Mikä mua vaivaa, kun olen koko ajan pahalla päällä!
Kaikki ärsyttää, ja kaikki väsyttää. En oikein saa mitään muuta aikaiseksi kun ihan perusjutut, kaupassa käynnit ja lasten ruokkimiset, pyykinpesut ja muut päivittäiset sotkut.
Kommentit (8)
ku ap.lla...ei oo raivokohtauksia.mieluummin oon hilijaa ja vetäydyn
Maailma kun laajenee, niin siihen saa ihan uutta perspektiiviä.
Jos on liian helppoa elämää, niin sekin aiheuttaa tuollaista.
Mulla ne aiheutti juuri kuvailemasi oireet.
Minulla myös kuvailemiasi "oireita" mutta tiedän mistä se johtuu...eli itsellä ainakin vaikuttaa tää mun ja miehen välinen suhde,suhteessa ei minkäänlaista hellyyttä ja seksiä,tuntuu että molemmat ollaan lamaantuneita toistemme seurassa,ei tapella ja hyvin tullaan juttuun mutta kaikki ihanan suhteen edellytykset puuttuu.Toinen asia on tämä rahatilanne,´mihinkään ei ole rahaa ja olen alkanut katkeroitumaan vaikka tiedänkin että vuoden päästä helpottaa.
Mikään ei tunnu miltään ja jatkuva ketutus päällä kun ei ole hyvä olla juuri tässä mutta luulen että ei muuallakaan,ehkä korreloin nämä tunteeni liikaa mieheeni ja meidän suhteeseen....mutta toisaalta luulen että mies elää samassa olotilassa kanssani näiden samojen tunteiden kanssa...suoraan sanottuna minulla on tunne että olisin heittänyt juuri hanskat tiskiin ja odotan mitä seuraavaksi...
Mä tulen todella kiukkuiseksi jos elämä on aina samaa ja samaa. Tarvitsen jotain kivaa ja erilaista sekä kavereiden kanssa että yksin. Mä jotenkin pääsen silloin kosketuksiin itseni kanssa, olen muutakin kuin äiti. Ei sen tarvitse olla mitään ihmeellistä, päivä luontoretkellä jonkun kanssa, konsertti, hyvä illallinen kaveriporukalla - kunhan saa miettiä omia ajatuksia.
Pms voisi tulla kysymykseen. Ja minulla ei ole lapsenvahtia, eli en mene yksin mihinkään.
Olin tuollainen muutama vuosi sitten, kun elin lähinnä hiilihydraateilla. Vasta kun kärsin ne minimiin ja aloin syödä reippaasti rasvaa sekä kohtuudella proteiinia, muutuin iloiseksi ja kärsivälliseksi, sain hirveästi lisäenergiaa ja voin kaiken kaikkiaan paremmin. Masennuksestakin pääsin eroon. Sama kävi miehelle ja voi sanoa, että parisuhde on nykyään tosi hyvä ihan vaan sen takia, että me syödään oikeaa ja hyvää ruokaa ja jaksetaan sen ansiosta paremmin.
Onko raivokohtauksia?