Tummaksi värjättyjen hiuksien vaalentaminen
Minulla on oikeasti vaaleat hiukset ja värjäsin ne 10 vuotta sitten tummaksi. Sen jälkeen olen hiuksiani värjännyt ja nyt ei vaan enää jaksa tuota värjäämistä. Onko nyt enään näin monen vuoden jälkeen mahdollista saada näitä tummia värejä hiuksista pois vai olisiko ainut vaihtoehto leikata hiukset ihan lyhyeksi ja kasvattaa hiukset täysin uudestaan? Tuolloin 10 vuotta sitten värjäsin vaalean ruskealla ja väristä tuli ihan musta..sama toistuu myös nykyään jos yritän esim. vaalean ruskealla värjätä.
Kommentit (3)
tuntuu, että nää ottaa tosi voimakkaasti aina värin, kuin värin. Ilmeisesti johtuu tästä mun hiuksien laadusta. Eipä se auta kuin kysellä parturista tuosta..
Ap
Mene kampaajalle, tekee värinpoiston hallitusti ja laittaa haluamasi värin. Voi olla, että joutuu ottamaan pituudesta vähän reilummin, sillä nuo ovat tujuja aineita ja ohut hius kärsii. Toisaalta, se on vain ohimenevää ja rakennekorjaavalla shampoolla + hoitoaineella saa tilannetta paremmaksi.
Minäkin olen värjännyt hiuksiani viimeiset 16 vuotta normaalia väriä tummemmaksi ja koska tänä keväänä on trendikästä olla "maantienharmaanruskea", haluaisin oman värin takaisin ja edes joksikin aikaa irti värjäyskierteestä.
Löysin parturin, joka teki kerralla värin poiston. Olin aiemmin jo kokeillut raidoittamalla, mutta siinä meni hermot ja aina tuli värjättyä vaan takasin tummaksi. Ei hiukset siitä kovin huonoon kuntoon menneet. Aluksi olivat tietysti kellertävät, vaikka parturi värjäsikin ne värinpoiston jälkeen. Laitoin kotona vielä oikein tuhkanvaalean värin, niin tuli aivan täydellinen luonnollisen värinen tukka =) Onnistui ainakin minulla siis. Mutta riippuu tietysti hiusten kunnosta jne.