HCR mitä ihmettä sinne laitetaan päälle
Heippa,
eka HCR lähestyy, mutta mitä ihmettä sinne laittaa päälle. Toukokuun alkupuolella kun ei todennäköisesti ole erityisen lämmintä. Maramammat mitä teillä on puolikkailla yleensä päällä ja onko teillä omia juomia mukana (tiedän toki että matkan varrella on juomapisteitä),
Kommentit (5)
Me laitetaan mustat juoksutrikoot ja sitte sellai kirkkaan vihreä, sanoisin kirpeän omenan värinen T-paita. Saapi tulla vetään hihasta, jos näätte.
Lyhyet juoksushortsit, pitkähihainen juoksupaita, tuulenpitävä liivi ja lippis. Kokeilin näitä eilen lenkillä ja hyvältä tuntui. Lisäksi pari geeliä taskuun ja musiikkia korviin.
Aamupäivän satoi vettä mutta sade loppui ennen juoksua, matkalla tihkui jossakin vaiheessa hiukan. Mulla oli päällä pitkät juoksutrikoot, pitkähihainen juoksupaita, sen päällä lyhythihainen juoksupaita ja tuulenpitävä juoksuliivi. Hyvä oli juosta se matka. Mulla on aina mukana omat urheilujuomat juoksuvyössä sekä vettä geeliä varten. Mun makuun ne järjestäjän urheilujuomat ovat liian laimeita. Tsemppiä juoksuun, muista aloittaa rauhallisesti :-)
juoksutakin ja sen alle joko lyhyt- tai pitkähihaisen juoksupaidan sään mukaan.
En ota omia juomia enkä mitään geelejä mukaan, mutta mä olenkin ekaa kertaa asialla.
Säätiedotuksissa luvattu 9-11 astetta. Mietin pärjäisinkö juoksutrikoilla ja lyhythihaisella???
Ja miten pärjään sen odotteluajan ennen juoksua varsinkaan noissa vaatteissa?
Auttakaa!