Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teidän sairaalakäyntinne tuli maksamaan kun kävitte synnyttämässä?

Vierailija
22.04.2010 |

Itsellä yritettii käynistää ja kävin pari päivää sairaalassa olemassa + päälle yksi päivä kun tekivät taas jotain kokeita + viikko kun synnytin + 2pvä kun mieheni oli yötä.

Yhteensä siis 11pvä ja lasku oli suolainen 332,50e!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei laskua vielä ole tullut mutta tosta hinnasta, ne muutamat sataset ei tosiaan ole paljon todellisiin kustannuksiin nähden. Itse sain synnytystä varten maksusitoumuksen, ja normaalin spontaanin alatiesynnytyksen hinnaksi oli siinä arvioitu 2500 €.Kyllä ne suolaiset kustannukset synnyttäjälle tulee ihan muissa maissa kuin Suomessa.

Vierailija
2/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

287,40 e,tuos on joku polikäyntiki samaan laskuun isketty...viis vuorokautta miekin siel makosin sektion jälkeen... en maksa kyseistä laskua.menkööt perintään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva oli lastensairaalassa. Mitähän se oikeasti olisi maksanut, jos laskee keisarileikkauksen kustannukset, lääkkeet ja tutkimukset mulle ja ennenkaikkea vauvalle suoritetut tutkimukset. Vauva tutkittiin päästä varpaisiin, useat lastenlääkärit ( keuhkot, sydän, aivot, sisäelimet yms)

Vierailija
4/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3vrk perhehuoneessa

Vierailija
5/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin KYMMENEN tuhannen.

332,50 euroa on ihan iso raha, mutta on ehkä hyvä muistaa, että kyseisen hoidon todelliset kustannukset ovat varmaan parin tuhannen euron paikkeilla. Kerrankin saa verorahoille vastinetta!

Vierailija
6/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni laskujeni mukaan koko raskauden aikana n. 1000 euroa poliklinikka- ja osastomaksuihin.. Ja harmi vaan kun vuosi vaihtui välillä, muutenhan olis tuo maksukatto jo rajannut maksuja.

Mutta tyytymätön olen, ylimennyttä raskautta käynnisteltiin ihan liian pitkään (eikä minua kuunneltu asiassa lainkaan).. Nooh onneksi kaikki meni loppujen lopuksi hyvin, mutta rahaa meni myös..

Vierailija
7/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis synnytys ja osastomaksut olivat 617,5 euroa

Vierailija
8/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmeksi päiväksi multa ja mieheltä. Plus 3x poliklinikka maksua

Vierailija
9/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maksanut mitaan, nain Britanniassa. Mitas sitten jos Suomessa jollain ei ole rahaa? Saako tyoton alennusta tai ilmaseksi?

Vierailija
10/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmiten 3-5 vuorokaudelta, mutta jotkut jopa koko ajalta.

Vierailija
11/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tays ja 5 vuorokautta,himpun päälle 200 euroa.

Mielestäni todella edullista kun tosiaan miettii paljonko oikeasti kulut tuolta ajalta.

Tässä näkee tosiaan kerrankin mitä verorahoilla saa.

Vierailija
12/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä se maksoi. Halpaa Suomessa joka tapauksessa.

Vierailija
13/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan sairaskassa maksoi laskuni (maksusitoumus, en siis edes laskua nähnyt)

Vierailija
14/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myos Britanniassa. Myos laakkeet ja hammaslaakari ovat ilmaisia raskauden aikana ja vuosi sen jalkeen. Valtion systeemissa kaikki on ilmaista; laboratoriokokeet, ultrat yms.

Vierailija
15/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy lisää, miksi haluan kotiin mahdollisimman pian syntymän jälkeen, jos vaan vauva on terve.

Vierailija
16/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys käynnistettiin eli olin ensin yhden päivän sairaalassa ennen synnytyspäivää ja sen jälkeen vielä kolme päivää. Esikoinen oli kyseessä. Synnytin nyt maaliskuussa ja tuntui, että yrittivät kotiuttaa mua pikaisesti, kun oli ruuhkaa.

Vierailija
17/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut esikoisesta oli 3 vuorokautta ennen synytystä sairaalassa kun vedet meni ja 6 sen jälkeen kun päätyi hätäsektioon.

Tokasta olin 4 vuorokautta.

kolmas ei maksanut mitään, kaikki laskut meni suoraan vakuutusyhtiöön ja vakuuteuksen maksoi miehen firma.

SAma juttu tulee olemaan tästä neljännestä.

Vierailija
18/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maksanut mitaan, nain Britanniassa. Mitas sitten jos Suomessa jollain ei ole rahaa? Saako tyoton alennusta tai ilmaseksi?

Meillä täällä Suomessa on "ILMAINEN" terveydenhuolto.

Sossuasiakkaat saattavat saada terveydenhoitokulut sossun piikkiin, mutta muut maksavat itse (paitsi työssä käyvät, jotka saa käydä oikeesti ilmatteeksi työterveyshuollossa, mutta synnytyksen kuitenkin maksavat kuten muutkin).

Eikös olekin mainio tämä meidän systeemi =)

Vierailija
19/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari maksoi aika paljon kun vauvat oli eri osastolla kuin minä.

Se on jotenkin aika typerää kun kaupunki maksaa kaiken jos kaikki menee hyvin ja olet vierihoidossa vauvan kanssa. Mutta jos asiat ei meekkään ihan putkeen ja vauva joutuu tehostettuun hoitoon maksat sekä itsestäsi että erikseen vauvasta.

Eli noi kaksi muuta synnytystä maksoivat molemmat n. 2xviikkoxosastomaksu eli reippaasti yli 300 €.

Vierailija
20/26 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu maksoi laskun kun vietimme viikon Haikaranpesässä Kättärillä koko perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä