa on! Hmmm, itse en ole aina samaa mieltä, kun olen kuunnellut lasten marinaa äiti sitä ja äiti tätä koko päivän.

Minusta parasta on ollut se kun mies sanoo aivan spontaanisti, ilman että se liittyisi tilanteeseen mitenkään, että hänen elämänsä on juuri nyt niin hyvää kuin vain olla voi.

Aina se ei ole ollut ....

Vierailija
33/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin sanoi kauniiksi.

Vierailija
34/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsestamme huomaa, että olen kasvattanut hänet hyvin. Se oli suuri kiitos, sillä aika yksin olen monta vuotta kasvattanut. Mies on tehnyt paljon töitä ja minä olen ollut kotiäiti.

Vierailija
35/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tippa silmässä oon...

Vierailija
36/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun silmäpussitkin oli isommat kuin vaarin kassit, katsoi kahvikupin yli ja totesi sulla on kyllä maailman kauneimmat korvat, tuli kyllä täydestä sydämmestä.

Vierailija
37/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yrittää, mutta ei se ole koskaan sanonut mitään sellaista, mitä ei ensimmäiseksi tulisi tulkittua vähän toisenlaiseksi kommentiksi.

Oltiin tuossa hiljattain eräässä kylpylässä, ja kävimme myös höyrysaunassa. Reissun jälkeen mies sanoi, että "mä en tajuu miten sä näytit niin hyvältä siellä höyrysaunassa." Muuten jees, mutta mies istui tosiaan miesten puolella ja minä naisten puolella, ja kuten yleensä höyrysaunoissa, tässäkin höyrysaunassa oli tosi pimeää, ja paljon höyryä. Minä en todellakaan nähnyt miehestä edes ääriviivoja siellä, eikä hänkään voinut sen enempää nähdä. Ihmekään, jos kerran niin kovin hyvältä näytin :)

Ihan vastaavia juttuja tulee tasaisesti, kuulostaa kauniilta toki ja yritystä on, mutta toisaalta...

Vierailija
38/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun silmäpussitkin oli isommat kuin vaarin kassit, katsoi kahvikupin yli ja totesi sulla on kyllä maailman kauneimmat korvat, tuli kyllä täydestä sydämmestä.

siihen sydämeen mahtui toinenkin ämmä. Kyseessä oli siis ex-mies.

Vierailija
39/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaunista minä olen kuullut... että olen hänen mielestään fiksu ja osaan ajatella asioita muidenkin kannalta. Ai niin ja useampaan kertaan että mulla on hyvä perse. Se on oikeesti kauniisti sanottu, kun on ollut komplekseja siitä(kin) ruumiinosasta.

Vierailija
40/44 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei mitään. Ei ole kehunut tai mitään. Kolme lasta olen kasvattanut melkein yksin kun mies on tehnyt rahaa...

ja ps. en ole ruma enkä tyhmäkään(kai)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi