Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutis kysymys. Miksi SINÄ vaadit saada maksun "HETI"?

Vierailija
22.04.2010 |

Heti=1-3 päivää? Ja miksi se vaatimus pitää esittää niin töykeästi, tyyliin MAKSU KOLMESSA PÄIVÄSSÄ TAI ANNAN NEGAN!!

Tai yhteydenotto päivässä ja jos ei viestiä tule, niin negaa paukahtelee. En tajua. Mikä kiire noissa kaupoissa oikein on?

Tai jos vaadit maksun viidessä päivässä, niin voisitko sitten mitenkään myös postittaa sen paketin HETI etkä pantata sitä pakettia tai kirjettä 10-15 päivää kotonas?

Oli kyllä hitto viimeinen kerta, kun huusin tuolaisilta myyjiltä mitään. Toinen vaati maksun kolmessa päivässä, toinen viidessä. Maksoin samana päivänä (kuten mulla on tapana). Noh, maksuista on jo 10 päivää ja meillä oli sama pankki. Kyllä vituttaa ja rankasti!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaadi, kuin yhteydenottoa 7pv:n sisään - muuten menee kohde uudelleen myyntiin.

Ja mulla on myös siellä meklarin viestissä tilitiedotkin ja pyyntö, että ilmoittaa kun on maksanut tilille niin saa kohteen nopeasti postiin..

Vierailija
2/2 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaadi, kuin yhteydenottoa 7pv:n sisään - muuten menee kohde uudelleen myyntiin. Ja mulla on myös siellä meklarin viestissä tilitiedotkin ja pyyntö, että ilmoittaa kun on maksanut tilille niin saa kohteen nopeasti postiin..

Ei tulis mieleenkään edellyttää kaikkien kyttäävän koko ajan koneen äärellä. Vakioviestissäni toivon vielä ostajalla olevan muutakin elämää kuin Huuto.net, sillä mä en ehdi täältä sekunneissa postittamaan.. =0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla